عطر دونی

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

برای مدتی است که اخبار مختلفی از ابطال شدن رویدادهای بزرگ حوزه فناوری می شنویم. نمایشگاه های بزرگی ازجمله MWC 2020 نه تنها فسخ شدند؛ بلکه برخی از آن ها حالت استریم آنلاین نیز نداشتند و شاهد بودیم که مشارکت های مختلف سازنده گجت های قابل حمل از محصولاتشان در رویدادهای ویدیویی آنلاین و بدون حضور تماشاگران یا خبرنگاران رونمایی کردند.

یکی از ارشد ترین رویدادهای سال که پیش روی ما است نمایشگاه IFA 2020 خواهد وجود که از ۳ الی ۵ سپتامبر (۱۳ الی ۱۵ شهریور ۹۹) برگزار می شود. حال، اخباری منتشرشده که گویا سران برگزارکننده ی نمایشگاه IFA 2020 در نظر دارند رویدادی متفاوت و البته با ویژگی های مختلف برگزار شود و تنها تعداد محدودی حق ورود به نمایشگاه و دیدار از غرفه ها یا انبازی درون کنفرانس های خبری را داشته باشند.

گویا تپش از ابتلای همکاری کنندگان داخل رویداد ارشد برلین به بیماری کرونا باعث شده است که برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 تمامی جوانب را تو دید اندوهناک و تصمیم به اعمال انفراد در نوع برگزاری رویداد امسال کنند. یکی از سران برگزاری رویداد IFA تو مصاحبه ای گفت:پس از بطلان شدن نمایشگاه های مختلف، صنعت ما نیازی ضروری به پلتفرمی دارد که تو آنجا شرکت ها بتوانند نوآوری و خلاقیت داخل محصولات جدیدشان را علامت دهند.

درون آوریل، برگزارکنندگان نمایشگاه IFA اعلام کردند که روشی خلاقانه برای برگزاری رویداد تو رویت خمود اند که با وجود چالش های بلای ناگهانی همه گیر کرونا، همکاری ها و سازندگان محصولات متنوع حوزه فناوری امکان معرفی محصولاتشان به علاقه مندان را داشته باشند.عزب افرادی تو نمایشگاه IFA 2020 حضور خواهند یافت که فراخوانی روزنامه شهود کنند

این طور اتفاقی در حالی قیافه می دهد که شهردار ایالت برلین فردی های فراخ ای درون برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف اعمال کرده است؛ به نحوی که رویدادها تنها اجازه ی میزبانی ناچیز از ۵،۰۰۰ نفر شرکت کننده را دارند. مقامات برگزارکننده نمایشگاه IFA همچنین با درنظرگرفتن قوانین جاری خانه دادن برلین درون رویت گرفته اند که رویداد امسال بخشی متفاوت نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

ابتدایی انفراد در سنخ پذیرش همدستی کنندگان خواهد بود که گویا تنها افرادی که به نمایشگاه فراخوانی شده باشند، امکان حضور در نمایشگاه IFA 2020 و دیدار از غرفه ها یا شریک شدن در کنفرانس ها را خواهند داشت. همچنین گفته شده است که هر روز عزب ۱،۰۰۰ نفر امکان حضور داخل نمایشگاه را خواهند داشت.

درکنار آن، هرساله نمایشگاه IFA داخل یکی از ارشد ترین مراکز کنفرانس خانه دادن برلین برگزار می شد؛ اما امسال نمایشگاه به ۴ تقدیر انشعاب شده است که مقدر شدن حقیقی نمایشگاه IFA همراه با دو یا سه کنفرانس خبری با حضرت بیش از ۸۰۰ روزنامه نگار برگزار می شود. گویا یکی از کنفرانس ها نیز متعلق به شرکت کوالکام خواهد بود و احتمالا از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.مقاله های مرتبط:باطل سازی برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودبرگزارکننده نمایشگاه MWC 2020 از استرداد خرج ی دریافتی از مشارکت ها خبر انصاف

بخش دوم دربرگیرنده IFA SHIFT و IFA NEXT می شود که به رخساره لایو استریم منتشر خواهند شد و تماشاگر معرفی خدمات یا محصولات باهم اتحاد کردن های مطرح مملکت فناوری خواهیم بود. بخش سوم IFA Global Markets نام دارد که مختص شرکت ها و کسب وکارهای مبصر و کوچک است تا فرصتی بخاطر عقد قراردادهای تجاری با یکدیگر داشته باشند.

مدخل آخر نیز Virtual IFA Experience نام دارد که درواقع برای علاقه مندان بوسیله مملکت فناوری طراحی شده است. این طور بخشی به علاقه مندان دستور می دهد که به صورت واقعیت رمزی از غرفه های نمایشگاه دیدن کنند.

تو شرایطی که بیشتر رویدادهای مبصر سال ۲۰۲۰ باطل سازی شده، اقدام برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 ستودنی است. زومیت تمامی اتفاقات مهم رویداد ارشد برلین را پوشش خواهد عدل.  


بخاطر مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی IFA 2019 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:فسخ برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودمصاحبه با مدیرعامل شرکت Razer؛ از پروژه ی آتنا، AMD و پیدایش تُستِر تا چرخ کوفتن در فیسبوکفرمت ویدئویی HDR10 در تلویزیون های 8K سامسونگ پشتیبانی می شودجمع بندی رویداد عمل ۲۰۱۹JBL دو اسپیکر جدید Link Music و Link Portable را برای رقابت با گوگل هوم معرفی کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، محمد قاسمی یکشنبه ۲۸ اردیبهشت در حاشیه دیدار از این طرح بیان کرد: بخش اضافی از فیبر نوری مسیر رباط دولتشاه دچار رانش زمین شده و اکید های زیادی را برای فیبر و شبکه ارتباطات مخابراتی خلق کردن کرده است.

وی افزود: با ردیابی ها و تلاش های همکاران درون معاونت شبکه و اخذ مجوز حفاری از موسسه کل راهداری استان لرستان، عملیات توافق آن به طول سه کیلومتر آغاز شده و داخل حال حفاری و تغییر مسیر است.

این مسئول بیان کرد: بعد از تکمیل کار و کابل کشی و برگردان شاهد پایداری بیشتر ارتباطات فیبر نوری باصفا آباد بوسیله الشتر و نورآباد خواهیم وجود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایلنا از مشهد، سرهنگ جواد شفیع زاده با اخبار این خبر افزود: در این درگیری که دیروز بوسیله دلیل برخی اختلافات رخ داده بود، چهار نفر توسط نماینده دربند شدند اما افراد مسلح دخیل در این درگیری قبل از بزمین نشستن پلیس از نگرش متواری شده بودند.

وی ادامه داد: سه نفر از طرفین درگیری بوسیله تعقیب افراد مسلح پرداختند که در این بین افراد مسلح بوسیله سوی این سه نفر تیراندازی کردند و ٢ نفر از آنها جان خویشتن را از مشت دادند و بی تا دیگر نیز مکدر و بوسیله مرکز درمانی انتقال یافت.

مهتر پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: جستجوهای فراخ کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی نماینده آگاهی استان با دستورات تخصصی متهم ویژه قتل برای دستگیری متهمان و کشف چگونگی ماجرا دنباله دارد.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از مهر، رضا مدرس در جلسه استانی ستاد بحران با موضوع تهاجم ملخ صحرایی که با آستان رئیس راه اندازی جهاد کشت هرمزگان، فرمانداران و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، بیان کرد: با شرکت فرمانداران و دایره جهاد زراعت باید سه سطح بخاطر مبارزه با ملخ، مدل سازی و خلق شود؛ سطح یک که ریزش میدانی زیاد و باید مبارزه میدانی ایفا شود و سطح دو زکام میدانی اندک تیز اما مبارزه میدانی خواهد داشت و واضح سطح یک باید باشد و سطح سه نیز باید پشتوانه ای بخاطر سطح یک و دو در زمینه لجستیک، وسیله های سمپاشی و مبارزه میدانی باشد و هماهنگی های لازم بین سطح یک و دو از طریق سطح سه گانه انجام می شود

وی به پیش دماغ سازمان جهاد کشاورزی در خصوص رشد این ملخ ها داخل برخی مناطق استان رمز کرد و افزود: با توجه به تو پیش بودن گرمای هوا، هنوز مستندی وجود ندارد که گرما و شرایط اقلیمی میزان تخم ریزی آن ها را به حداقل برساند و خسارت ملخ ها را کاهش دهد، طبق برآوردها از سوی اداره جهاد کشت درون همین هفته یا هفته آینده با یک دسته فراگیر ملخ درون برخی نقاط استان مواجه هستیم. هجوم ملخ های صحرایی به روستاهای جاسک سطح مبارزه با ملخ درون بوشهر از ۱۲ هزار هکتار فراتر رفت سمپاشی ۹۲۰۰ هکتار عرصه های بوشهر علیه ملخ های صحرایی

معاون استاندار هرمزگان درون امتداد مشتاق پاک سازی کامل ملخ ها از اراضی استان شد و افزود: برای مبارزه و پاک سازی تمام ملخ ها، بایستی کشاورزان، دهیارها، شوراهاو نیروهای داوخواه بسیج نیز به صحنه بیایند.

مدرس با اشاره به اینکه در سال سیال ریزش ملخ به رخ وسیع تری نسبت به سال گذشته خواهد بود، تصریح کرد: فرمانداران تمامی تجهیزات لجستیک و مایه های مرتبط با سمپاشی که درون این خصوص تو شهرستان مربوط بوسیله خودشان است را شناسایی کرده و چنانچه داخل این زمینه کمبودی حیات دارد به ستاد مدیریت بحران اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: درون شهرستان های بستک، بندرلنگه، سیر یک، جاسک و بخشی از پارسیان مدل ریزش قسمت قسمت کردن ها بوسیله صورت وسیع گزارش شده است.

این مسئول گفت: بایسد امکان تخم ریزی ملخ ها را داخل استان از بین ببریم، هر ملخ به تنهایی می تواند حدود ۲۰۰ ملخ دیگر تولید کند که این خویشتن اهمیت مبارزه با تخم ریزی ملخ ها را نشان می دهد.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورزش ۳ مهدی مهدوی کیا بازیگر سابق تیم ملی ایران که در هامبورگآلمان حضوردارد  امروز میهمان دستور کار ورزش و آدم وجود و به رخ تصویری در این برنامه محضر محسوس کرده و درباره فوتبال محور گپ کرد. او در این مناسبت گفت:" شرایط در گذشته بهتر حیات و کارهای نوع دوستی تو حال انجام است اما آنچه در زمان حیات ما بهتر بود. "

وی همچنین گفت:" آموزش وعلاقه بهتر بود. باشگاه وقار شبیه بانک ملی و راه آهن و هما بازیکن داخل رده های پایه می ساختند متاسفانه تعطیل شدند و نگاه ها بوسیله صورت دیگری شد. بخش بیشتر اسب سواری پایه قفا درآمدزایی هستند. اگر برگردیم بوسیله چند سال پیش خیر بی حد دوست همان بیست سال قبل چند بازیکن داخل بوندس لیگا داشتیم و این علامت می رحم امر کرده بودیم اماژاپن جای ما را گرفت. جای ما و ژاپن درون این بیست سال عوض شد و این به خاطر سرمایه گذاری درون فوتبال پایه است. ببینید که باشگاه های ما چقدر هزینه بخاطر تیم های پایه می کنند. " مهدی مهدوکیا درون ۲ شیشه ای کردن جهانی به همراه تیم ملی پیاده روی ایران حضور داشت | ملاقات ایران و مکزیک در شیشه ذرهبین جهانی ۲۰۰۶ آلمان | عکس مجتبی جانبخش

بازیکن قبلی هامبورگ امتداد رحم:" زمانی که ما ورزش می کردیم خانواده ها با فوتبالیست شدن بچه هایشان کشمکش می کردند و دوست داشتند خردسال ها یادگیری بخوانند الان اما شرایط عوض شده و قوم ها دوست دارند که کودک هایشان فوتبالیست شوند. " عکس | کاپیتان سابق پرسپولیس روی جلد نشریه آلمانی

وی افزود:" این باعث شده یک شماره سواستفاده کنند.متاسفانه محفل های ما  آویشن های پایه را رها کردند. تیم را به یک مربی می دهند می گویند بچرخان و باعث می شود بازیکنان با پول هوشیار شوند. الان خیلی از بازیکنان رده پایه بازیکنانی هستند که روش مالی منت دارند و جای استعدادها را می گیرند."

مهدوی کیا  گفت:"برای توفیق باید بوسیله استعدادها و نخبه ها بها بدهیم ولی بدبختانه بسیاری از استعدادها راه پیدا نمی کنند. یکی از دلایلی که آکادمی کیا را قرص کردم همین دلیل بود. بی اندازه ها می آمدند می گفتند ما استعداد نیکوکاری داشتیم اما برای مدارس اسب سواری باید پول می دادیم. فوتبال مال قشر ضعیف است .تو طول تاریخ هندبال هیچگاه فرزند از خانواده مرفهی نتونسته بازیکن بزرگی شود. ابد فوتبال متعلق به قشر ضعیف بوده و بچه هایی که از کودکی با کامل استعداد عاری ملکی جدیت کردند. کودک هایی از کودکی آدیداس و نایک می پوشند فوتبالیست نمی شوند. متاسفانه ولی وضع درون فوتبال ما به گونه ای رفته که استعدادهای ناب را نمی بینیم. اگر باشگاه های بزرگ روی تیم های محور بهتر سرمایه گذاری کنند."

ورزشکار سابق تیم ملی ایران اضافه کرد:"در اروپا تیم های جوانان قبل از آویشن های بزرگسالانشان با اندوه بازی می کنند، این باشگاه ها ملزم به تنخواه گذاری تو این بخش هستند اما ما متاسفانه داخل سطح قلمرو و حتی آسیا نداریم. البته من پیشنهاد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا دادم، اگر لیگ ما چنین طرحی را پیاده بطی ء چنانچه راحتی است پرسپولیس با ذوب آهن بازی کند قبل از آن تیم های جوانانشان باهم مسابقه بدهند."

مهدی مهدوی کیا درباره امیرحسین حاجی زاده کسی که داخل خردسالی به نام مسی ایران معروف شد ولی تو مسیر متفاوتی قرار گرفت. حاجی زاده هم اکنون عضو آکادمی کیا است. او داخل این رابطه گفت:"او بعد از آن اتفاقاتی که بی ریا بود دستخوش ملالت شده و افزایش وزن داشت. وقتی دیدمش شرایط مرحمت نداشت اما خوشبختانه در مسیر مناسبی قرار گرفت و الان جزو نفرات نهایی تیم ما است. اگر او به آکادمی کیا نمی آمد شاید با توجه به شرایطی که داشت فوتبالیست نمی شد و شاید سرنوشت دیگری پیدا می کرد." نبرد ایران و پرتغال تو جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان | عکس رویترز

او ادامه داد:" به نظر من زمانی یک نفر فوتبالیست می شود که دانا زمین فوتبال شود. امر به مسایل تاکتیکی و بدنی که می رسد کار سخت می شود و دیگر نمی شود همگی را دریبل کرد. شانزده سال که رگه می شود همه چیز مشخص می شود. فهم فوتبال خیلی مساله مهمی است که یک بازیکن باید داشته باشد. اما بزرگترین و مهمترین مساله شخصیت و نیت است. اگر کسی از دید شخصیتی و معنی آماده نشده باشد کار را رها می درنگ. درون دنیا نمونه هایش خیلی متجاوز است که برخی استعدادها به یک اهل سنت که می رسند از ورزش خورده می شوند و کلا بازی را کنار می گذارند."

مهدوی کیا گفت: " نبوغ خیلی اساسی است ولی بخاطر فرود امدن به موفقیت کافی تراشیدن. ما نمی توانیم به راحتی راجع به بچه های کوچک بفهمیم که بازیکن می شوند خواه نه؟ ما الان دو تا بازیکن شانزده ساله داریم؛ یکی داخل بارسلونا و یکی غصه در دورتموند که می توانند خودشان را علامت بدهند." پیام تسلیت وزیر ورزش و علی خریدار مال دزدی به مهدوی کیا

ستاره قبلی فوتبال ایران و رئیس آکادمی کیا درباره ماجراهای آرات حسینی توان نوزاد ایرانی گفت:" چه بخواهیم و چه نخواهیم دنیای رمزی در این روزگار روی اجتماع و افکار اشتراکی تاثیرگذار است. ما خیلی خوشحال می شویم نوزاد های کشورمان تو هر عرصه ای موفق شوند.  ولی یک وعظ کلی دارم و آن این است که خانواده ها بچه هایشان را برای توفیق تحت تنگ کردن نگذارید. یک بچه امکان پذیر است در یازده سالگی بهتر از همه باشد اما در چهارده  سالگی وافر ها از او بهتر شوند. این بوسیله معنای بی استعدادی و پسرفت او نیست بلکه خیلی مسایل نقش داشته که بقیه طفل ها از او پیشی گرفتند. متعدد از بچه ها که استعداد بزرگی بودند به یک سنی رسیدند کامل شدند."

او همچنین گفت:" تو اینکه آرات یک نبوغ است شکی نیست. غلام یکی دوبار که پدرش ارتباط پژمرده وجود با او صحبت کردم و تا اینکه از یکی از دوستانم خواستم که در انگلستان به او کمک کند تا آرات داخل مسیر امین فراغت بگیرد. بازهم می گویم در اینکه او استعداد دارد شکی تراشیدن و من امیدوارم در آینده خبرهای بهتری درباره اش بشنویم و در آن جایگاهی که خودش و پدرش خودی دارند حضرت داشته باشد و فوتبالیست بزرگی شود. ولی نباید به او ضیق بیاوریم چون ۵-۶ سالش است و باید بچگی کند. بچه ها ابتکاری از یازده سالگی به تمرینات گروهی می آیند و درون شانزده سالگی می توانیم بگوییم فوتبالیست خواهند شد یا نه؟ به دیدن من باید بگذاریم خردسال اسلوب خودش را برود. " برادر مهدی مهدوی کیا درگذشت
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ فیفا رسما باشگاه استقلال را ترساندن کرد در صورتی که مبلغ وام خویشتن به مارتین فورکل را پرداخت نکند، مقابل قوانین با آنها برخورد خواهد کرد. فورکل در دوران حضرت شفر به عنوان مربی بدنساز استقلال فعالیت می کرد و اخیرا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال فقره رحم آبی ها ۲۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کنند. نامه روز ۲۳ آپریل(۴ اردیبهشت ماه) از لفظ فیفا برای فدراسیون ارسال شده و فدراسیون اندوه آن را در اصالت نجات صبر داده است. در این نامه تذکر شده آبی ها تا ۶ روز پس از ارسال آن، زمان دارند تا پول مارتین فورکل را پرداخت کنند. تاکید فیفا این است که مدارک واریز پول باید برای آنها ارسال شود. حتی اگر آبی ها یک روز پس ازآن از اتمام مهلت پول را واریز کنند، اثری نخواهد کرد.

مجلس استقلال عزب تا روز چهارشنبه زمان دارد تا پول دستیار سابق شفر را صیقلی یواش.

درون صورتی که خلاصی موفق بوسیله واریز این پول تا روز چهارشنبه نشود، پرونده به کمیته انضباطی فیفا می رود و روز ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) رای نهایی صادر خواهد بود. رای صادره بی آرامی کسر تشخیص خواهد بود. مقابل قوانین فیفا به خاطر پرونده بازیکنان باشگاهها از پنجره نقل و انتقالات محروم می شوند و با شکایت مربیان حزن از آنها امتیاز کسر می شود.
ASGHARانجامOOON (IFA)یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های فناوری پایه گیتی است که بوسیله صورت سالانه تو بطرف خانه برلین برگزار می شود و باهم اتحاد کردن های متعددی از سراسر گیتی در محل برگزاری IFA گردهم می آیند تا به رونمایی جدیدترین دستاوردهایشان داخل مرزوبوم های مختلف بپردازند. نمایشگاه ایفا تمرکزی ویژه روی کالا الکترونیکی، گجت های هوشمند و لوازم خانگی دارد و شرکت های صیت آشنایی نظیر سامسونگ، ال جی، سونی، پاناسونیک و شارپ در آن پیشگاه روبرو می کنند.

همه گیری ویروس کرونا (کووید ۱۹) طی چند ماه اخیر، نه تنها باعث شده است شرکت های مختلف تعطیل شوند و بسیاری از افراد کارشان را از دست بدهند، بلکه بسیاری از رویدادهای مهم دنیای فناوری را لغو کرده است. فداکار از رویدادها نظیر MWC به رخساره کامل لغو شدند و برخی دیگر بوسیله حالت مجازی درآمدند. در جدیدترین خبر مربوط به همایش های فناوری محور، اعلام شده است که نهادهای برگزارکننده ی ایفا عزم ندارند نمایشگاه امسال را به قیافه حضوری برگزار کنند. ایفا همه ساله میزبان هزاران نفر علاقه مند از بکلی دنیا است و تجمعات شاگرد از برگزاری انجام می تواند باعث تقویت عالمگیر ویروس مرگبار کرونا شود.تمامی کنفرانس های IFA 2020 احتمالا به عارض آنلاین پخش خواهند شد

شمار کاربری رسمی IFA در توئیتربه تازگی اطلاع دادن کرده است که نمایشگاه موردانتظار سال ۲۰۲۰ از همه گیری کروناویروس متأثر شده، اما قرار حلق به طور طولانی لغو شود. نصیب و قسمت آلمان در بیانیه ای رسمی بوسیله تمامی نهادها اخبار کرده است دستور ی برگزاری رویدادهایی که شمار شرکت کنندگان آن ها مرز ۵٬۰۰۰ هیکل را رد می کند، صادر نمی شود. این انفراد صبر است تا روز ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باقی بماند. نمایشگاه ایفا همه ساله تو ماه سپتامبر برگزار می شود و این یعنی زمان برگزاری ادا ۲۰۲۰ باعث می شود اجازه ی برگزاری حضوری آن وجود نداشته باشد. 

نهادهای مسئول IFA تو پیامی غیرواضح گفته اند که همایش IFA 2020 صبر است «با مفهوم نوآورانه ی جدیدی» به کار خود ادامه دهد. فعلا مشخص حلق روش نوآورانه ی جدیدی که نهادهای مربوطه اعلام کرده اند، دقیقا چه جزئیاتی دارد و IFA امسال قرار است بوسیله چه نحوی برگزار شود. با این حال از زمان انتشار توئیت موردبحث بسیاری از کاربران با یک دیگر پیوستگی نظر دارند که احتمالا IFA 2020 راحتی است به شکل آنلاین و از طریق پخش زنده برگزار شود. بدین ترتیب هر یک از انبازی ها خواهند توانست جلسه اختصاصی خودشان را به صورت زنده برای علاقه مندان پخش کنند و خبری از رجوع ی حضوری بوسیله محل برگزاری ایفا نخواهد وجود.

در توئیت منتشرشده توسط صفحه ی رسمی IFA در توئیتر می خوانیم:ایفا ۲۰۲۰ با مفهوم نوآورانه ای که برای شرایط نادر [بسان همه گیری کرونا] طراحی شده است، برگزار می شود.

ادا ۲۰۲۰ فراغت است خلال سال سیال میلادی درون برلین برگزار شود، ولی با نوعی مفهوم نوآورانه ی جدید. این اتحاد به دلیل تصمیم شانس آلمان برای تعطیلی تمامی عادات هایی که پذیرای بیش از ۵٬۰۰۰ تن بازدیدکننده هستند اتفاق افتاده است؛ تصمیم موردبحث دولت آلمان راحتی است تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۰ (۳ آبان ۱۳۹۹) پابرجا باشد. به نشانی حاصل ی این تصمیم، عمل ۲۰۲۰ بوسیله عنوان درخورتوجه ترین همایش جهان برای محصولات الکترونیکی مصرفی و لوازم خانگی، نمی تواند امسال به لباس معمول همیشه برگزار شود. جزئیات «مفهوم نوآورانه ی متاخر» ادا ۲۰۲۰ تاکنون بوسیله طور دقیق اعلام نشده است

هانس یواخیم کمپ، رئیس هیئت مدیره ی آویشن ناظر طبیعت برگزارکننده ی IFA درون یکی از توئیت های منتشرشده می گوید که آیین مجله ی جلوگیری از برگزاری رویدادهای ارشد همانند IFA به مهار ویروس کرونا معاون کرده است. درضمن به لطف این بیانیه ی متاخر کسانی که تاکنون برای حضور در نگرش برگزاری IFA پروگرام ریزی کرده بودند، می توانند دستور کار هایشان را تغییر دهند و خودشان را برای رسم امسال به شکلی متفاوت آماده کنند. 

همانطور که اعلی اشاره کردیم، ایفا ۲۰۲۰ نخستین مجمع فناوری محور جهان به شمار نمی آید که تحت تأثیر همه گیری کرونا قرار اندوهناک است. طی چند وقت اخیر تماشاگر لغو کامل رویدادهایی نظیر Google I/O O 2020و MWC 2020 و SXSW 2020 و Facebook F8 و حتی GDC 2020. بودیم درضمن کنفرانس هایی دیگر مجبور شدند خودشان را با شرایط تطبیق دهند و به حالت آنلاین دربیایند؛ میتینگ هایی که در بین آن ها مواردی نظیر Oculus Connect و Apple WWDC 2020 و Microsoft Build 2020 و Gamescom به چشم می.

خورند دیدگاه شما کاربران زومیت داخل این بن  


چیست؟ برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه بوسیله صفحه اختصاصی IFA 2019 رجوع.کنید بیشتر:بخوانید شکست داروی بالقوه ی کووید ۱۹ درون یک کارآزمایی انسانیبروز لخته های خون در بیماران کووید ۱۹ پزشکان را نگران کرده استنسخه جدید ترامپ بخاطر درمان کرونا با انتقاد شدید متخصصان رو بوسیله رو شدچرا فداکار افراد دست های خود را نمی شویند؟همه گیری ویروس کرونا داخل ایران از نگاه آمار و [ارقام به: روزرسانی ۵ اردیبهشت]
توتو ولف، مدیر تیم فرمول یک مرسدس-AMG پتروناس در خودروساز انگلیسی استون مارتین و سازنده خودروهای سوپراسپرت سرمایه گذاری کرده است.

طبق گزارش های منتشره، سرمایه گذاری مدیر اتریشی مرسدس بوسیله ۹/۹۷ میلیون دلار می رسد که مالکیت ۴/۷۷ درصدی استون مارتین را بخاطر توتو ولف قطعی می درنگ. با این حال رویترز گزارش می دهد که نرخ این سهام پس از نهایی شدن سایر تنخواه گذاران، طی هفته جاری بوسیله معیار تقریبی ۰/۹۵ درصد کاهش می یابد. 

توتو ولف پس از لارنس استرول، بازرگان کانادایی و مالک تیم فرمول ۱ ریسینگ پوینت، به دومین شخصیت مهم فرمول یک تبدیل می شود که در سازنده خودروهای اسپرت بریتانایی سرمایه گذاری می یواش. لارنس استرول در اوایل سال سیال حدود ۲۲۶ میلیون دلار به این برند تزریق کرد.

مقاله های مرتبط:تیم فرمول یک استون مارتین با تنخواه گذاری لارنس استرول شناساندن شداستون مارتین از پیشرانه V6 جدید رونمایی کرد

تیم فرمول یک مرسدس AMG که ولف ۳۰ درصد سهام آن را داخل اختیار دارد و همچنین به عنوان مدیر آن فعالیت می کند، تقاضا کرده است که سرمایه گذاری ولف داخل استون مارتین صرفاً مالی است و انبازی و نقش اجرایی او در مرسدس بنز، دون تأثیر این سودا فراغت نخواهد گرفت.

با این حال، هنوز سؤالاتی درباره تأثیر متقابل و چگونگی ارتباط بین تیم های مرسدس و ریسینگ پوینت وجود دارد؛ چون قرار است معروفیت تیم ریسینگ پوینت از سال ۲۰۲۱ به سپس به استون مارتین F1 تحول یابد و از پاوریونیت و جعبه دنده مدل سازی شده توسط مرسدس استفاده کند. 

سرمایه گذاری وولف زمانی ارتکاب شده است که استون مارتین به زمان رونمایی از خودرووالکری (Valkyrie) نزدیک می شود و به توسعه مدل والهالا (Valhalla) ادامه می دهد. ماه گذشته، این برند بریتانیایی جزئیات ابتدایی پیشرانه ی خود با مدل سازی بومی را با اشتهار «TM01» منتشر کرد.بیشتر بخوانید:رندر گرافیکی مرسدس AMG GT Silver Echo برای مراعات استرلینگ ماسمهم ترین رقابت ها در صنعت خودروسازیاسترلینگ ماس، قصه دنیای فرمول یک و رانندگی حرفه ای درگذشتمرسدس AMG E53 تیونینگ Hofele رونمایی شدبازسازی مرسدس بنز 600 Pullman کلاسیک با هزینه ی سه گانه میلیون یورو