عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از بلومبرگ، شریک شدن پترا دایاموندز یک سنگ آبی ۲۰ قیراطی را بوسیله مبلغ حدود ۱۵ میلیون دلار فروخت.

این لوزی در سپتامبر در معدن کولینان که برای تولید عقل های قیمتی از جمله سرتیز های به کار رفته در جواهر کلاه سلطنتی انگلیس نامی شد، کشف شد. لوزی های آبی رنگ از جمله پر پشت ترین سنگ های جهان هستند و این لوزی به مقدار ۷۴۱ هزار دلار بوسیله ازای هر قیراط فروخته شد.

سرقت عجیب بلور ۵۰ قیراطی در توکیو

هجوم جویندگان الماس بوسیله سیبری

ارزش سهام پترا با اعلام این شناسایی ۱۱ درصد پیشرفت کرد که بزرگترین رشد در بسیار از یک ماه گذشته بود. پترا داخل بیانیه ای اعلام کرد که خریدار الماس آبی مایل بود ناشناس بماند.

این شریک در چند سال اخیر اوضاع بغرنجی داشته است و قیمت سهامش داخل معلول کاستی نرخ الماس و نگرانی ها نسبت به توانایی این مشارکت بخاطر بازپرداخت وام ها، دچار زکام شده وجود. پترا درون سپتامبر ارزش معادن خویشتن را حدود ۲۵۰ میلیون دلار کاهش عدالت و اعلام کرد ادونیس پورولیس، یکی از موسسان و رییس هیات مدیره آن کناره گیری خواهد کرد. این معارفه پس از در رو مدیرعامل باسابقه پترا درون اوایل سال میلادی جاری اطلاع دادن شد.

پترا از قیمت متجاوز از ۱.۵ میلیارد دلاری که داخل زمان ترقی معدن کولینان داشت، کمبود کرده است. هزینه این پروژه باعث شد قرضه پترا تکثیر روبرو بطی ء آن هم درست زمانی که راسته الماس دچار رکود شد.
  • ۹۸/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی