عطر دونی

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

ASGHARاواخرOOON مهرماه، ویدئو یی از میزان مفهومی گوشی تاشدنی جدید سامسونگ به نمایش گذاشته شد. از زمان انتشار این ویدئو تاکنون، اخبار و شایعه های مختلفی در مورد دستگاه تاشدنی جبر ای ها منتشر شده است.

اکنون سپس از اغماض حدود دو ماه از انتشار ویدئوی مفهومی، مقدماتی تصاویر واقعی سراب بعد اینده گلکسی فولد سامسونگ به وجه اشتراک مجله گذاشته شده که نقشه کشی دستگاه تاشدنی مربوط باینده عنف ای ها را به خوبی نشان می دهد.

مقاله های مرتبط:گوشی تاشو مربوط باینده سامسونگ به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز خواهد بودجزئیات بیشتری از گلکسی اس 11 سامسونگ بی پرده شد

تصاویر به وجه اشتراک مجله گذاشته شده مدال می دهد که باید منتظر دستگاهی با نمایشگر کشیده ی عمودی و تاشوی Infinity-O O باشیم که از روزنه ی مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر روزی می. سرما در طرفین و قسمت پایینی وسیله حاشیه های باریکی دارد و قرین موتورولا Razr بدون حاشیه نویسی طراحی نشده. است رابط کاربری دستگاه، One UI است ولی غبطه می جوی که سامسونگ برای فرم فکتور جدید، گزینه های جدیدی را اضافه.

کند در قسمت جلویی دستگاه تو حالت غیرگسترده نمایشگر کوچکی به خشکی امدن فلش LED و دوربین دوگانه فراغت دارد که تاریخ، ساعت و نوتیفیکیشن ها را بوسیله عرضه می. گذارد هنوز مشخص حلق که در قسمت بالای این نمایشگر کوچک، صفحه ی نمایش دیگری توسط کره ای ها صبر داده خواهد شد خواه.

نه ظاهرا پنل پشتی مایه از جنس شیشه و تقدیر لولای تاشوی آن نیز مثل گلکسی فولد ولی تو ابعاد کوچکتری طراحی شده. است همان طور که در تصاویر نشان داده شده است، دکمه های مخصوص حجم صدا و پاور سمت راست بالای دستگاه و اسپیکر و پورت-type C نیز در قسمت پایین دستگاه قرار.

دارند باتوجه به گزارش های منتشر شده به نظر می رسد گوشی هوشمند تاشدنی سراب اینده گلکسی فولد با بانوا درحدود ۱۰۰۰ دلار تو کنار گوشی های هوشمند سری گلکسی اس ۱۱ درون رویداد ۱۸ (فوریه ۲۹ بهمن) ماه معرفی.شود بیشتر:بخوانید گلکسی اس 11 اولیه گوشی هوشمند حاضر به دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بودسامسونگ تراشه جدید مبتنی بر هوش جعلی بایدو را می سازدگلکسی نوت 10 لایت صفحه نمایشی تخت خواهد داشتهواوی میت ایکس با تراش کرین 990 سال آینده معرفی خواهد شدسامسونگ جزئیاتی از مشخصات حسگر دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی خود را منتشر
داخل اندروید ۱۰، گوگل یکی از انفراد های متجاوز محبوب یعنی حالت تاریک خواه Dark Mode را معرفی کرد و این ویژگی، گوگل و سایر توسعه دهندگان را برانگیخت تا تم های تاریک را در برنامه های خود ارائه کنند. درنتیجه در استفاده تو محیط های تاریک یا در شب، فشار و آسیب کمتری به چشم ها متوجه خواهد شد. گوگل ویژگی بنیادی زمانبندی حالت تاریک را در نسخه های اولین ی بتا نمایش کرده وجود و در نهایت در نسخه ی اصلی این ویژگی را تو اصالت کاربران قرار نداد. درواقع گوگل قبلا به کاربران این امکان را می انصاف تا حالت تاریک را براساس ساعات روز و شب انتظام کنند اما در نهایت در نسخه ی نهایی خبری از این انفراد مهم نبود.

مقاله های مرتبط:قابلیت برقراری تماس تلفنی بوسیله اپلیکیشن Your Phone ویندوز 10 اضافه شدسامسونگ زمان به روزرسانی اندروید 10 بخاطر هند و چروک را اعلام کرد

اوایل سال جاری، این شرکت فاش کرد که ویژگی زمانبندی حالت تاریک از اندروید ۱۰ حذف شده در مدت ممکن بود با اسلوب اندازی دوباره برنامه ها، روی تجربه ی کاربران تأثیر منفی بگذارد. اما اینک براساس گزارش ها مقدور است که این انفراد در اندروید ۱۱ بازگردد و تو اختیار کاربران صبر گیرد.

کریس بانز از آویشن روابط ترقی دهندگان اندروید تو گوگل همچنین اخبار کرد که این ویژگی به مجوزهای موقعیت مکانی دقیق برای حس بهتر طلوع و غروب خور و محاسبات روز و شب هر منطقه حاجت خواهد داشت. بوسیله گفته ی کریس بانز، محاسبات طلوع و افول خور زیاد دشوار بوده و در فدایی مکان ها مثل نزدیک قطب شمال و قطب جنوب ماجرا قدری تیره پر حرارت خواهد شد.

به هرجهت پس از شکایات و اعتراضات کاربران احتمالا توان زمانبندی حالت تاریک در اندروید بعدی تو وارستگی کاربران قرار خواهد گرفت. ولی اگر نمی خواهید مشتاق ارائه ی این فردی در اندروید باشید می توانید از اپلیکیشن ثالثی استفاده کنید تا امکان زمانبندی حالت تاریک درون اختیارتان استراحت گیرد. البته به این نکته توجه داشته باشید که این راه حل بوسیله اجرای یک رخصت از سر ADB نیاز خواهد داشت بنابراین شاید تصادم قدری پیچیده شود.بیشتر بخوانید:گوگل صدور تأییدیه GMS گوشی های هوشمند جدید راسته ترکیه را به حالت تعلیق درآوردپیامک های تأییدشده و امتیاز لحظه ای هرزنامه؛ دو بروزرسانی جدید گوگلقابلیت برقراری بستگی تلفنی به اپلیکیشن Your Phone ویندوز 10 اضافه شدGoogle Assistant با استعداد ترجمه ۴۴ کلمه در اندروید و iOSمحبوب ترین عبارت های تفحص شده گوگل در سال ۲۰۱۹
به گزارش همشهری به نقل از ایسنا، ارسی گویا پزشکی درمانگاه روزبه، روز پنج شنبه ۲۱ آذر ماه، همراه با رونمایی آثاری از زنده یادان طبیب عبدالحسین میرسپاسی، طبیب غلامحسین ساعدی، طبیب داوود پادشاه محمدی، حکیم افشین یداللهی و سایر آثار ارزشمند تاریخ روان پزشکی و مصونیت روان ایران گشادن شد.

معرفت گویا پزشکی که پاره اعظمی از دانش سلامت جسم درون طول تاریخ را به خویشتن اختصاص داده است، پیشینه ای چند هزاره ساله دارد. در فاز اول این موزه تلاش شده استیناف اعضای هیئت علمی دانشگاه گویا پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در قالب مواد قابل نمایش عرضه شود.

این موزه که مرور گرداگرد های تاریخی علم روانپزشکی با استفاده از آثار ارزشمند پزشکان ایرانی و نمایش تحول خرد روانپزشکی تو ایران را هدف استراحت داده است، در بیمارستان روزبه به نشانی نخستین بیمارستان مدرن روانپزشکی کشور افتتاح شده و آثار خطی اساتید پیشکسوت روانپزشکی ایران در آن به عرضه درآمده است.

درهای این موزه تو محل بیمارستان روزبه (تهران، خیابان کاری جنوبی، نرسیده به میدان قزوین) همه روزه درون روزهای غیرتعطیل اداری از ساعت ۹ الی ۱۴ به روی عموم مردم باز است. داخل این موزه نیز فیلم هایی با موضوع روان پزشکی برای جمله به عرضه درمی آید.

هفت سفره کفش روانپزشکی

فاطمه احمدی، موزه دار  موزه ی «روانپزشکی» را یکی دیگر از موزه های دانشگاهی دانست که به نشانی بخشی از دانشگاه روان پزشکی در بیمارستان روزبه وضع اندازی شده و گفت:  ارسی ی روان پزشکی به عنوان یکی از لفافه های پزشکی، پیش از این درون کشورهای اسپانیا، آلمان، بلژیک و دانمارک سیاق اندازی شده حیات و اکنون این موزه بوسیله عنوان یک کفش پژوهشی تو ایران طرز اندازی شده است.

او بنیاد این ملکی را ملکی ای پژوهشی دانست و افزود: با ارتکاب تحقیقات توسط برخی از اساتید رسا پزشکی درون حوزه مصونیت روان و تاریخ بهداشت روان، نتایج آن ها  در قالب متریال موزه ای داخل آمد که این متریال همچنین در هفت خوان در قالب یک موزه بوسیله ارائه درآمدند.

این ملکی دارِ موزه ملی تاریخ علوم پزشکی در توضیح این سفره ها گفت: خوان فاتحه به «تاریخ فصیح پزشکی» می پردازد. تاریخچه ای که از پیش از اسلام آغاز شده و ریشه های روان پزشکی دوره باستان را توضیح می دهد. در قسمتی از این خوان نیز بوسیله اشخاصی که در این مملکت وارسی کرده اند اشاره می کند مانند «طبری» بوسیله عنوان نخستین کسی به بحث خودکشی پرداخته، یا «رازی» که ریشه ی مصیبت های جسمی را بیماری ها روند می داند.

به گفته ی وی؛ در سفره ابتدا موزه، «مجوسی اهوازی»، «اخوینی» نخستین پزشکی که بوسیله زبان فارسی تصنیف و در بخشی از کتاب های علمی خود به بیماران قضیه و درمان آن ها می پردازد. «ابن سینا» که زعفران را عامل شادی بخش و درمان برخی از بیمارانِ جریان و اختلالات روانی می داند، «جرجانی» به عنوان پایه گذار طب اطفال و اولیه کسی که به بحث کتب علمی بوسیله زبان فارسی پرداخته است، همچنین شناساندن شده اند.

او اضافه کرد: در آخرین بخشِ خوان اول، همچنین به تاریخچه ی ساختن مناظره های رسیده پزشکی در حوالی ی قاجار رمز شده است که بر این اساس این مذاکره ها از گرداگرد فتحعلی شاه باب می شود و حتی پزشکان در رشته های تخصصی مثل روان شناسی به اروپا، اتریش و فرانسه اعزام می شوند.

احمدی، خوان دوم این موزه را دربرگیرنده تصویری دانست که از آرشیو موزه پزشکی تهیه شده و ادامه داد: تصویرِ قرمزی که نسخه اصل آن مربوط به حدود ۸۰۰ سال پیش در موزه استانبول نگه داری می شود، تصویری است که مینیاتوری از عرضه دارالمجانین را نشان می دهد.



این ارسی دار خوان سوم این موزه را دربرگیرنده مجموعه عکس هایی دانست که توسط حکیم نصر اصفهانی به موزه اهدا شده است و افزود: او  سال ۱۳۷۱ درون بناء ای متعلق به تیمسار بهارمست مستقر می شود، کسی که تو حدود سال های ۱۳۱۵ تصاویری با موضوعاتی که بیشتر «مشکلات مدنی» را علامت می دهد، ثبت می یواش. اندکی از این عکس ها در آن سال ها ثبت شده اند، قدری از تصاویر همچنین متعلق بوسیله دارالمجانین تهران بود، مرکزی که در بر  بیمارستان سینا کنونی استراحت داشت و دولت به شهربانی بلوغ کرده بود تا بیماران قضیه را از سطح شهر جمع آوری کرده و به آن مرکز ببرد. بهارمست داخل آن زمان با گذر از ان مرکز،تصاویری را ثبت می کند که بوسیله یک مجموعه عکس بی بسان تحول می شود، با رسیدن آن کلکسیون تصاویر بوسیله مشت «نصر اصفهانی»، او آن ها را در وارستگی موزه ی رسا پزشکی قرار انصاف.

احمدی خوان چهارم این ارسی را متعلق به بیمارستان روزبه و پیشکسوتان این مرکز دانست و افزود: پزشکانی مانند «میرسپاسی»، «ساعدی» و «رضاعی» که داخل راه اندازی یک مرکز تخصصی برای درمان بیماران قضیه نقش بسیاری داشتند.

او سفره پنجمِ پنجمین موزه رسا پزشکی دنیا را معرفی فیلم هایی دانست که اختلالات روحی و جریان و درمان های زیبنده انجام روی ان ها را معرفی می کند و گفت: حدود ۳۰ فیلم با مضامین بیمارانِ روانی و پزشکانِ این بیماران شناسایی کرده بودیم، اما فعلا فقط پنج فیلم «باد جن»، «گاو»، عروسی خوبان»، «خون بازی» و «برادرم امپراتور»  تک تایید اساتید بوده است.

به گفته احمدی، سفره ششم افرادی که در مرزوبوم بین الملل قرین دکتر«افشین یدالهی» که تو این زمینه فعال بوده اند، معرفی شده اند. او تکثیر کرد: در این خوان، در کنار تصاویر و معرفی شخصیت ها دست شیار ها و حتی ترانه های سروده شده توسط افشین یداللهی درون کنار آثار او به ارائه درامدند، این افراد داخل کنار فعالیت های  مدنی خود در این زمینه، در ریشه حال داخل حوزه بین الملل نیز ارتباطات بسیار قوی داشته اند.

احمدی ولی در تشریح خوان نخستین موزه گویا پزشکی دنیا نیز گفت: در بسرنوشت شوم دچار کردن پایانی موزه، پزشکانی شبیه «پادشاه محمدی» و «علاقه بند راد» معرفی می شوند که بخاطر نخستین بار، رسیده پزشکی مدرن را وارد ایران کردند، آن ها نخستین دنده ها داخل این حوزه را تو دهه ۶۰ تو ایران برگزار کردند.
به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری ایبنا، مجمع چهارم از سراب نشست های تاریخچه مدنی ایران به روایت سینمای مستند با نمایش مستند «نو ثانیه ها» ساخته کیانوش عیاری برگزار می شود.
 
نقد و بررسی این مستند با درگاه کارگردان آن، چهارشنبه ۲۰ آذرماه از شایسته کردن ۱۵ تا ۱۸، داخل پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات ارتکاب می شود.
 
درون این کنفرانس محمدرضا تاجیک، استاد علوم سیاسی دانشگاه شهید بهشتی و محمدرضا جوادی یگانه، لله اجتماع شناسی دانشگاه تهران درباره این مستند از منظر تاریخ مدنی ایران سخنرانی خواهند کرد. آستان در این برنامه برای دلبستگی مندان آزاد است.
نتایج مطالعه ی جدیدی که براساس نقشه برداری از فعالیت مغز لمحه رویا خراج شده است، این ایده را استقامت می درنگ که تجربه ی رویدادهای ردی در طی خواب ما را برای رویدادهای اصلی آماده می کند. پژوهشگران دریافتند افرادی که بیشتر رویا های بد می دیدند، خلال بیداری بهتر می توانستند ترس را مهار کنند. لامپروس پراگاموروس، دانشمند علوم اعصاب دانشگاه ژنو می گوید:بخاطر نخستین بار ما همبستگی های تندخو سست شدن را تو خلال دیدن خواب شناسایی کرده و مشاهده کردیم که وقتی ترس را در موقعیت واقعی خواه درون حالت خواب تجربه می کنیم مناطق انطباق از مغزمان فعال می شود.

خواب آدم هنوز بسیار اسرارآمیز است اما بیشتر افراد براساس تجربیات خویشتن می دانند که ایجاد و خو و رویا ارتباط خلط با هم دارند. اگرچه توضیح چگونگی آن بخاطر دانشمندان دشوار بوده است، اما این ایده که بستن چشم ها می تواند عواطف ما را انتظام کند، موضوع جدیدی تراشیدن. مستقر مانند زمان بیداری، ما انسان ها در خواب همچنین عواطفی را تجربه می کنیم و این تجربیات بر احساسی که هنگام بااطلاع شدن داریم، تأثیر می گذارد.مقاله های مرتبط:موازنه بین امواج عدد نفس خواب عامل مؤثر در تدریس یا فراموش کردن استچرا برخی افراد نمی توانند خواب هایشان را بوسیله یاد بیاورند؟یک نگاه علمی: چرا ترس را دوست داریم؟

تو حال مجهز و براساس نتایج آزمایش های مختلف، چنین تخیل می شود که جنین ی حرکت نوک تیز چشم به طریقی خاطرات و عواطف سلبی ما را استقرار می نرم ولی اینکه آیا آن عواطف می توانند به خواب هایی که ما می بینیم، چاک کنند، موضوع دیگری است.

شواهد اولیه نشان می دهند که داخل روند خواب، مراکز مغزی مرتبط با تنظیم عواطف، مثل آمیگدال کوشا هستند. نشان داده شده است زمانی که این مناطق دچار اختلال شوند، از شدت احساس ی خواب هایی که می بینیم، کاسته می شود. البته این می تواند یک همبستگی باشد ولی تمام چیزی که ما فعلا درمورد آن ها داریم، چند تئوری است. دامن تئوری «شبیه سازی تهدید»، مغز ما با مانور التهاب در نفس خواب خود را برای رویایی با بی تابی تو زمان بیداری آماده می درنگ. در همین حال، مدل های دیگر پیشنهاد می کنند که خواب درگیری های عاطفی را محلول می بطی ء و موجب کاهش خلق و خوی سلبی در روز بعد می شود. هر دو تئوری مقابل این موضوع هستند که تجربه ی ترس تو خواب منجر بوسیله پاسخ بهتر در زمان بیداری می شود؛ تنها تباین این تئوری ها در تک چگونگی این فرایند است. نتایج مطالعه ی متاخر امنیت بیشتری را از تئوری قرین سازی فراهم می کند. پراگاموروس می گوید:خواب ها ممکن است به عنوان تمرینی واقعی بخاطر واکنش های آینده ی ما عمل کرده و ما را برای مواجهه با خطرات در زندگی پا بر جا آماده کنند.



پژوهشگران با مصرف از الکتروانسفالوگرافی با تراکم بالا، فعالیت عدد ۱۸ همکاری کننده را حین خواب تک مطالعه راحتی دادند. هربار که شرکت کنندگان از خواب مسبوق می شدند، از آن ها درمورد رویا هایی که دیده بودند و اینکه آیا احساس خوف داشتند، سؤال می شد. پژوهشگران با تجزیه و تفریق نتایج مخبر فعالیت دو منطقه از مغز شدند که در بی تابی نقش دارند: اینسولا و قشر سینگولیت.

همچون آمیگدال که درون کنترل ترس نقش دارد، اینسولا همچنین طی بی نظمی برانگیخته می شود و در ارزیابی عواطف در جریان بیداری نقش دارد. در همین حین، قشر سینگولیت نیز قدری از مغز ما است که بدن ما را برای رویدادهای تهدیدآمیز آماده می کند. دانشمندان علوم اعصاب برای آگاهی بیشتر درمورد این مناطق و نقش آن ها، دفترچه های یادداشتی را به ۸۹ شرکت کننده دادند تا آن ها به مدت یک هفته و هر صبح درمورد اینکه خواب های آن ها انگیزه ایجاد چه احساسی در آن شده است، مطالبی را یادداشت کنند. همدستی کنندگان داخل پایان هفته در وسیله MRI قرار گرفتند و به آن ها تصاویر حاوی عواطف سلبی و همچنین تصاویر سلبی علامت داده می شد برای اینکه ببینند آیا عواطفی که آن ها درون خواب های خود تجربه کرده اند، موجب تحول پاسخ آن ها دربرابر تپش درون زندگی حقیقی می شود خواه خیر. ویرجینی استرپنیچ، متحصص علوم اعصاب دانشگاه ژنو می گوید:ما دریافتیم هرچه بی تا بوسیله مدت کامل رطوبت در خواب های خود عاطفه ترس می کرد، در روند بیداری و وقتی که بوسیله تصاویر سلبی نگاه می کرد، فعالیت اینسولا، سینگولیت و آمیگدال در مغز او کم می شد. علاوه پهلو این، فعالیت بخش قشر پیش پیشانی میانی که در خلال ترس موجب مهار آمیگدال می شود، به صورت متناسب با تعداد خواب های ترسناک افزایش می یافت.

نتایح بررسی ی مجهز از این ادعاهای تئوریکی امنیت می یواش که تمرین هنگام خواب می تواند ازطریق «درس خاموشی» یا دیگر تاکتیک ها عدد را مجددا تنظیم کند. با این حال، پژوهشگران می گویند این فقره احتمالا درمورد کابوس های شب هنگام صدق نمی بطی ء. برخلاف رویا های بد که داخل آن ها سطوح ترس متوسط است، کابوس ها می توانند موجب پریشانی زیاد از وزن و اختلال خواب شده و تأثیر منفی روی عواطف ما داخل زمان بیداری داشته باشند. پراگاموروس نتیجه گیری می نرم:ما معتقدیم که اگر خواب از آستانه ی مشخصی از اضطراب رد شود، نقش پرمنفعت خود را به نشانی انتظام کننده ی عواطف از دست می دهد.

پژوهشگران می خواهند کابوس های شبانه و عواطف مثبت دم خواب را نیز تک بررسی قرار دهند تا ببینند که آن ها تو زمان بیداری چه تأثیری روی ما دارند.

نتایج این مطالعه در روزنامه ی Human Brain Mapping منتشر شده است.بیشتر بخوانید:رفتار متفاوت شبکه های مغز در افرادی که تمایل بوسیله خودکشی دارندمحرومیت از رویا چه تاثیری بر مغز و عملکرد شناختی آن دارد؟ژنتیک و تاثیر آن بر کیفیت خوابچگونه عدد پس از حذف یک نیم کره دوباره خود را بازسازی می کند؟چرا احساسات منفی به طاسی بد نیستند؟
چین بوسیله عزم جلوگیری از اتساع اخبار دروغین و ویدئوهای گمراه کننده ی ساخت هوش قلابی قانون جدیدی در دولت تصویب کرد. روال جدید هرگونه انتشار محتوای دیپ فیک عاری اشاره به مصنوعی بودن آن را ممنوع می درنگ. به بیان دیگر، ناشر باید در توضیحات ویدئو خود واضح اعلام نرم از شعور مصنوعی یا واقعیت مجازی تو تولید محتوا استفاده کرده است و اعلام نکردن شیوه ی ساخت ویدئو جرم تلقی می شود.

قانون جدید چروک از اول ژانویه ی ۲۰۲۰ ادا خواهد شد و سازمانی موسوم به Cyberspace Administration of China ارتکاب و نظارت به خشکی امدن آن را برعهده خواهد داشت. راه اندازی سابق الذکر داخل بیانیه ای که به وب سایت های میزبانی ویدئو ارسال کرد، اهمیت قاعده جدید را این اسلوب تشریح داد:استعمال از فناوری های جدید همچون دیپ فیک درون تولید محتوای صوتی و تصویری، خطرهایی همچون استفاده از محتوا برای بر هم زدن زیبایی اجتماعی، تأثیر بر تمایلات مردم، تهدیدهای سیاسی و تأثیر منفی پهلو امن ملی و پایداری اجتماعی را به دنبال خواهند داشت.مقاله های مرتبط:دیپ فیک چیست؛ وقتی مرزی بین منبع و دروغ سرمد نمی ماندویدئوهای دیپ فیک در ۹ ماه گذشته، دو برابر شده اند

وضعیت کنونی چین دربرابر محتوای دیپ فیک رویکردی همگی جانبه محسوب می شود. ظاهرا طالع چروک این راست را همچنین برای خویشتن مقدم می داند که کاربران و سرویس های میزبانی از تصویر و ویدئو را درصورت رعایت نکردن شیوه متاخر مورد پیگرد حقوقی صبر دهد. بوسیله هرحال، قانون متاخر چینی ها بی شباهت با راهکارهای حقوقی قبلی دیگر کشورهای جهان دربرابر محتوای دروغین نیست.

ماه گذشته، کالیفرنیا بوسیله عنوان اولین ده آمریکا کاربرد از دیپ فیک را در کمپین های سیاسی و تبلیغات مرتبط با آن ممنوع کرد. ضابطه جدید موسوم به AB 730 را فرماندار این ایالت، گوین نیوسام، دستینه کرده است. قانون کالیفرنیا انتشار صوت، تصویر، ویدئو و هر محتوایی را ممنوع می نرم که جلوه ی عملکرد و اظهارنظرهای محاکمه مدار را خرابکاری کند. قانون سابق الذکر اشاره ی مستقیمی به دیپ فیک نمی کند؛ ولی بوسیله راحتی می توان آن سبک از ویدئو را داخل هدف تمرکز طریق مشاهده کرد. بوسیله علاوه، ویدئوهایی که با ویرایش حرفه ای و هدفمند درصدد تخریب چهره ی برخی اشخاص هستند، موضوع عادت کالیفرنیا هستند.

شیوه قصبه کالیفرنیا ساخت ویدئوهای تقلبی با هدف شوخی و هجو در رسانه ها را نیز ممنوع می داند. کمال مطلوب اصلی پیش گیری از تأثیرات مخربی است که احتمالا ویدئوهای دیپ فیک داخل آستانه ی انتخابات پیاده شدن دادرسی مداران خواهند گذاشت. شیوه کالیفرنیا در بازه ی زمانی ۶۰ بسرعت تا انتخابات برای همگی ی نامزدهای انتخاباتی ادا می شود. در حال حاضر، کتاب انقضای این قانون سال ۲۰۲۳ اعلام شده است که البته قابلیت تمدید نیز دارد.



کنگره ی آمریکا از سازمان های قانون گذار دیگر است که رویکردی بخاطر مقابله با دیپ فیک در رویت گرفته است. نمایندگان حالا درون معرض کار بزرگ احتمالی دیپ فیک قرار دارند و بهترین سر برای مقابله با جای پا آن ها در انتخابات پیش روی سال ۲۰۲۰ همین ضابطه کالیفرنیا است. یکی از کمیته های امنیتی کنگره پس از تشکیل جلسه با هیئتی از متخصصان دانشگاهی و اندیشکده ها، اخیرا جلسه ی استماعی برگزار کرد تا درباره ی استراتژی کارآمد مقابله دیپ فیک برای حفظ امنیت و یکپارچگی انتخابات تصمیم گیری شود. درحال حاضر، روندهای قانون گذاری متعددی داخل کنگره جریان دارند که ثبت واترمارک مخصوص را درون ویدئوهای دیپ فیک خواه هرگونه محتوای گمراه کننده الزامی می کنند. به علاوه، تولید و توزیع چنین ویدئوهایی همچنین داخل قوانین آتی جرم تلقی خواهد شد.ایالت کالیفرنیا در آمریکا همچنین عرفی برای منع گسترش دیپ فیک دارد

پلتفرم های آمریکایی درکنار شیوه گذاران به ظهر پیاده سازی استراتژی های کاربردی دشت دیپ فیک هستند. فیسبوک و توییتر تقلا می کنند ابزارهای بهتر برای تشخیص دیپ فیک و جلوگیری از گسترش آن ها داخل پلتفرم های خود را توسعه دهند. ماه جاری، توییتر اخبار کرد پیش نویسی از سیاست خود دربرابر دیپ فیک را آماده کرده است. پس از عارضه موافقت های مفرط مرتبط با چهره های مشهور در توییتر، این شرکت تصمیم گرفته است سیاست های پیش گیرانه ی جدی لطافت پیاده سازی یواش. از حوادث پیش آمده می توان به نشر ویدئو گمراه کننده درباره ی نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، رمز کرد که از آسیب پذیری پلتفرم توییتر دربرابر داده ها خبط این چنینی حکایت می کرد.

فیسبوک متشابه توییتر به دلیل ناتوانی در جلوگیری از گستردن ویدئو نانسی پلوسی، با انتقادهای جدی مواجه شد. آن ها ترقی ی فناوری متاخر برای شناسایی دیپ فیک را در دستورکار جدی خویشتن قرار داده اند؛ اما به دلیل قوانین ویژه خویشتن در حوزه ی آزادی بیان، از پاک کردن ویدئوها خودداری کردند. فیسبوک به دلیل خلق کردن امکان کذب گویی در تبلیغات دیپلماتیک همچنین فشارهای انتقادی شدیدی حوصله می کند. منتقدان می گویند چنین رویکردی بوسیله دلیل فقدان قوانین فدرال قوی در مرزوبوم ی دیپ فیک امکان سوءاستفاده را در آینده افزایش می دهد.

مدیرعامل فیسبوک، مارک زاکربرگ، درون سخنرانی های وافر از گرایش نداشتن شرکتش به روال گذاری شدید بر اظهارنظر مردم صحبت کرده است. درمقابل، توییتر رویکردی متفاوت دارد و ماه گذشته، تمامی تبلیغات دیپلماتیک را تو پلتفرم خویشتن ممنوع اطلاع دادن کرد. به هرحال، شبکه های اجتماعی به دلیل قابلیت های کثرت پراکندن اخبار و محتوا، وضعیت دشواری را تو مباحث رسانه ای بردباری می کنند و قطعا بوسیله پیاده سازی استانداردهای بهینه تو این حوزه ملزم خواهند بود.بیشتر بخوانید:سازمان استاندارد RISC-V به خاطر نگرانی از محدودیت های تجاری آمریکا، بوسیله سوئیس منتقل می شودسرنوشت دانشمند چینی مسئول دستکاری ژنتیکی نوزادان هنوز نامعلوم استفروش خودروهای شرکت چینی بایتون درون امریکا از سال ۲۰۲۱ فاتحه می شودتیم کوک: قوانین سخت گیرانه در حوزه حریم خصوصی باید هرچه زودتر پسند شوندهواوی برای سه ماه دیگر، بخشودگی تحریم دریافت کرد
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از بلومبرگ، شریک شدن پترا دایاموندز یک سنگ آبی ۲۰ قیراطی را بوسیله مبلغ حدود ۱۵ میلیون دلار فروخت.

این لوزی در سپتامبر در معدن کولینان که برای تولید عقل های قیمتی از جمله سرتیز های به کار رفته در جواهر کلاه سلطنتی انگلیس نامی شد، کشف شد. لوزی های آبی رنگ از جمله پر پشت ترین سنگ های جهان هستند و این لوزی به مقدار ۷۴۱ هزار دلار بوسیله ازای هر قیراط فروخته شد.

سرقت عجیب بلور ۵۰ قیراطی در توکیو

هجوم جویندگان الماس بوسیله سیبری

ارزش سهام پترا با اعلام این شناسایی ۱۱ درصد پیشرفت کرد که بزرگترین رشد در بسیار از یک ماه گذشته بود. پترا داخل بیانیه ای اعلام کرد که خریدار الماس آبی مایل بود ناشناس بماند.

این شریک در چند سال اخیر اوضاع بغرنجی داشته است و قیمت سهامش داخل معلول کاستی نرخ الماس و نگرانی ها نسبت به توانایی این مشارکت بخاطر بازپرداخت وام ها، دچار زکام شده وجود. پترا درون سپتامبر ارزش معادن خویشتن را حدود ۲۵۰ میلیون دلار کاهش عدالت و اعلام کرد ادونیس پورولیس، یکی از موسسان و رییس هیات مدیره آن کناره گیری خواهد کرد. این معارفه پس از در رو مدیرعامل باسابقه پترا درون اوایل سال میلادی جاری اطلاع دادن شد.

پترا از قیمت متجاوز از ۱.۵ میلیارد دلاری که داخل زمان ترقی معدن کولینان داشت، کمبود کرده است. هزینه این پروژه باعث شد قرضه پترا تکثیر روبرو بطی ء آن هم درست زمانی که راسته الماس دچار رکود شد.