عطر دونی

شاتل موبایل طرح اینترنت ویژه ی بصیرت آموز را راه اندازی کرده است. با فعال کردن این طرح، بینش آموزان تو کاربرد از اینترنت سیم کارت شاتل موبایل، تنها بوسیله سامانه های آموزشی بر شالوده فهرست اعلامی از لفظ وزارت ارتباطات و فناوری معلومات دسترسی خواهند داشت. همچنین با غیرفعال کردن این طرح، دسترسی به اینترنت به حالت عادی باز خواهد گشت.

مشترکین شاتل موبایل بخاطر کوشا کردن این طرح، کافی است کد دستوری #۱*۳*۴*۱* را از سیم کارت خود شماره گیری کنند. نیز بخاطر غیرفعال کردن طرح و استفاده از اینترنت به طور عادی، کد دستوری #*۲*۳*۴*۱* از سوی این اپراتور معرفی شده است.

گفتنی است شاتل موبایل پیش از این، کاربرد از سامانه آموزشی «شاد» را بدون محدودیت و بخاطر کلیه مشترکین سیم کارت های خود رایگان کرده است و کنار این اساس، با کاربرد از اینترنت شاتل موبایل، فعالیت داخل این سامانه هیچ هزینه ای برای خرد آموزان و معلمان نخواهد داشت.

شاتل موبایل اپراتور سلسله جدید تلفن همراه با پوشش 3G و 4G داخل بکلی سرزمین است که برای نخستین بار، از فناوری «سیم کارت هوشمند» استفاده کرده است. با استفاده از این فناوری، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل با تفریق آنتن های موجود در محدوده حضور مشترک، به نعوظ خودکار، بهترین آنتن و پوشش شبکه را برای وی برگزینی می درنگ.

علاقه مندان برای قبض اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم کارت با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک، می توانند بوسیله وب سایت shatelmobile.ir مراجعه کنند خواه ازطریق شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به قیافه ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل داخل ارتباط باشند.بیشتر بخوانید:اسناد الکترونیکی تا سال دیگر جایگزین اسناد کاغذی در وسیله های دولتی می شوندخدمات وسیله های اجرایی درون درگاهی واحد شناسایی رسانی می شودزومیت استخدام می کندسامانه واحدی برای ارسال پیامک از مایه های اجرایی به آدم روش اندازی می شودسامانه استخبار وارستگی مدارک دانشگاهی روش اندازی شد
  • ۹۹/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی