عطر دونی

۹ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

نسل متاخر تویوتا سوپرا تو سال ۲۰۲۰ برای میدان جهانی عرضه و مدتی پیش مشخصات فنی مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد. این کوپه اسپرت در میزان های دو لیتری و سه لیتری با امکانات رفاهی و ایمنی مختلف نمایش می شود. همچنین، مدل تولید محدود A91 با پیشرانه ی سه لیتری توربو به سبد محصولات تویوتا اضافه شده است.



تویوتا سوپرا دولیتری با قیمت پایه ی ۴۴ هزار دلار و ۸ هزار دلار اندک از مدل سه لیتری نمایش می شود. درصورت پند امانت ی امکانات ایمنی و فناوری، ۳ هزار و ۵۰۰ دلار به مقدار پایه اضافه می شود. این بسته شامل کروزکنترل انطباقی، سامانه تشخیص نقاط کور، آژیر ترافیک عقب، حسگرهای پارک خودرو، سامانه صوتی JBL تویوتا و برنامه های اپل کارپلی و تویوتا درخت سرو کانکت می شود.

مقاله های مرتبط:تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ با تکثیر قدرت و کاهش وزن شناساندن شد

مدل سه لیتری سوپرا با بها محور ۵۲ هزار دلار و در نسخه ی پریمیوم با ارزش ۵۵ هزاره و ۵۰۰ دلار عرضه می شود که درمقایسه با مقیاس کنونی، غلبه و سامانه ی تعلیقش ارتقا یافته است. ودیعه ی امکانات فناوری و ایمنی تویوتا نیز با ارزش ۳،۱۵۵ دلار برای نسخه ی پایه سفارشی است که در استاندارد پریمیوم بوسیله رخساره معیار ارائه می شود. همین طور امانت ی کمک رانندگی خودکار با قیمت ۱،۱۹۵ دلار روی مدل پریمیوم عرضه می شود.

گران ترین معیار سوپرا، نسخه ی تولید محدود A91 است که با موتور سه لیتری شش استوانه توربو و ارزش ۵۷ هزار دلار بوسیله فروش می رسد که از میزان پرفورمنس لانچ ادیشن سوپرا ۲۰۲۰، ۷۴۰ دلار ارزش بیشتری دارد. مدل سه لیتری سوپرا ۲۰۲۱ بوسیله زودی در شعبه های تویوتا آماده ی فروش می شود؛ اما نمایش ی میزان دولیتری این خودرو تا پاییز امسال طول می کشد.بیشتر بخوانید:تسلا و پاناسونیک قرارداد جدیدی برای تولید باتری های لیتیوم یونی منعقد کردندتسلا نمونه اس؛ اولین خودروی الکتریکی با ظرفیت پیمایش بیش از ۶۵۰ کیلومترمرسدس AMG از توربوشارژر برقی در خودروهای آینده کاربرد می کندآئودی S8 ABT با توان ۷۰۰ اسب بخارلیفت تا سال ۲۰۳۰ فقط از خودروهای الکتریکی تو ناوگان خود مصرف خواهد کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، فارس به نقل از وبگاه شبکه خبری «العربیه» نوشت: ژنرال «کنت مک کنزی»، فرمانده سنتکام ایران را بزرگ ترین ترساندن علیه ثبات و زنهار منطقه خواند. خان مک کنزی با افترا زنی مدعی امان مالی ایران از تروریسم  و قسمت قسمت کردن های تروریستی درون منطقه شد.

مک کنزی درون سخنان خود ایران را به حمله به پالایشگاه های عربستان، نیروهای آمریکایی متین در عراق، ارسال برگ پیشرفته نظامی برای انصارالله در یمن و ایمنی مالی از بخت «بشار اسد» رئیس جمهور سوریه بازپرس کرد.

حاکم نیروهای تروریستی آمریکا درون غرب آسیا داخل روزهای گذشته نیز گفته حیات که تنگ کردن حداکثری میوه ایران مولفه نظامی ندارد. مک کنزی با اعتراف این مطالبه که ارتش آمریکا صرفاً بوسیله دنبال «ایجاد بازدارندگی» علیه ایران است گفت: «در واقع فشار حداکثری علیه ایران هیچگاه مولفه نظامی ندارد.»

این تو حالی است که مقامات ایران بارها اخبار کرده اند که آستان نظامی بیگانگان تو منطقه «منشاء ناامنی» داخل منطقه است. «محمدجواد ظریف» وزیر خارجه ایران چندی قبل داخل همین مبنا خلیج فارس را آبراه حیاتی بخاطر ایران خواند و حضور نیروهای جاهل منطقه ای و اجنبی را «منشاء ناامنی» برشمرد.
ASGHAشرکتOOOON های خودروسازی، از توربوشارژر به عنوان روشی ایدئال برای کاهش استعمال بنزین پیشرانه و انتشار گازهای آلاینده خروجی بدون به خطر انداختن قدرت آن یاد می کنند و تولیدکنندگان موتورسیکلت همچنین درون حال ابتدا استفاده از این وضع محلول هستند. بنا به گزارش ها، یاماها سرود دارد طیف وسیعی از پیشرانه های توربوشارژ را تولید کند که طی سال های آینده قدرت محصولات آن را تأمین خواهد کرد.

بوسیله گزارش موتورسایکل نیوز، مهندسان یاماها داخل سال ۲۰۱۷ ترقی فناوری توربوشارژ را آغاز کردند. این مشارکت دو طرح را آزمایش کرده است که اولی توربوشارژر را داخل اگزوز قرار می دهد و پیکربندی غیرمعمولی به نظر می رسد؛ درحالی که دیگری آن را نزدیک منیفولد اگزوز قرار می دهد و این همان چینشی است که معمولاً داخل صنعتی خودرومشاهده می شود. به دیدن می رسد که یاماها به دلایل نفقه ای و امانت بندی، راه محلول دوم و متعارف برنده را برگزینی کرده است.



استفاده از توربوشارژر، روشی میسر و تایید شده برای تزریق کارمایه بیشتر در موتورسیکلت های خویشتن ارائه می دهد تا بنده مقررات انتشار آلایندگی نشود. این معیارها، صنعت جهانی خودرو را به جانب جدیدی سوق می دهند که باعث جلب توجه یدکی خواهد شد؛ اما تولیدکنندگان موتورسیکلت همچنین نگرانی های خاصی دارند که بوسیله دلیل مجموعه ای از مقررات خاص است. به عنوان مثال، ساخت مدل های با کارایی فراز مانند موتورسیکلت ۱۶۰ اسب بخاری MT-10 از قدیم دشوارتر خواهد وجود.

باید ببینیم که کدام مدل ها برای اولین بار از توربوشارژر استفاده می کنند و چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. قانونگذاران اروپایی مقدمات اجرای مقررات یورو ۵ را از اول ژانویه سال ۲۰۲۰ آغاز کردند، بنابراین احتمالاً یاماها باید ابتدایی موتورسیکلت مدرن و توربوشارژ خود را قبل از ته سال معرفی نرم. بااین حال، شرکت ژاپنی درباره برنامه های خویشتن بخاطر آینده اظهارنظر نکرده است.مقاله های مرتبط:یاماها TMax مدل ۲۰۲۰ رونمایی شدبرترین موتورسیکلت های یاماها برای تولید درون سال ۲۰۲۰

انتظار نداشته باشید که فناوری توربوشارژر بخاطر موتورسیکلت به همان اسلوب ای که بخاطر خودروها ترقی یافته است، تو موتورسیکلت ها نیز ترقی یابد و مورد استفاده قرار گیرد. یاماها به ترتیب درون سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ از دو مدل مفهومی رونمایی کرد، اما تو سال ۲۰۱۹ از تمرکز بر صنعت خودرو کنار کشید. مسئولان یاماها درون آن زمان اعلام کردند که «(تولید) خودرو در برنامه ی بلندمدت ما جایی ندارد».

اگرچه بیشتر موتورسیکلت های جدید موجود در سال ۲۰۲۰ از پیشرانه نفس کشیدن طبیعی بهره می برند، چند تولیدکننده روش های القای قهری خواه فناوری توربوشارژ و سوپرشارژ را آزمایش کرده اند. موتورسایکل نیوز خاطرنشان کرد که یاماها تو سال ۱۹۸۲ پیشرانه ۶۵۳ سی سی چهار سیلندر چهار-کاربراتوره XJ650 را توربوشارژ کرد تا قدرت خروجی آن بوسیله ۹۰ اسب بخار درون ۹،۰۰۰ دوربردقیقه برسد؛ البته تولید این موتورسیکلت در سال ۱۹۸۴ به عاقبت رسید و نتوانست جایی برای خویشتن در خط تولید یاماها پیدا کند. از یکسره سایر موارد می نبوغ بوسیله مدل خیابانی کاوازاکی نینجا H2 و مدل مخصوص پیست نینجا H2R اشاره کرد که از سوپرشارژر یکروز می برند. پیشرانه کاوازاکی نینجا H2R می تواند ۳۱۰ اسب بخار قدرت تولید یواش که آن را غصه صف پیشرانه فولکس واگن گلف R R قرار می.دهد بیشتر:بخوانید بوش از فناوری Help Connect برای ارتقای ایمنی موتورسیکلت کاربرد می کندچگونه پیشرانه بدون بادامک استعمال بنزین را کاهش می دهد؟قدرتمندترین موتورسیکلت های دنیا تو سال ۲۰۲۰موتورسیکلت برقی ورج TS بوسیله زودی تولید می شودایکس باکس سری ایکس و PS5 از آنریل انجین.4 25 پشتیبانی خواهند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از بازرگانی نیوز، ارج هر سکه حرارت از ابتدای سال جاری تا به امروز تنها ۹٫۱ درصد افزایش یافته داخل حالی که مبلغ امامی حدود سه گانه برابر، منفعت بیشتر به خریداران خویشتن داده است.

پنج نوع مسکوک مد امامی، طولانی بهار آزادی، شقه سکه بهار آزادی، ربع سکه خزنده آزادی و سکه گرمی که در راسته طلا مورد بیع راحتی می گیرد دارای بازدهی های برابری نبوده و مدل تکثیر و کاهش ارزش هرکدام متفاوت از دیگری است. اما لرز کدام نوع سکه بیشتر بوده است؟

بررسی جریان بها گوناگون سکه نشان می دهد سکه امامی بیشترین و سکه گرمی کمترین افرایش نرخ را به ثبت رسانده اند.

قیمت سکه امامی از ابتدای سال سیال تا ۲۱ خرداد ماه امسال با ۲۵٫۳۸ درصد نمو از شش میلیون تومان به ۷٫۵ میلیون تومان رسیده و زیادترین افزایش بها را درون میان انواع مبلغ کسب کرده است.

نیم سکه و ربع سکه نیز هرکدام بوسیله ترتیب با رشد ۲۳٫۹ و ۱۸٫۲ درصدی در رتبه های بعدی استراحت پژمان اند.

در این میان سکه بهار آزادی نیز با ۱۷٫۷ درصد تکثیر قیمت، بازدهی اعلی از مبلغ گرمی را به ثبت رسانده، به طوری که مقدار آن از ۶٫۲ میلیون تومان تو ابتدای سال به بسیار ۷٫۳ میلیون تومان درون ۲۱ خرداد ماه امسال رسیده است.

طی دوره مذکور سکه گرمی کمترین منفعت را داخل میان انواع سکه، نصیب خریداران خود کرد. بها هر مبلغ گرمی از ابتدای سال تا به امروز تنها ۹٫۱ درصد افزایش یافته در حالی که سکه امامی حدود سه برابر، سود بیشتر به خریداران خود داده است.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل عرشیان افزود: میزان اضافه قیمت نرخ کرایه تاکسی ها به رخساره کاغذ در اصالت رانندگان برای دیدن مسافران داده شده و تا یک هفته دیگر همچنین برچسب های پا بر جا حاضر و درون تاکسی ها نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: نرخ افزایش اجاره تاکسی بوسیله طور متوسط تا ۲۵ درصد اعلام شده تا جایی که برخی خطوط هیچ گونه افزایش بانوا ندارند و در فدایی خطوط نیز میزان افزایش های تو دیدن پژمرده شده تا ۱۰ درصد بوده است.

عرشیان افزود: مسافران مقدار کرایه خود را براساس تعرفه ای که بین رانندگان توزیع شده باید بپردازند و رانندگان نیز حق دریافت کرایه بیشتر را ندارند.

وی تصریح کرد:  امسال با توجه شیوع کرونا میزان مسافر ۲۵ درصد و مدل درآمد تاکسیرانان ۵۰ تا ۶۵ درصد کاهش یافت.

به گفته مدیر عامل اداره تاکسیرانی شهرداری قزوین، در آمد رانندگان تاکسی در خطوط منتهی بوسیله دانشگاه ها تا ۹۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزودن کرد: افزایش ارج اجاره وانت بارها همچنین به خشکی امدن همین ماخذ تا ۲۱ درصد پیش بینی شده و رانندگان این نوع وسایل نقلیه راست دریافت اجاره بیشتری را از صاحبان وهله و کالا ندارند.

این مسئول امتداد انصاف: مسافران می توانند از چهار قاعده شکایت و پیشنهادات خود را یعنی توسط بازرسان واحد گشت، واحد جستجو به شکایات سازمان با شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۱۰، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ یا از ضابطه سامانه مناسبت بشریت (سامد) با شماره ۳۳۸۳۹ بوسیله عارض شبانه روزی اطلاع دادن کنند.
آئودی از برنامه های خویشتن برای «پروژه ای با فناوری پیشرفته» موسوم به آرتمیس (Artemis) رونمایی کرد. جزئیات اضافی درباره ی پروژه ی آرتمیس دردسترس نیست، اما این پروژه به سرپرستی الکس هیتزینگر خواهد وجود که هم اکنون مسئولیت پروژه فناوری خودران فولکس واگن را پیاده شدن عهده داری دارد و پیش از این بوسیله عنوان مدیر فنی کمپین LMP1 پورشه فعالیت کرده است. از یکسره سایر مسئولیت های هیتزینگر می قابلیت بوسیله فعالیت درون تویوتا موتوراسپرت، کازورث، ردبول فن شناسی و همچنین پروژه خودرو خودران اپل رمز کرد. 



مسئولان آئودی می گویند که هیتزینگر مقرری دارد استاندارد جدید پیشگامی را توسعه دهد که به طور بالقوه بتواند از منابع و فناوری های سایر اعضای گروه فولکس واگن استفاده درنگ. آن نعوظ که گفته می شود، این پروژه درون نهایت منجر بوسیله تولید یک خودروی الکتریکی بسیار کارآمد می شود که می تواند از اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود. این مدل همچنین می تواند از جدیدترین فناوری خودروبرقی و سیستم رانندگی کاملا خودران یکروز ببرد. تیم خلاق آئودی اکوسیستم وسیع ای را در دوره این خودرو ایجاد خواهد کرد، بنابراین استاندارد تجاری جدیدی برای تمامی کاربردها طراحی می بطی ء.



اگرچه آئودی رمز ی زیادی به جزئیات پروژه ی آرتمیس نکرده، احتمالاً این مدل روی یکی از پلتفرم های خودروی الکتریکی که قبلا معرفی کردن شده است، سوار شود. پلتفرم evo MLB مشهورتر بوسیله نظر می رسد، اما آئودی خودروهای برقی خود را براساس پلتفرم های J1 و MEB و PPE همچنین خواهد ساخت.

مدل های J1 روی عملکرد و غلبه متمرکز شده اند، درحالی که استاندارد های MEB به گونه ای طراحی شده اند تا کم هزینه و مقرون بوسیله نفع باشند. از سوی دیگر، پلتفرم PPE برای پشتیبانی از نمونه های فول سایز و لوکس طراحی شده است و انواع خودروها شامل کراس اور و خودروی اسپرت می توانند از آن استعمال کنند.

مقاله های مرتبط:خودروهای برقی آئودی براساس چهار پلتفرم تولید خواهند شدنگاهی ژرف به آئودی E-Tron

پروژه ی آرتمیس علاوه کنار توسعه ی این مدل انباشته رمزوراز، طرحی برای روانی ترقی ی سریع و چابک درون گروه خودروسازی فولکس واگن مهیا می بطی ء. مارکوس دوسمن، مدیرعامل آئودی در این زمینه گفت:طرح خلاقانه و نو فعلی در گروه فولکس واگن با ۷۵ استاندارد برقی که برای تولید تا سال ۲۰۲۹ برنامه ریزی شده است، به نعوظ غریزی تمام ظرفیت های ما را به اندوه پیوند می زند. سؤال بدیهی این بود که چگونه می توانیم بنچ مارک های زیاد پیشرفته دیگری را بدون بوسیله سربزرگی انداختن مدیریت پروژه های موجود پیاده سازی کنیم و درعین حال از فرصت های جدید درون بازارها نیز نصیب ببریم.



تیم آرتمیس بوسیله عنوان بخشی از تلاش ها برای سرعت بخشیدن به تولید و توسعه خودرو، در سطح جهانی فعالیت خواهد کرد و آزادی انجام بسیار زیادی خواهد داشت. داخل حالت ایدئال، چنین آزادی هایی به آن ها امکان می دهد سریعاً به حاجت های بازار پاسخ دهند و خودروها را سریع العمل نم تولید کنند.بیشتر بخوانید:نسخه تمام برقی بی ام و M5 با ۱،۰۰۶ اسب بخار قدرت شناساندن می شودکراس اور فولکس واگن نیووس رونمایی شدچرا خودروهای الکتریکی محبوب هستند؟آیا خودروهای برقی به معادل ی کافی ایمن هستند؟مرسدس بنز روی تولید باتری خودرو الکتریکی تمرکز می کند
اپل هفته ی گذشته iOS 13.5 را به عارض عمومی درون دسترس کاربران قرار داد، این نسخه از جهیز عاملموبایل اپل شامل قابلیت های جدیدی بسان Exposure Notification API و البته برخی بهبودها در فناوری فیس ID است. تو همین راستا اهالی کوپرتینو اخیرا دانگرید بوسیله نسخه ی پیشین iOS یعنی iOS 13.4.1 را غیرممکن کرده اند.

بازگشت به نسخه های پیشین iOS به نعوظ معمول در بین اعضای اجتماع ی جیل بریک مرسوم است. بوسیله علاوه گاهی اوقات نسخه های جدید iOS با باگ هایی آزاردهنده همراه هستند که روی تجربه ی کاربری اثر منفی می گذارند، داخل این شرایط نیز گاهی اوقات کاربران ترجیح می دهند به نسخه ی پیشین بازگردند تا اپل مشکلات را رفع یواش.

درون نظر داشته باشید که بوسیله تازگی اعضای تیمی امنیتی با شهرت آنکاور جدیدترین جیل بریک iOS را منتشر کرده اند که تا اینکه روی نسخه ی ۱۳/۵ هم فرمان می کند. بدین ترتیب اعضای جامعه ی جیل بریک بوسیله عزم استفاده از ابزار جدید تیم آنکاور نیازی بوسیله بازگشت به نسخه ی پیشین ندارند. درون آن زمان گروهی از محققان پیش بینی کردند که رفع آسیب پذیری جدید iOS و غیرممکن کردن جیل بریک نسخه های متاخر بین دو تا سه هفته به طول می انجامد.

این مقدماتی باری تراشیدن که اپل دانگرید به نسخه های پیشین سیستم عامل موبایلی خود را غیرممکن می درنگ. این شرکت به خلال پاشیدن هر نسخه ی جدید شوق دارد همه ی کاربران به دانلود و انتصاب آن بپردازند تا دستگاه شان متصل دارای جدیدترین بوسیله روزرسانی های امنیتی باشد. به علاوه در بسیاری از مواقع، جدیدترین نسخه ی iOS پایدارترین تجربه ی ممکن را به کاربران ارائه می دهد. حال که اپل دانگرید به iOS 13.4.1 را غیرممکن کرده است، هیچ یک از کاربران نمی توانند ازطریق آی تونز خواه فایندر مک از iOS 13.5 بوسیله نسخه ی یادشده بازگردند.

تاریخ انتشار iOS 13.4.1 به اوایل ماه آوریل برمی گردد. این نسخه فداکار باگ های اپلیکیشن فیس تایم را رفع کرد. یکی از مهم ترین باگ های فیس تایم این بود که دارندگان گوشی های مجهزبه iOS 13.4 نمی توانستند با دارندگان گوشیمجهزبه iOS 9.3.6 خواه نسخه های قدیمی تر، ازطریق فیس تایم تماس بگیرند. به علاوه شماری از کاربران مدعی شده بودند بلوتوث مایه شان بوسیله درستی کار نمی کند، در همین راستا اپل ازطریق iOS 13.4.1 این دشوار را نیز رفع کرد. هفته ی گذشته iOS 13.4.1 با iOS 13.5 جایگزین شد. iOS 13.5 نسبت به نسخه ی پیشین به روزرسانی بیش مهم تازگی بود و فدایی توان های مهم به گوشی های اپل اضافه کرد. ناگفته نماند اپل دانگرید بوسیله iOS 12.4.6 را نیز بخاطر آیفون ها و آیپدهای قدیمی غیرممکن کرده است.

خواست داریم اپل داخل آینده ای نزدیک به روزرسانی جدیدی برای iOS داخل دسترس قرار دهد تا امکان جیل بریک را غیرممکن بطی ء. همانطور که اشاره کردیم تیمی امنیتی با نام آنکاور مدتی پیش موفق به مشهود کردن نوعی آسیب پذیری صفر روزه (Zero-Day Vulnerability) درون iOS شدند و با اتکا بر همین آسیب پذیری ابزاری جدید برای جیل بریک تمامی نسخه های این سیستم عامل منتشر کردند. اپل عاری تردید فرمان روی برطرف کردن آسیب پذیری یادشده را آغاز کرده است و بوسیله زودی آن را رفع می کند.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی در این شالوده دارید؟بیشتر بخوانید:اپل استارتاپ حوزه ی هوش بدلی Inductiv را برای بهبود موجودی داده ی Siri خریداری کرداپل درباره ی افزایش کردن دکمه ی حساس بوسیله نیرو روی Apple Pencil تحقیق می کندسامسونگ ۸۰ درصد از نمایشگرهای OLED سری آیفون 12 را تامین می کندجنگ ادامه دار اپل و فروشگاه های ایرانی اپلیکیشنهواوی در راسته تبلت چین از اپل پیشی گرفت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید علیرضایی چهارشنبه ۷ خرداد افزود: با فرا فرود امدن فصل گرما، آمادگی طولانی از لفظ جمعی آتش نشانی خرم آباد برای پیشگیری و مهار حریق بود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و کاهش آتش سوزی ها انبازی لازم را با منابع غریزی و جهادکشاورزی داریم، ضمن این که تاکنون چندین کنفرانس با شهرداری، مدیریت فساد و فرمانداری شهرستان داخل این خصوص برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش عنوان و خدمات کنف شهرداری خرم آبادبیان کرد: بیش از ۹۰ درصد آتش سوزی ها داخل مراتع و مزارع عامل انسانی دارند. این عامل جهت شده ۷۰ درصد استعداد نیروهای سازمان درون این طرز صرف شود، حال این که می توان این ظرفیت را در بخش آموزش و توانمندسازی پرسنل به کار گرفت.

این مسئول یادآور شد: متاسفانه تمامی خودروهای آتش نشانی ویژه اطفای حریق شهری بوده و کارایی لازم برای نیستان ها و مراتع را ندارد و تنها قادر به خاموش کردن آتش در سطح شهر هستند.

علیرضایی ناوگان دایره آتش نشانی خرم آباد را قدیمی و فرسوده خواند و گفت: بوسیله بسیاری از این خودروها طی سیلاب گذشته و همچنین عملیات ضدعفونی و گندزدایی خسارت زیادی زده شده است.

وی تصریح کرد: خریداری تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی مستلزم صرف کردن نفقه فوقانی است و منابع شهرداری کفاف مطمئن خرید آن را نمی دهد، از این رو نیازمند شریک شدن مسئولان بزرگ استان برای تامین منابع مالی برای شکل پذیری این مهم هستیم.
مقابل آخرین بوسیله روزرسانی تو وب سایت CDC (مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری)، ویروس متاخر کرونا بوسیله استراحت ازطریق لمس سطوح یا اشیای آلوده منتقل نمی شود. این به روزرسانی یازدهم مه و بدون اطلاع دادن قبلی این سازمان منتشر شد. تصمیم بخاطر پراکندن این وقوف در تجسس داخلی وب سایت این شرکت به نیت فروزان سازی انواع ارجاع شخص به شخص اتخاذ شد.

گفتنی است هیچگاه داده ی جدیدی درباره ی استاندارد مسری بودن ذرات ویروسی روی سطوح منتشر نشده است. برابر پژوهش های گذشته که هفدهم مارس در نامه ی پزشکی New England منتشر شد، ویروس کرونامی تواند سه گانه تا چهار ساعت در هوا، تا چهار شایسته کردن روی مس، تا ۲۴ ساعت روی مقوا و تا ۷۲ روزگار روی پلاستیک و فولاد ضدزنگ باقی می ماند؛ اما هنوز مشخص تراشیدن ویروس جدید کرونا چگونه می تواند به سطوح بچسبد و این سطوح چقدر می توانند ویروس را منتقل کنند.



بوسیله گفته ی CDC، ویروس کرونا به آسانی و بوسیله شکلی استوار از محدودیت به بی نظیر دیگر منتقل می شود و انتقال بی تا به بی نظیر ریشه ی اصلی احاله است. با این حال، این ویروس ازطریق رویه های دیگر مثل لمس سطوح یا اشیای آلوده به آسانی منتقل نمی شود.مقاله های مرتبط:افزایش امیدواری دانشمندان بخاطر ساخت واکسن کروناهیدروکسی کلروکین با ریسک مرگ و میر بیشتر تو بیماران مشغول به کرونا مرتبط است

گرچه مقدور است کووید ۱۹ به سیاق های دیگری شبیه لمس سطوح یا اشیاء و پس ازآن لمس دهان، بینی، چشم یا بین حیوانات منتقل شود، این نحو ها ذات های پا بر جا انتقال نیستند. با توجه به بازگشایی تقریبا کامل ایالت های آمریکا، مردم دربرابر هشدارهای لازم آگاهی کافی دارند. برای مثال، از لمس پول نقد واهمه دارند و بسیاری از تصرف و کارها از روش های پرداخت بدون لمس استفاده می کنند. آنجلا راسموسن، ویروس شناس دانشکده ی میلمن کلمبیا، دراین زمینه می گوید:یکی از مشکلات رادیکال در این دنیاگیری، نبود پیام رسانی ساطع شانس ها است و حتی می تواند بر پاکیزگی دست ها تأثیر بگذارد و رضایت از فاصله گذاری فیزیکی و دیگر معیارها را افزایش دهد.

سازمان CDC مجموعه ای از راهبردها را درباره ی وضع پاک سازی و ضدعفونی سطوح منتشر کرده است. این سازمان می گوید:مقابل شواهد فعلی، ویروس جدید کرونا می تواند زمانه ها تا روزها روی انواع سطوح و مواد باقی بماند. پاک سازی سطوح کثیف با ضدعفونی، نیکوترین روش برای پیشگیری از کووید ۱۹ و دیگر بیماری های عفونی در خانوارها و جوامع است.

بهینه روش برای نگهداری از خویشتن دربرابر کووید ۱۹، رعایت فاصله گذاری اجتماعی (تقریبا دو متر) و شست وشوی منظم مشت ها با آب و صابون و پاک سازی و ضدعفونی مرتب سطوح تماسی است.بیشتر بخوانید:همه گیری ویروس کرونا در ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۳ خرداد ۹۹]هیدروکسی کلروکین با خطر مرگ و میر بیشتر در بیماران مبتلا به کرونا مرتبط استطرح فاصله گذاری هوشمند؛ بازگشت طولانی کارمندان بوسیله سرکار، بازگشایی ملکی ها، اماکن تاریخی و سینماهاامکان فعالیت به صورت دورکاری برای کارمندان فیسبوک دائمی شدافزایش امیدواری دانشمندان برای تاسیس واکسن کرونا