عطر دونی

به گزارش ایسنا، اوایل بامداد یک شنبه بسیار از ۱۰۰۰ نیروی آتش نشان به منظور اطفای سه تک حریق گسترده جنگلی به مناطق مرکزی پرتغال اعزام شدند و این سرگذشت موجب شد دستور تخلیه بخش هایی از یک روستا صادر شود.

مقامات محلی با بیان این که در جریان این آتش سوزی ها تاکنون یک نفر دچار مصدومیت شدید شده، بیان داشتند: وزش باد شدید عملیات اطفای حریق را که از عصر روز گذشته تو «کاستلو برانکو»، منطقه ای در ۲۲۵ کیلومتری شمال شرق لیسبون، پایتخت این قلمرو آغاز شده برای نیروهای آتش نشان باطراوت کرده است.   

بنابر اخبار مقامات محلی برای پیشگیری از تلفات احتمالی دستور خالی کردن بخش هایی از یک ده داده شده و همچنین یک نفر به دلیل سوختگی قطعی با بالگرد به بیمارستان لیسبون نقل مکان شد. همچنین هفت نیروی آتش علامت در وقت عملیات مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ آتش سوزی جنگلی خدشه باری در پرتغال رخ انصاف که بوسیله کشته شدن ۶۴ عضو و مصدومیت زیاد از ۲۵۰ نفر دیگر منجر شد.
  • ۹۸/۰۴/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی