عطر دونی

تا چندین سال قبل تمرکز واقعی آموزش روی مقاطع دبیرستان و کنکور وجود اما در پایه های بالاتر با بررسی شرایط علم آموزان متوجه شکست آن ها درون مفاهیم خواهیم شد که ریشه دارد در آموزش مقاطع پایین تر حتی مقطع اولین و اینجا بوسیله یک نکته بسیار لبریز عظمت خواهیم رسید که انفراد که از ابتدا آموزش عطا به وی تنقیه نشود اثرات آن را تا مقاطع بسیار والاتر مشاهده خواهیم کرد. اما پیدا کردن حقیقت خوب حزن بوسیله خودی خود کار محظور است و از طرفی وجود کرونا و دگرگونی شدن آموزش به رمزی ضربه عظیمی به آموزش هوشیار کرده است. اما درون یک گزارش خبری به سراغ معرفی اجی مجی خواهیم رفت که تمامی دغدغه های والدین داخل مورد آموزش خوب را حل کرده است.

مؤسسه اجی مجی تو سال ۹۹ تأسیس شد و جمعی از برترین اساتید گرد هم آمده اند که همه دارای رزومه خاص خویشتن هستند و بخاطر اولین مرحله تلفیقی از آموزش و تکنولوژی را درون مقطع مقدماتی ارائه داده اند؛ آموزشی که اندوه والدین و هم دانش آموزان همواره آرزوی آن را داشتند و با کمک آن بهترین خراج را می توان از علم آموزان ابتدایی دریافت کرد. امروز قرار است به عارض تمام مؤسسه اجی مجی و انفراد های این مؤسسه را توضیح دهیم و در انتها همچنین سورپرایز این مؤسسه برای دانش آموزان ابتدایی و نحوه تهیه آن را نیز دراختیار شما قرار خواهیم داد پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.معرفی کامل مؤسسه اجی مجی و سبک آموزشی این مجموعه

مؤسسه اجی مجی از زمان رونمایی تاکنون توانسته است محبوبیت فراوانی را میان دانش آموزان بدوی کسب کند. بنیانی ترین فردی این مجموعه استفاده از انیمیشن و ادبیات سرایی درون آموزش است. یعنی دانش آموز فیلم های این مجموعه خلال آموزش حسی را اخذ خواهد کرد که زمان کارتون دیدن دارد. این موضوع بوسیله خصوص در بصیرت آموزان نسل جدید بوسیله شدت تأثیر گذار است در برابر ارتباط نوع دوستی با آموزش ندارند و این طور آموزشی می تواند برای مطالعه ایجاد انگیزه همچنین باشد.  داستان سرایی و ادبیات گویی نیز کمک می درنگ تا دانش آموز بدون نیاز بوسیله حفظ کردن بتواند مفاهیم را یاد بگیرد. البته  حاصل یادگیری عاری حفظ کردن کردن هم تأخیر در فراموشی است و از طرفی چون مطالب به رخساره انیمیشینی و با تمثال آموزش داده می شود متوجه نیمکره راست مغز می شود که ماندگاری مطالب در آن بیشتر از یادگیری عادی است.

اساتید مؤسسه اجی مجی اندوه به نوبه خود رزومه متجاوز درخشانی دارند که در ادامه بوسیله صورت طولانی بررسی خواهیم کرد. ولی سوالی که امکان پذیر است برای شما پیش بیاید صیت این مؤسسه است که چه تعبیری برای آن حیات دارد؟ اجی و مجی نام دو عروسک است که داخل تحصیل های مؤسسه و درکنار اساتید پیشگاه دارند. این دو عروسک علاوه بر اینکه بر جذابیت تدریس افزوده اند، نقش نماینده معرفت آموزان را نیز دارند و جالب است بدانید جدا از مذاکره آموزش از اصول روانشناسی نیز استفاده شده است و هر نوع دانش آموزی از جمله درونگرا خواه برونگرا مد نظر قرار داده شده است و تقلا بر آن بوده که با دستیار اجی و مجی این دشوار نیز محلول شود و بتوانند پیاده شدن هر نوع دانش آموزی تأثیر بگذارند.معلم های اجی مجی چه افرادی هستند؟

برای تدریس دروس اجی مجی از برترین اساتید کشوری استعمال شده است. افرادی که بهترین رزومه امکان پذیر را دارند و حتی در سطح بین المللی نیز فعالیت دارند. گزینش اساتید نیز داخل هر محور متفاوت است و بوسیله نعوظ کلی اساتید اجی مجی به دو دسته تقسیم شده اند. بخاطر فراگیری پایه فاتحه اولیه تا چهارم ابتدایی از یک مدرس درون هر پایه استعمال شده است. برای پرورش مبدا نخستین خانم مینا قجر، فراگیری پایه دوم خانم نرجس نوربخش، تدریس محور سوم خانم ریحانه رضایی، پرورش محور چهارم بانو مورب صدیقی پیشگاه دارند. در تدریس پایه پنجم و ششم از چند مدرس استفاده شده است که هر کدام تخصص فوق العاده ای دارند. خانم نیلوفر قهرمانی مدرس ریاضی پنجم و ششم ، خانم اکرم دمرچلی مدرس فارسی پنجم و ششم، خانم مریم احمد پور مدرس مطالعات اجتماعی و کادو های گردون پنجم، خانم زهرا بلویند مدرس علوم پنجم، بانو احمدی مدرس علوم و مطالعات اجتماعی ششم هستند.



ولی اینجا بد تراشیدن به قسمتی از رزومه اساتید اجی مجی نیز اشاره کنیم. خانم مینا قجر که یادگیری پایه فاتحه اجی مجی را برعهده دارند علاوه بر  رزومه عالی و تالیف چندین جلد کتاب آموزشی، مدرس پایه مطلع داخل کلکسیون حرفه ای فارکیدز برای بینش آموزان مقیم خارج از کشور نیز هستند. خانم نرجس نوربخش علاوه پهلو مدرس یک روانشناس همچنین هستند و ترکیبی از اصول روانشناسی و آموزش را دراختیار علم آموزان فراغت داده اند، بانو رضایی قسمت روزنامه پژوهشگر معیار را دارند و علاوه پیاده شدن آن مبتکر اتاق بازی مجازی ایران نیز هستند، خانم نیلوفر قهرمانی مولف 8 کتاب آموزشی پایه پنجم و ششم بخاطر دروس علوم و ریاضی هستند و علاوه بر آن داخل تمامی استان های کشور کارگاه های آموزشی هستند و در مورد سایر اساتید نیز این رزومه ها صدق می کند.۲۰ درصد رایگان محتواهای آموزشی هر پایه، تحفه اجی مجی به خرد آموزان

مؤسسه اجی مجی یک هدیه ویژه نیز برای تمامی بینش آموزان خویشتن دارد. در هر سطح و هر محور ای که باشید می توانید بیست درصد از بی مو محتواهای آموزشی هر پایه را بوسیله رایگان دریافت کنید. این محتوا از تمامی دروس هر پایه اجی و مجی انتخاب شده است و داخل مدت زمان کوتاه می توانید از آن مصرف کنید و پیشرفت چشمگیر خرد آموزان بدوی خود را درون یادگیری و وارسی مشاهده کنید برای دریافت این هدیه ارزشمند کافی است همین الان پایه تحصیلی خرد آموز نام و اشتهار خانوادگی را به سامانه پیامکی اجی محی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید تا کارشناسان تحصیلی اجی مجی سریعا با شما تماس بگیرند و شما عزیزان را هدایت کنند.



 البته مزیت فوق العاده اجی مجی که کنار محصولات دراختیار شما عزیزان استراحت خواهد گرفت مشاوره و پشتیبانی قبل و بعد از خرید محصولات آموزشی این مؤسسه است. برترین کارشناسان و مشاورین تحصیلی درکنار شما خواهند وجود و به شما در تهیه محصولات آموزشی معاون خواهند کرد. بعد از تهیه محصولات بی آرامی از پشتیبانی نصیب مند خواهید شد و مشاورین کلکسیون درکنار شما خواهند حیات و راهنمایی های لازم برای کسب بهترین نتیجه و بازدهی بالا را دراختیار شما عزیزان راحتی خواهند داد تا تو کوتاه ترین زمان امکان پذیر بتوانید پرونده آموزش را با کمک اجی مجی به پایان برسانید و به خراج رایج دید دست مشخص کنید. برای بستگی با مشاورین مجموعه و تهیه محصولات اجی مجی ازطریق شماره رابطه های عرشه می توانید اقدام کنید:

021-66058258

021-66572045

021-66572046

021-66017397بیشتر بخوانید:خرید آسان گیفت کارت از موبوگیفتمشاوره آنلاین پزشکی با اپلیکیشن زوپکامل ترین خدمات حمل بار و باربری درون شرکت «تهران لهو»عکاسی صنعتی از لوزی در انبازی تبلیغاتی طرح گندمسیستم حضور و غیاب ماسکینو با هوش ساختگی
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی