عطر دونی

۸ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایرنا به نقل از دکه نماینده ولی شیخ تو استان و امام جمعه یزد نوشت: شب گذشته، تعدادی از اراذل و اوباش با زنجیر سرد اراده تعرض و سوء نیت به منزل و دکه ایت الله ناصری را داشتند که توسط نیروهای نگاهداری معصوم جمعه و نیروهای امنیتی مستقر درون محل، شناسایی و با درگیری مختصری و پیش از آنکه فیروز به عملی کردن هدف شوم خویشتن شوند چهار نفر از آنان محبوس و تعدادی بی قراری متواری می شوند.

از این افراد ۲ فرمان قمه و شمشیر، یک چاقوی ضامن دار و یک موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط و به همراه دستگیر شدگان به مراجع ذیصلاح تحویل شدند.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین  به نقل از روابط عمومیفدراسیون تکواندو،یوسف کرمی نشان برنزالمپیک 2004 آتن خویشتن را برای کمک به زلزله زدگانآذربایجان شرقی به حراج گذاشت.

فاتح با اخلاق تکواندو که بوسیله دفعات با کسب مدال های خوشرنگ جهانی و آسیایی و المپیک و اهتزار پرچم سه رنگ ملک عزیزمان قلب میلیون ها ایرانی را شاد کرده بود، تصمیم گرفت نشان المپیک خود را به حراج بگذارد.

کرمی ترانه دارد با فروش مدال المپیک خود، درآمد خراج از این حکم خیر را تقدیم آدم زلزله زده آذربایجان خاوری کند. تکواندوی بین المللی کرواسی، تصرف علامت برنز توسط سجاد مردانی
قطار تند السیر خط ۵ مترو از این پس در ایستگاه «وردآورد» هم توقف می کند. به گزارش خبرنگار همشهری محله «مریم نخعی» دستیار حمل و نقل و ترافیک شهردار منطقه ۲۲  درباره این خبر گفت: «ترن تند السیر صادقیه به گلشهرکه پیش از این فقط در ایستگاه های مبدأ و تیر صادقیه - گلشهر، بدون اسکان تو کشش حروف تردد داشت اکنون با مرام تسهیل رفت و آمد ساکنان مناطق ۲۱ و ۲۲ در ساعاتی از روز داخل ایستگاه وردآورد هم توقف می یواش. این قطار بین زمانه ۶ تا ۷:۳۰ صبح به فاصله هر ۴۰ دقیقه برای سوار و پیاده کردن مسافران تو جایگاه وردآورد هم توقف می کند. مسافرانی که عزیمت سوار شدن بوسیله قطار سریع السیر صادقیه- گلشهر و بالعکس را دارند می توانند شایسته کردن های ۶:۱۰، ۶:۵۰ و ۷:۳۰ بوسیله مقصدشان عروج کنند. » تا قبل از این مسافران قطار کندرو السیر مجبور بودند تا ایستگاه بازپسین صادقیه یا گلشهر مسیر را خلال کنند و دوباره از رله ها با قطار های عادی بوسیله جایگاه وردآورد برگردند. اما اکنون با تغییر ساختن شده این بغرنج برطرف شده است.
خصوصیات ژنتیکی یک زن کلمبیایی نشان می عدل که او درحدود سن ۵۰ سالگی به آلزایمرمبتلا خواهد شد. او همچون هزاران منسوب خود، از دودمان های قبل تاکنون، همراه یک جهش ژنی تولد شده وجود که موجب می شود افراد تو دهه ی پنجم عمر دستخوش مشکلات مرتبط با تفکر و حافظه شوند و این مشکلات به سرعت و در حروف مرگ آن ها که درحدود ۶۰ سالگی صورت می دهد، بدتر شود. اما مسئله ی قابل توجه این بود که او اصلا تا دهه ی هشتم زندگی خود دچار زوال شناختی نشد؛ یعنی سه دهه پس از زمانی که خواست می رفت چنین اتفاقی بیفتد.

چطور چنین چیزی مکان پذیر است؟ پژوهش جدید پاسخی را برای این سؤال عرضه می درنگ. پاسخی که کارشناسان می گویند می تواند درک علمی ما را درمورد بلای ناگهانی آلزایمر تحول دهد و وحی بخش ایده های جدیدی درمورد نحوه ی پیشگیری و علاج آلزایمر باشد.



درون معاینه ای که بوسیله تازگی در مجله ی Nature Medicine منتشر شد، پژوهشگران می گویند که این زوجه دارای جهش دیگری است که اگرچه در عدد او فردی های عصبی اساسی مرتبط با بلای ناگهانی آلزایمر معین شده، از او دربرابر فنا سنگ محافظت کرده است. به رویت می رسد که این تشنج نادر با به حداقل رساندن یگانگی بین یک خیساندن قندی ویژه با یک ژن مهم، از این بلای ناگهانی ممانعت می بطی ء. این یافته ها نشان می دهند که می قابلیت درمان هایی توسعه داد تا از همین مکانیسم محافظ تقلید کنند. حکیم یادونگ هوآنگ، پژوهشگر ارشد مؤسسه ی گلدستون که خویشتن در این استیناف مشارکتی نداشته است، می گوید:من از این وارسی متجاوز التهاب زده شدم. تأثیر آن چشم گیر خواهد وجود. این یافته ها حزن ازنظر پژوهش و هم برای توسعه ی روش های درمانی متجاوز مهم هستند.

البته به این زودی دوا یا یک روش ژن درمانی برای این بیماری در دسترس فراغت نخواهد گرفت، برای اینکه دانشمندان اول باید بتوانند مکانیسم حفاظتی را که در این ناتندرست طاق دیده شده است، با آزمایش درون حیوانات آزمایشگاهی و سلول های مغز آدم تکرار کنند. با این حال، این مورد بنیادی زمانی برملا شده که مملکت ی مطالعات درمانی آلزایمر پس از اینکه میلیاردها دلار را صرف ترقی و آزمایش درمان کرده و چیزی حدود ۲۰۰ آزمایش دارویی با ضعف مواجه شده، به شدت داخل جستجوی رویکردهای جدیدی برای درمان این بیماری است. بسیار از ۱۵ سال از تأیید آخرین علاج برای زوال عقل می گذرد و داروهای جدید موجود به خوبی برای مدت زمان طولانی کار نمی کنند.

زوجه سابق الذکر که متوجه دهه ی هشتم زندگی خود می شود، درون مدلین کلمبیا عمر می کند. این منطقه، کانون مبصر ترین خانواده ی مبتلا به آلزایمر در کل جهان است. این قوم ی بزرگ کلمبیایی محتوی حدود ۶ هزار نفر می شود و اعضای آن قرن ها است دچار انحطاط عقل می شوند؛ وضعیتی که خویشتن آن ها آن را لابوبرا (La Bobera) خواه حماقت می نامند و علل خرافی برای آن درنظر می گیرند.



دهه ها پیش، فرانسیسکو لوپرا، دانشمند کلمبیایی علوم اعصاب با تلاش یدکی شروع بوسیله جمع آوری مفروضات تولد و مرگ اعضای این قوم در مدلین و روستاهای دورافتاده ی کوه آند کرد. او شجر خانوادگی این خانواده را مستندسازی کرد و بوسیله سرزمین های ناامن و خطرناک آن منطقه سفر کرد تا خویشاوندان افرادی را که با انحطاط عقل از جهان رفته بودند، متقاعد یواش تا مغزها را برای تجزیه و تجرید به او بدهند. با عمل این کار، دکتر لوپرا که بانک مغز او در دانشگاه آنتیوکوئیا درحال حاضر دارای ۳۰۰ مغز است، بوسیله این کشف معاون کرد که بیماری آلزایمر در این افراد داخل پی جهشی در ژنی به شهرت پرسنیلین ۱ خلق کردن شده است.مقاله های مرتبط:تئوری جدیدی درمورد علت بلای ناگهانی آلزایمرتغییرات مرتبط با آلزایمر ۳۰ سال قبل از نمود علائم بالینی، آغاز می شودآیا آلزایمر واکنشی دربرابر عفونت است؟

این نوع زوال عقل زودرس ارثی شامل بخش کمی از حدود ۳۰ میلیون نفری می شود که داخل سرتاسر جهان دچار این بلای ناگهانی هستند، اما باز رادیکال است زیرا برخلاف بیشتر دشواری آلزایمر، بخاطر نسخه ی کلمبیایی علتی خاص و الگویی یکنواخت دیده می شود. بنابراین دکتر لوپرا و گروهی از دانشمندان آمریکایی سال های زیادی را صرف کردن معاینه این خانواده کرده اند و بوسیله پشت پاسخ هایی بودند که هم به کلمبیایی ها کمک کند و بی آرامی به محلول دشوار همه گیری درحال نمو آلزایمر معمولی که درون سنین سالخوردگی رخ می دهد. پژوهشگران وقتی متوجه شدند که زوجه کلمبیایی تک تجسس دارای جهش پرسنیلین ۱ است اما هنوز دچار وضعیت پیش از آلزایمر یعنی عیب شناختی خفیف نشده است، متزلزل شدند. دکتر اریک ریمن، مدیر اجرایی مؤسسه ی آلزایمر بنر درون فینیکس و مهتر این گروه پژوهشی می گوید:ما فردی را داریم که دربرابر مصیبت آلزایمر مقاوم است، درحالی که باید درون معرض مخاطره فوقانی قرار داشته باشد.

این زوجه بوسیله بوستون آورده شد. در بوستون، پژوهشگرانی بخاطر گرفتن اسکن مغز و آزمایش های دیگر مستقر شده بودند. یاکیل گویرز، متخصص فیزیولوژی عصبی که آزمایشگاه تصویربرداری خشمناک انهدام حجر خانودگی را تو درمانگاه عمومی ماساچوست هدایت می کنند، این نتایج را متزلزل کننده می خواند. مغز این عیال لبریز از بارزترین مشخصه ی بیماری آلزایمر یعنی «پروتئین آمیلوئید» وجود. دکتر گویرز با پیش روی اینکه «ما بالاترین سطوح آمیلوئید را تو مغز این عیال دیدیم»، افزود:آمیلوئید زیادی درون مغز وی ازدحام یافته وجود زیرا این عیال بیشتر از دیگر اعضای قوم اش که دارای جهش مسبب آلزایمر بودند، عمر کرده بود.



فرانسیسکو لوپرا، دانشمند علوم اعصاب دانشگاه آنتیوکوئیا در مدلین کلمبیا با تکاپو یدکی مغزها و معلومات تولد و مرگ یک خانواده ی بزرگ کلمبیایی را بخاطر مطالعه ی بیماری آلزایمر جمع آوری کرده است

عیال کلمبیایی دارای تعداد اندکی از نشانه های خشمناک دیگر مصیبت بود؛ مقداری از پروتئینی که تائو نامیده می شود و کلاف هایی را در مغر افراد مبتلا بوسیله آلزایمر ساختن می کند، داخل عدد او دیده می شد و تاحدودی نیز تخریب عصبی خواه آتروفی مغز (کوچک شدن مغز) تو عدد او اتحاد افتاده بود. دکتر گویرز که مانند طبیب ریمن، ادیب ی ارشد این معاینه است، می گوید:مغز او ازنظر عملکردی واقعا خوب بود. درمقایسه با افرادی که ۴۰ یا ۵۰ سال دارند، او واقعا بهتر است.

به عقیده ی گویرز، این زن که چهار فرزند دارد، تنها یک سال آموزش رسمی داشته و به سختی می تواند بخواند خواه بنویسد، بنابراین بعید است که حفاظت شناختی او شاگرد از تحریک تحصیلی بوده باشد. دکتر لوپرا گفت:او رازی در بیولوژی خود دارد. این مورد پنجره ی اهمیت بخاطر کشف رویکردهای متاخر است.



گویرز، مدیر آزمایشگاه تصویربرداری عصبی خانوادگی در درمانگاه عمومی ماساچوست، زن کلمبیایی را که از رویت شناختی تا دهه ی هشتم زندگی خویشتن سالم بود، تک ارزیابی قرار عدالت و مخبر شد که او درمقایسه با افرادی که ۴۰ خواه ۵۰ ساله هستند، واقعا بهتر است.

دکتر گویرز با دکتر جوزف آربولدا-ولاسکوز که او نیز استاد کالج ی پزشکی هاروارد است، مشورت کرد. دکتر آربولدا-ولاسکوز، زیست شناس انشعاب ی سلولی، داخل درمانگاه چشم و گوش ماساچوست، آزمایش های ژنتیکی و ترادف یابی فراخ ای را ارتکاب رحم و نشان انصاف که آن زن دارای تیک متجاوز نادری در ژنی به اشتهار APOE است. ژن APOE در اجتماع ی عمومی آلزایمر مهم است. این ژن دارای سه نسخه است. یکی از نسخه ها، APOE4 است که نقش یدکی داخل افزایش خطر مصیبت دارد و درون ۴۰ درصد از افراد مبتلا به آلزایمر دیده می شود. زن کلمبیایی دارای دو نسخه از APOE3 است؛ نسخه ای که بیشتر افراد با آن تولد می شوند، اما هر دو نسخه دارای جهشی هستند که کرایست چرچ نامیده می شود (شهری تو نیوزلند که این جهش نخستین کود در آن کشف شد).

تیک کرایست چرچ زیاد نادر است اما چندین سال پیش، دختر حکیم ریمن که ربکا نام رحم و تکنسین است، به نشان اعطا کردن این موضوع کمک کرد که تعدادی از اعضای خانواده ی کلمبیایی آن جستن را در یکی از ژن های APOE خود دارند. آن ها با همان سرعت ابتلای دیگر اعضای قوم به این بیماری مبتلا می شدند.

تیک مذکور داخل منطقه ای از ژن قرار دارد که با یک اختلاط قندی-پروتئینی که داخل گسترش تائو داخل بیماری آلزایمر نقش دارد، پیوند استوار می بطی ء. پژوهشگران درون آزمایش های آزمایشگاهی دریافتند که هرچه نسخه ی APOE یکدلی کمتری با ترکیب مذکور ساختن کند، حدس ارتباط آن با آلزایمر اندک می شود. درمورد تیک کرایست چرچ، تقریبا چنین پیوندی ایجاد نمی شد. دکتر آربولدا-ولاسکوز گفت:این همان قطعه ای بود که پازل را کامل کرد. این وضع است که جهش این طور تأثیر قوی دارد.



جوزف آربولدا-ولاسکوز، یکی از دانشمندانی که زن کلمبیایی را مورد بررسی قرار داد، گفت: «چیزی که از این عیال می استعداد آموخت، می تواند مسیری بخاطر ارامش این مصیبت باشد»

پژوهشگران همچنین توانستند ترکیبی را توسعه دهند که داخل ظروف آزمایشگاهی ایفا تشنج را تقلید می کرد. این کار نشان می دهد که می نبوغ دارویی را پیدایش که از ساختن این طور پیوندی ممانعت نرم. دکتر گوجون بو که بوسیله مطالعه ی APOE مشغول است، می گوید درحالی که این یافته ها فقط مربوط به یک مورد بوده و لازم است پژوهش های بیشتری انجام شود، نتایج حاصل از آن می تواند زیبنده توجه باشد. او که مدیر دسته علوم اعصاب کلینیک مایو است و در این پژوهش مشارکتی نداشته، می گوید:ایجاد سه دهه تأخیر داخل آغاز مصیبت آلزایمر واقعا شگفت انگیز است.

به گفته ی بو، این استیناف نشان می دهد که بوسیله جای داروهایی که بوسیله آمیلوئید یا تائو حمله می کنند و درون بسیاری از آزمایش های بالینی با شکست مواجه شده اند، دوا یا ژن درمانی که APOE را مورد شعار قرار دهد، می تواند امیدوار کننده باشد.

حکیم ریمن که هدایت مطالعه ی دیگری را برعهده دارد که به تازگی منتشر شده و نشان می دهد که APOE نسبت به تصور قبلی ما، تأثیر بزرگ تری روی خطر ابتلا به مصیبت آلزایمر دارد، می گوید که علاج های ممکن می توانند درجهت کاهش یا حتی غیرفعال کردن فعالیت APOE داخل عدد طراحی شوند. به نظر می رسد افرادی که فاقد APOE هستند، دچار مشکل شناختی نشوند ولی آن ها دارای کلسترول بیش بالایی هستند که احتیاج به درمان دارد.

طبیب هوآنگ که تفسیری را درمورد این تجسس نوشته و وابسته به دو شرکتی است که روی تداوی های مرتبط با APOE امر می کنند، بوسیله این موضوع رمز می کند که این یافته های تئوری غالب درمورد نقش آمیلوئید در بلای ناگهانی آلزایمر را به چالش می کشانند. او می گوید:از آن جایی که این زوجه دارای مقادیر زیادی از آمیلوئید بود ولی از دیگر شاخص های آلزایمر مقادیر کمتری را داشت، براساس دانش من، برای مقدماتی جنین است که نشان داده می شود شلوغی آمیلوئید بتا ربطی به آسیب شناسی، تخریب خشمناک و حتی زوال شناختی ندارد.

دکتر لوپرا می گوید که هم اکنون نشانه هایی از توسعه ی زوال حجر درون زن پدیدار شده و او اخیرا پروفایل ژنتیکی خود را برای چهار پسر جوان خود که هر کدام دارای یک نسخه از تشنج کرایست چرچ هستند، فاش کرده است. پژوهشگران همچنین درحال تجسس چند نفر دیگر از اعضای این قوم ی کلمبیای هستند که به نظر می رسد آن ها نیز تاحدودی دربرابر آلزایمر ایستادگی داشته باشند. دکتر ریمن می گوید، آن ها به اندازه ی این زوجه پیر نبوده و دارای تشنج کرایست چرچ نیستند، ولی پژوهشگران امیدوار هستند که درنتیجه ی تجسس ی این افراد بتوانند عوامل ژنتیکی دیگری ظاهر کنند و این موضوع را بررسی کنند که آیا آن عوامل در همان مسیر خواه حروف بیولوژیکی دیگری عمل می کنند یا خیر. دکتر آربولدا-ولاسکوز می گوید:ما دریافتیم که حداقل یک فرد می تواند با داشتن انگیزه آلزایمر بوسیله مدت تمام زندگی یواش و دربرابر آن مقاوم باشد. چیزی که این ناخوش بوسیله ما یاد می دهد این است که ممکن است مسیری بخاطر اصلاح بیماری وجود داشته باشد.بیشتر بخوانید:ویروس سرخک حافظه حمایت بلای ناگهانی های دیگر را پاک می کنددندان: از آناتومی تا بیماری ها و راهکارهای درمانیسندرم داون؛ علائم و انواع بیماری، علت ها و راه های تشخیص آنپیوند بین آلودگی فضا و اختلالات سلامت رسیده تو حال قوی نم شدن استمکمل غذایی رایجی که کلید مبارزه با بیماری آلزایمر است
بوسیله گزارش خبرنگار همشهری آنلاین، پتر وول لبن (Peter Wohlleben) تجربه سال ها فقره جنگلبانی را با مقالات و کتاب های دانشمندان زیست شناس و شوک شناس در حزن آمیخته و کتاب عمر رازآمیز درختان را نوشته است. این کتاب در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در لیست تاریخچه های پرفروش آلمان استراحت داشته و تاکنون به ۲۵ زبان ترجمه شده است. 

نویسنده درون این کتاب، زندگی درختان را به عنوان موجوداتی زنده به تمثال کشیده است که متشابه باقی موجودات با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند. 

بوسیله احتمال این جنگلبان آلمانی، درختان از یکدیگر تاثیر می گیرند و بود اجتماعی منحصر به خویشتن را دارند. با این نگاه، سلامت و بلای ناگهانی هر درخت، پهلو درختان دیگر و به خشکی امدن اکوسیستم جنگل جای پا می گذارد. 
او معتقد است درختان بی قراری می توانند با غم واج بگویند، اما بی شک نمی استعداد آن را شنید، چرا که اشعار آن ها به راه ای دیگر است.  متاسفم که برگردان کامل از شاهنامه به آلمانی بود ندارد

وول لبن با زبان ساده و لحنی نرم، داخل قالب فصل هایی کوتاه به شرح زندگی درختان پرداخته است. او نکاتی از زندگی درخت را پیش روی ما راحتی داده که پیش از خواندن این کتاب نمی دانستیم و ما را شگفت زده می کند. پر حرارت جایزه پولیتزر: ۱۲۰ کتاب درباره درختان مطالعه کردم

زندگی راز آمیز درختان را سوزان گویری، تعبیر شناس و مترجم کلمه آلمانی به فارسی برگردانده است. از او کتاب های دیگری از جمله آناهیتا در افسانه های ایرانی، کوروش ارشد: پژوهشی درباره منبع شناسی صیت بنیانگذار هخامنشیان، واژه آلمانی و ریشه تاریخی آن و دستور زبان مکالمه ای آلمانی منتشر شده است. این تاریخچه داخل اندازه پالتویی با ۳۶۶ صفحه منتشر شده است.
موتورولا از مدت ها پیش اعلام کرد که عزیمت دارد به زودی به صورت رسمی گوشی تاشدنی ریزر (Mororola RAZR ) را رونمایی بطی ء. داخل فاصله ی چند هفته مانده بوسیله برگزاری مراسم اختصاص ی موتورولا، مجموعه ی جدیدی از تصاویر منتسب به این محصول که احتمالا تصاویری رسمی هستند از سوی ایوان بلس فاش شده است. ایوان بلس سابقه ی خوبی در بن ی افشای اطلاعات و تصاویر محصولات دارد و احتمال می دهیم تصاویر جدید منتسب به گوشی موتورولا ریزر، تصاویری واقعی باشند. 

تصاویر جدیدموتورولا ریزر این گوشی موردانتظار را از زوایای متعددی به تصویر می کشند؛ با نگاهی به این تصاویر می توانیم بفهمیم که گوشی تاشدنی جدید موتورولا شباهت زیادی بوسیله گوشی خاطره انگیز RAZR V3 خواهد داشت که در سال ۲۰۰۴ میلادی عرضه شده بود. موتورولا پیش پر حرارت گفته است که قصد دارد در گوشی تاشدنی اش از لولای جدید و جالبی استعمال کند. تصاویر موردبحث نشان می دهند که لولای موتورولا ریزر بوسیله درون می چرخد تا نمایشگر به جانب در تا شود.

مقاله های مرتبط:زمان رونمایی گوشی تاشو RAZR 2019 موتورولا بی پرده شدگوشی تاشدنی موتورولا با نمایشگر اجنبی کاربردی روانه میدان می شود

ظاهرا جدیدترین گوشی موتورولا که می نبوغ از آن حزن به نشانی گوشی تاشدنی (Foldable) و هم گوشی تاشو (Flip) یاد کرد، در قسمت اجنبی اش به نمایشگری جداگانه مهیا شده است تا موارد مختلفی را هنگام سپرده بودن گوشی، بوسیله تصویر بکشد. نمایشگر ثانویه ی موتورولا ریزر دقیقا در کنار دوربین اصلی دستگاه قرار دارد تا به شما امکان دهد تصاویر سلفی ثبت کنید. چنانچه جزئیات یادشده در این تصاویر را اصلی به شمار بیاوریم، می توانیم بگوییم که نمایشگر ثانویه ی موتورولا ریزر برخی کارکردهای لمسی خاص همچنین دارد.

تو مقدر شدن پایینی پنل پشتی دستگاه شاهد تکمه ای خاص خواه حتی شاید حسگر اثر انگشت هستیم. امکان دارد دکمه ی موردبحث، دکمه ی هوم دستگاه باشد، حتی فدایی افراد مدعی شده اند که از طریق ضیق دادن این دکمه می توان مفید کرد که نمایشگر مایه بوسیله سمت بیرون تا شود که البته دور از انتظار به دیدن می رسد. 

افزون به خشکی امدن تصاویر فاش شده از سوی ایوان بلس (که به طور کامل داخل انتهای مقاله موجود هستند)، رسانه ی Mobielkopen نیز تصویر مشابهی را از موتورولا ریزر منتشر کرده است که نمایشگر ثانویه ی مایه را درون بخش خارجی آن به تصویر می کشد:



در اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی وجود که یکی از منابع وب سایت XDA-Developers مدعی شد موتورولا قصد دارد درون گوشی تاشدنی اش از تراشه ی هشت هسته ای اسنپدراگون ۷۱۰ کوالکام مصرف نرم. افزون بر این موارد گفته می شود که ریزر بوسیله نمایشگر ۶/۲ اینچ با پنل OLED مجهز شده است؛ احتمال دارد که نمایشگر ثانویه ی مایه از وضوح پایینی یکروز بگیرد (۶۰۰ داخل ۸۰۰ پیکسل). بدین ترتیب به ظن زیاد، نمایشگر ثانویه ی دستگاه کارکرد محدودی خواهد داشت و صرفا خواهید توانست از آن برای ثبت تصاویر سلفی یا مشاهده ی نوتیفیکیشن ها استفاده کنید. 

درون اخبار پیشین مربوط به موتورولا ریزر و همچنین پتنت های منتسب بوسیله آن، آمده است که گوشی تاشدنی موتورولا دارای نمایشگری واقعی خواهد بود که بوسیله صورت عمودی تا می شود؛ در ضمن هر وقت کاربر خواست، می تواند گوشی را به سمت بیرون باز کند تا به نمایشگری بزرگ دست یابد؛ این موضوع به خوبی تو تصاویر مشهود شده توسط رواق بلس به چشم می خورد. افزون پهلو این موارد، نکته ی خاصی که در تصاویر ایون بلس خودنمایی می کند، ترک خوردگی بالای نمایشگر موتورولا ریزر است. 



رسانه ی وال استریت ژورنال تو گزارشی که تاریخ انتشار آن به اوایل ۲۰۱۹ برمی گردد، مدعی شده بود که موتورولا قصد دارد گوشی ریزر را با بانوا معادل ۱٬۵۰۰ دلار آمریکا روانه ی بازار بطی ء. بها این دستگاه هر چه که باشد، بالاخره در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۲ آبان ۱۳۹۸) روبرو خواهد شد؛ تاریخی که موتورولا در آن قصد رونمایی رسمی دستگاهش را دارد. 

ریزر در بازار باید با رقبای مختلفی از سوی شرکت هایی نظیر HMD Global رقابت کند؛ HMD با عقد قراردادی ویژه مظفر شد حق استفاده از برند نوکیا را از مایکروسافت خریداری کند. این شرکت مدتی پیش گوشی های تاشو متعددی را شاملنوکیا ۳۳۱۰، نوکیا ۸۸۱۰ و حتی نوکیا ۲۷۲۰ فلیپ معرفی کرد. البته شاید مقایسه ی گوشی های یادشده با علیه بالارده ای نظیر موتورولا ریزر فقره درستی نباشد؛ ولی درون هر صورت گوشی جدید موتورولا نیز در قسمت قسمت کردن ی گوشی های تاشو جای می گیرد. 

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد تصاویر مربوط به موتورولا ریزر چیست؟

قیمت به روز، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای ابتیاع ارزان و آگاهانه ی گوشی هوشمند نیاز دارید را درون بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ بوسیله سوالات شما، امکان مقایسه ی دو یا چند ثمر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.  شما می توانید برای خبر از آخرین  ارزش گوشی سامسونگ،  شیائومی،  هواوی و  آیفون های اپل از حصه محصولات زومیت مصرف کنید. مشاهده مسوده بها گوشیبیشتر بخوانید:مدل مفهومی گوشی تاشدنی متاخر سامسونگ بوسیله نمایش گذاشته شدگوشی تاشو TCL با سه صفحه و دوبار تاخوردن، ورقه نمایش ۱۰ اینچی خواهد داشتهواوی از عرضه گوشی میت Xs در سال ۲۰۲۰ وقوف دادOne Hyper نخستین گوشی هوشمند موتورولا فاقد بریدگی بالای نمایشگر خواهد بودزمان رونمایی از گوشی تاشو RAZR 2019 موتورولا مشخص شد
بوسیله گزارش ایسنا به نقل از اسکای نیوز، گی یر پدرسن، پیک دایره ملل بوسیله سوریهدر افتتاحیه این میتینگ گفت: این نشست ها برای مردم سوریه در تو و خارج از سوریه امیدبخش است.

وی گفت این نشست ماخذ محلول و فصل سیاسی فساد سوریه را مهیا می کند.

پدرسن گفت: جلسه های کمیته قاعده اساسی تلاش برای برگزاری مذاکراتی جدید پس از هشت سال تلاطم است. خطر تروریسم همچنان سوریه را تهدید می کند. قانون بنیانی متعلق به سوری ها است و تدوین و نگارش آن بی آرامی بوسیله دست خود آن ها است. موسسه ملل آماده تسهیل مسیر سیاسی و مسیر مذاکره است و عملکرد کمیته قانون اساسی بی شک با مشکلات و سختی هایی همراه خواهد حیات.

احمد الکزبری، رئیس هیات طالع سوریه در این نشست پس از پدرسن گفت: حضورمان تو این جا بوسیله خاطر اعتماد مردم است. نشست های کمیته روال بنیادی راهی بخاطر محلول سیاسی هیاهو سوریه است.

وی گفت: سوری ها تاکنون هشت بار قانون عمده خود را از بدیع نوشته اند که آخرین آن به سال ۲۰۱۲ بازمی گردد. باید این مذاکرات سوری - سوری و بدون مداخله خارجی باشد. مجادله ما با تروریسم است و قبل و بعد از این مجمع بی آرامی به مبارزه امتداد داده و می دهیم.

داخل این میتینگ علاوه به خشکی امدن احمد الکزبری، رئیس هیات دولت سوریه، هادی البحره، رئیس هیات مخالفان نیز سخنرانی کرد. هادی البحره در این نشست گفت: پرونده مفقود الاثرها از اولویت های این هیات است. تلاش می کنیم راهکاری سیاسی طبق قطعنامه های شورای امنیت بیابیم.
حافظه ی SSD نسل جدید حافظه ها است که سرعتش حداکثر ۳۰ مقابل بیشتر از هاردهای عادی است و تمامی عملکردهای سیستم شما را بهبود می بخشد؛ از بالاآمدن ویندوز پژمان تا بازشدن کند افزارها، تسریع خروجی های گرافیکی و تا اینکه افزودن سرعت لودشدن بازی ها.

اگر قصد داشته باشید SSD بخرید و سری به بازار بزنید، احتمالا با نام های مختلفی روبه رو می شوید که خواه در این مرزوبوم ناشناخته و بی کیفیت اند و سابقه ای درون تولید SSD و طیف وسیع ای از محصولات ندارند. بعضی مقیاس ها نیز ارج بسیار هنگفتی دارند و 90 درصد مدل های ارزان هم عملکرد رضایت بخشی عرضه نمی کنند. داخل این میان، ای دیتا (ADATA) تنها برندی است که توانسته برعکس این برندها، بهینه عملکرد را با مناسب ترین قیمت و در نظر قبض کامل دلخواه ها و بودجه ها عرضه کند. قبل از اینکه به سراغ چرایی برتری ای دیتا برویم، اگر با SSD آشنا نیستید، می توانید با تماشای ویدئو زیر با این نوع ذهن و ویژگی ها و استاندارد های آن بیشتر آشنا شوید.

 چرا ای دیتا؟ چرا بهترین؟

موافق آمار، معتبرترین رسانه ی ماژول های حافظه، یعنی DRAMeXchange، ای دیتا دومین تولیدکننده ی SSD درون جهان محسوب می شود؛ برندی که امسال عمده ترین رسانه های سخت افزاری جهان مانند PCWorld و PCmag و TomsHardware مدل SX8200 پرو آن را به عنوان بهینه SSD دنیا برگزیدند. این علاوه بر عنوان هایی است که بسیاری از رسانه های معتبر دیگر بوسیله محصولات این مشارکت داده اند؛ عنوان هایی مانند نیکوترین مدل ازلحاظ نرخ معامله و نیکوترین مقیاس M.2. ای دیتا برای ثابت کردن جایگاه خود تو دنیای SSD به این فرمان بسنده نکرده و امسال پرسرعت ترین SSD دنیا، یعنی مدل S50 را ارائه کرد؛ مدلی که سرعت ارجاع فایل آن به پنج هزار مگابایت بر ثانیه هم می رسد.

مقاله ی اصلی رسانه ی TomsHardware را می توانید تو اینجا بررسی کنید. درکنار مقام هایی که ای دیتا در سال گذشته کسب کرد، یکی دیگر از رادیکال ترین مزیت های آن علاوه بر عملکرد بی نظیر، تنوع محصولی بسیار زیاد و انعطاف پذیر آن است که درادامه، بوسیله آن اشاره می شود.برای اقتصادی ها

چنانچه به دنبال مدلی اقتصادی هستید، ای دیتا در گروه ی مدل های ۲/۵ اینچی با مدل SU650 و تو قسمت قسمت کردن ی میزان های M.2 با SX6000 Lite حواسش بوسیله یقه شما است و با کمتر از ۴۰۰ هزاره تومان پرسرعت ترین مقیاس درون این رده را دراختیار شما می گذارد.برای کاربران نیمه صنف ای

اگر به متعاقب مدلی می گردید که عملکرد بیش نیکی داشته باشد و از طرفی نمی خواهید هزینه بسیار یدکی کنید، مقیاس هایی شبیه SU900 و SU800 و SX6000 پرو می توانند با نفقه ای حدودا یک میلیون تومانی بهترین عملکرد ممکن را دراختیار شما بگذارند.بخاطر گیمرها

معمولا گیمرها علاوه کنار عملکرد و بازده، به مشهود محصول غم توجه خاصی علامت می دهند و درون چند سال اخیر، بیشتر به قفا استاندارد هایی با ظاهری بیش مدرن و نورپردازی RGB گشته اند تا کیسی خیره کننده بسازند. ای دیتا تا اینکه نیاز این افراد را نیز در نظر گرفته و معیار هایی با پیدا و طعم جزیی هیجان انگیز شبیه S11 پرو و تا اینکه مدل هایی با نورپردازی RGB مثل S40G به بازار عرضه کرده است که تا اینکه سخت پسندترین گیمرها را نیز راضی می بطی ء.بخاطر صنف ای ها

حرفه ای ها هیچ چیز غیر از عملکرد برایشان مهم نیست. ای دیتا درون چند سال گذشته، توانسته عملکرد خویشتن را تو همه رده های محصولی به رخساره رسانه های دنیا بکشد. اتفاقی که امسال با شروع شدن مدل SX8200 پرو در بسیاری از سیاهه های پیشنهادی معتبر تمام شد و مهر تأییدی پیاده شدن برتری ای دیتا در این زمینه زد؛ مدلی که بیشترین سرعت امکان پذیر را با مقرون بوسیله صرفه ترین مقدار دراختیار کسانی می گذارد که می خواهند با نهایت سرعت کارهایشان را اجرا دهند.تنها گارانتی پنج ساله در ایران

محصولات ای دیتا علاوه پهلو طولانی ویژگی های مذکور از خدمات گارانتی بی رقیب آونگ هم روزی می برند و تنها SSDهایی هستند که گارانتی پنج ساله دارند. این خدمات علاوه کنار دوام زیاد بیش خود محصولات است؛ در حدی که عمر SSDهای ای دیتا در بیشتر موارد چند برابر مدل های هم رده بوده و TBW زیاد یدکی دارند.ابزار هوشمند برگزینی SSD

با توجه بوسیله طولانی توضیحات گفته شده، شاید همچنان برایتان سؤال باشد که کدام استاندارد از SSDها با جهیز شما سازگار است و بهتر احتیاج شما را برطرف می کنند. بخاطر حل این روانی می توانید از وسایل هوشمند گزینش SSD در سایت آونگ مصرف کنید تا براساس جهیز و حاجت نیکوترین SSD بوسیله شما معرفی شود.بیشتر بخوانید:پارسیان ارز؛ مرجع رسمی خرید و معامله ارزهای دیجیتالراه اندازی مدل پرداختی راهکارهای اَبری دِراکبرنامه وزارت کار ایران داخل رابطه با ساماندهی گسیل نیروی فقره به کشور آلمانتورهای اختصاصی دفتر خدمات مسافرتی و جهانگردی سفرنامه داخل سه مقصد رویایی و بی نظیرمقایسه صرافی ارز دیجیتال بایننس و کوین بیس از نگاه کوین نیک