عطر دونی

۱۰ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

هفته ی گذشته، وزارت دادگستری ایالات متحده قطع مجله ی بین المللی جدیدی با محوریت خطرهای رمزنگاری سرویس ها امضا کرد. این پیمانه نامه با انتقاد از رمزنگاری در تلاش برای روش اندازی پویشی جدید در بکلی صنعت فناوری و صنایع وابسته است تا همکاری های جعبه ضابطه درصورت شهود مجوزهای لازم، امکان مشاهده ی داده های رمزنگاری شده را پیدا کنند.

درکنار ایالات متحده ی آمریکا، کشورهای بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند، کانادا، هند و ژاپن این معادل مجله را امضا کرده اند. تو بخش آغازین قطع روزنامه بوسیله ارزش رمزنگاری داده ها و بزرگی آن در اشاعه ی آزادی اشعار در سراسر دنیا رمز می شود. این بخش از معادل روزنامه براساس گزارشی  نوشته شده است که در سال ۲۰۱۷، کمیسیون حقوق بشر راه اندازی ملل متحد منتشر کرد. چیزی نمی گذرد که بوسیله مقدر شدن واقعی قطع روزنامه می رسیم که حاوی انتقادهای اکید بوسیله فناوری رمزنگاری و مشکلاتی است که بوسیله برهان مصرف از آن به وجود می آید.امضاکنندگان اندازه روزنامه ی متاخر می گویند رمزنگاری باعث ایجاد بستر برای فعالیت مجرمان می شود

این نخستین باری ازاله که وزارت دادگستری آمریکا مخالفت خود با رمزنگاری را بوسیله صورت اشتراکی اعلام می بطی ء. داخل سال ۲۰۱۸، پنج قلمرو از هفت ملک شریک کننده درون قطع روزنامه ی متاخر بیانیه هایی مثل با قطع روزنامه ی تازه ی وزارت دادگستری آمریکا منتشر کردند. این کشورها تو نامه ای سرگشوده بوسیله انبازی های حوزه ی فناوری به مشکلاتی رمز کردند که رمزنگاری ایجاد می کند. درنهایت، این نامه تأثیر خاصی روی نحوه ی فعالیت مشارکت ها نگذاشت.

باهم اتحاد کردن های حوزه ی فناوری می گویند هرگونه بک دور ایجادشده بخاطر نهادهای جعبه روال ممکن است با سوءاستفاده ی مجرمان سایبری مواجه شود. درصورت رخداد این اتفاق، داده های کاربران به کار بزرگ می افتد؛ به همین دلیل، همدستی های فناوری می گویند رمزنگاری باید روی سرو ها وجود داشته باشد و نهادهای قانونی نیز اجازه ی دسترسی بوسیله داده ها را ندارند.

کشورهای امضاکننده ی اندازه نامه ی جدید هواخواه دسترسی بوسیله داده های رمزنگاری شده ای هستند که بین انسان منتقل می شوند و می گویند سیستمی همچون رمزنگاری سرتاسری (End-to-End Encryption) داخل پلتفرم هایی مثل واتساپ نباید از آن ها به قصد دسترسی به داده ها جلوگیری کند. افزون براین، کشورهای مذکور می کوشند تا به داده هایی دسترسی پیدا کنند که به رخساره آفلاین و محلی روی دستگاه هایی قرین گوشی های هوشمند ذخیره می شوند. مقاله ی مرتبط:رمزنگاری چیست و چگونه فرمان می کند؟ با گوناگون الگورتیم رمزنگاری آشنا شوید

تو سال ۲۰۱۶، دعوایی حقوقی با محوریت رمزنگاری در محکمه شهر سن برناندینو صورت داد که تمرکز واقعی اش روی دسترسی قضا و قدر ها به داده های محلی گوشی ها و دیگر دستگاه ها بود. درون آن سال، FBI همکاری اپل را به دادگاه کشاند و اعلام کرد که باید دستور ی دسترسی به داده های گوشی هوشمندی را پیدا بطی ء که بوسیله سرگذشت ی تیراندازی مربوط بود.

درادامه ی قطع نامه ی امضاشده ی وزارت دادگستری آمریکا می خوانیم: «این بیانیه روی مشکلاتی متمرکز است که براثر کاربرد از سیستم رمزنگاری سرتاسری ایجاد می شوند؛ بااین حال، تلاش می کنیم این موضوع را به گستره ی وسیعی از درخت سرو های رمزنگاری تعمیم دهیم که امروزه دردسترس هستند؛ مواردی همانند رمزنگاری دستگاه ها و اپلیکیشن های سفارشی رمزنگاری شده در کامل پلتفرم های حلقه. ما این ادعا را نقد می کنیم که نمی قابلیت بدون بوسیله خطرانداختن حریم خصوصی و حمایت سایبری از امنیت اشتراکی محافظت کرد». 

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این شناسایی چیست؟بیشتر بخوانید:گوگل و اینتل از حیات یک شاق امنیتی در بلوتوث لینوکس اطلاع دادندویدیو جیل بریک تراشه T2 رایانه های مک اپل منتشر شدبه روزرسانی مایکروسافت برای آسیب پذیری مهم ویندوز و ویژوال استودیوکارت گرافیک انویدیا RTX 3090 احتمالا قادر به کشف کردن رمزهای کاربران خواهد بودانتشار گزارش هایی از حمله باج افزاری به برخی وسیله های دولتی سرزمین [بروزرسانی]
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از انتخاب، بسیاری از اوقات گفت وگو با افراد متنوع می تواند کیف بخش باشد، اما فداکار اشتباهات میسر می تواند این گفت وگوها را بوسیله فرایندی برنگ خون تبدیل نرم.

همیشه تایید می خواهید

اگر تکلم بوسیله یک بحث تبدیل شد، قرار نیست همیشه حق با شما باشد. این یک خبط بزرگ و مد است که برخی از افراد تصور می کنند همیشه راست با خودشان است و طرف مقابلشان نیکو باید تاییدشان کند. داخل مناظره های مختلف هر ویژگی نظر خاص خویشتن را دارد و استراحت نیست همیشه حق با شما باشد.



دگرگونی هر مکالمه به بینایی

اینکه هر صحبت خصوصی را تبدیل بوسیله شایعات کنید یک رفتار متجاوز توهین آمیز است. تقلا کنید رازدار باشید. چنانچه از سخنان دوستانتان سوء کاربرد کنید، به سرعت دایره دوستانتان را از دست می دهید. این افراد سمی را هرچه زودتر از زندگی خود حذف کنید

اظهارنظرهای نامناسب

اعتبار بوسیله مرزها و دریافتن های دیگران و کف نفس از اشاره بوسیله جنسیت و فرهنگ، امری کلیدی است. بپا باشید به قومیت، نژاد و نزاکت سایرین هتک حرمت نکنید.



بلند و بی پروا حرف می زنید

یکی از اساسی ترین و بدترین عادات مکالمه بی ادبانه را می استعداد اهتزاز و بی هشیاری دست افزار زدن داخل مراکز عمومی یا مناطقی دانست که نباید بلند حرف بزنید، برای مثال در یک کافه ساکت و دنج یا یک مکان رسمی نباید با صدای بلند یا شعر سخیف گپ کنید. این ۵ کلمه را هیچ بر اصطلاح نیاورید
لازم به ذکر است که درون این میان، موردی نیز بوسیله نام ارج توافقی وجود دارد؛ شاید شما نیز از این موضوع اطلاع داشته باشید که قیمت های درج شده در آگهی های منتشر شده با صورتحساب و نرخ واقعی پرداخت شده ی نهایی تفاوت دارد.

به نعوظ کلی می قابلیت گفت نفقه ی شست و شوی فرش، قالی و موکت براساس متر مربع از سوی اتحادیه قالیشویان ظاهر و تعیین شده است؛ اما درون برخی موارد، هزینه ی نهایی به قیافه توافقی می باشد بدین ترتیب که طرفین پس از صحبت با یکدیگر، در قیمتی ظاهر به توافق می رسند؛ لازم به تذکر است که ارج به دست آمده به اذن العمل یا مصوبه ی خاصی بستگی ندارد. مواردی همچون شست و شوی تابلو فرش خواه فرش های قدیمی و نفیس و یا در صورتی که شست شوی فرش شما نیازمند خدماتی اختصاص و اضافی باشد... توصیه می شود حتما در نحوه ی توافق، دقت لازم و کافی را داشته و سندی از توافق خویشتن در اصالت داشته باشید.

قالیشویی های مجاز و غیر مجاز!

به شما توصیه می کنیم وقتی به آگهی های چاپ شده ی قالیشویان تو نیازمندی های نامه ها نگاه می کنید و خواه با چاره با دوستان و آشنایان خود، یکی از قالیشویی های شهر خویشتن را تفویض می کنید، بهتر است قبل از اعطا کردن آدرس به قالیشویی و تحویل فرش های خود بوسیله آن ها، بخشی طاقت به خرج داده و اتحادیه قالیشویی بطرف خانه محل اقامت خود تلفن کرده و خواه به وب سایت اینترنتی آن هم گذاری رجوع نمایید. اگر شهرت قالیشویی انتخابی توسط شما، در بین مسوده اسامی قالیشویان مورد تایید و مجاز آن اتحادیه وجود داشت، می استعداد گفت 50 درصد کار عمل شده است و باقی موارد بوسیله مداقه انتخاب شما مناسبت دارد. ولی چنانچه نام آن قالیشویی را درون فهرست اسامی اتحادیه ندیدید! آن قالیشویی را برای شست و شوی پاکت های خود بیخیال شده و دوباره به خیز و کرهء هوا بپردازید تا گزینه ی مناسبی را بیابید.

اما این پرسیدن پیش می آید که دلیل دریافتن بالای ما تو انتخاب قالیشویی چیست؟ پاسخ این است که چنانچه فرش های ما نفیس و گران قیمت باشند! بایستی بدانیم که فرش های خود را به چه کسی می سپاریم و از سرانجام امر خود، ناراحت و دلواپس نباشیم.

صورتحساب فرش های خود را به دقت وارسی کنید!

براساس یک سنت و سنت قدیمی تو میان ما ایرانی ها، فرش دستباف جزو سرمایه های اصلی زندگی محسوب می شود؛ پس موعظه می شود قبل از تحویل اعطا کردن تنخواه های خود به دست قالیشویی حلال انتخاب شده توسط شما، قرارداد یا فاکتور ارایه شده را بوسیله دقت بررسی کرده و از سوال کردن درباره آن، اصلا انفعال نکشید؛ اگر قرارداد ارایه شده بخاطر شما قانع کننده نبود می توانید با دفتر شرکت قالیشویی بستگی بگیرید و حتی در نهایت می توانید از نظرات کارشناسان هیئت قانونگذاری قالیشویان استفاده نمایید.

این نکته را فراموش ننماید که به هیچگاه اسکناس عجله نکنید و با اعتماد تمام و خونسردی کامل فرش هایتان را تحویل داده و تحویل بگیرید.

در قرارداد برخی از شرکت های قالیشویی، بندی بود دارد که داخل آن تصنیف شده است: هر اسلوب ضرر احتمالی بر عهده داری خریدار است.

زیرا معمولا فرش های دستباف و قیمتی دارای نرخ مادی بالایی می باشند؛ بنابراین هرگز این بند از قرارداد را نپذیرید؛ پند می شود چون از خدمات قالیشویی های حلال استفاده می کنید بنابراین قبل از امضای قراردادی با سد فوق، حتما در ابتدا با هیئت قانونگذاری قالیشویان وابستگی گرفته و این موضوع را با کارشناسان آن مرکز در میان بگذارید و پس از دانستن رویت و تایید آن ها، اقدام به امضای قرارداد نمایید.

همچنین موعظه می شود قالیشویی ای را انتخاب نمایید که در ازای دریافت مبلغی اضافی، فرش های شما را بیمه نماید تا در صورت ایراد زیان به پاکت های شما، بیمه ضرر شما را بپردازد و دستخوش مشکلات بیشتری نشوید.

به یاد داشته باشید کامل اطلاعات درج شده داخل رسید قالیشویی را چک کرده و صحت اطلاعات را با کارت خواه مشخصات قالیشویی مطابقت دهید؛ در مدت رسید قالیشویی عزب سند نزد شما خواهد بود. همچنین توصیه می شود به هیچ عنوان، رسید بدون مهر واحد قالیشویی یا توشیح را قبول نکنید.

در آخرین مرحله، توصیه می شود حتما مشخصات طولانی و عده وابستگی مامور تحویل گیرنده ی فرش و همچنین شماره پلاک خودرو اش را درون دنبال برگه ی رسید پیغام نمایید.



کارخانه کاتینت، تولیدکننده ی اسپانیایی وسیله قالیشویی، اولین مایه های قالیشویی دنیا را در سال 1992 تولید و روانه بازار کرد. در حال حاضر کاتینت تولیدکننده ی پیشتاز ماشین های قالیشویی حرفه ای آبی در گیتی است.

شست و شوی پاکت ها بوسیله رویه سنتی مناسب است صنعتی؟

بهتر است داخل ابتدا به این نکته اشاره کنیم که شست و شوی زیاد فرش، به خصوص فرش های قدیمی و فرش هایی که توسط انگشتان هنرمندانه ی اساتیدی مبصر بافته شده است و در قلب تار و پود آن ها، خاطره های بسیار وجود دارد؛ بوسیله هیچگاه نشانی مفید عاقلانه نیست و می نبوغ با روزی گیری از روش های دیگر به پاکیزه کردن این پاکت ها رفتار نمود. شما با اقداماتی ساده می توانید پاکیزگی نسبی را بوسیله این پاکت ها باز گردانید؛ می توانید با جاروب برقی گرد و غبار و مقبره را از دل تار و پود این پاکت های با نرخ بگیرید و سپس با روزی گیری و مصرف از شامپو های مخصوص و مفت برای فرش، پاکیزگی و درخشندگی را به پاکت های منزل خویشتن بازگردانید.

اما زمان هایی نیز وجود دارد که به مگر قالیشویی برگزینی دیگری حیات ندارد و بایستی پاکت هایتان را برای تمیز شدن به دست شرکت های قالیشویی بسپارید! این زمان ها عمدتا هنگامی هستند که یا فضای کار مناسبی داخل جوانمردی نداریم و یا لحظه کافی بخاطر انجام این کار نداریم. ولی چنانچه شما دارای فضای مناسب و نیز امکانات لازم برای ارتکاب این فقره می باشید؛ می توانید با کاربرد از مواد شوینده ی مناسب و آشنایی با نحوه ی محکم و صحیح آب گیری فرش ها، آستین ارتفاع خورده و خاطرات طفولیت خویشتن را حی نمایید! ولی در غیر تو این قیافه می توانید از خدمات قالیشویی های مجاز تو سطح خانه دادن که نحوه و سطح امر آن ها توسط اتحادیه ی صنف قالیشویان شهر تایید شده است و دارای مجوز های لازم برای ادا این خدمات هستند، استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاسبان مراجعه نمایید.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، رادیو عمومی ملی موسوم بوسیله NPR یک رسانه خصوصی آمریکایی است که هر سال برخی از صداهای مقدم و منتخب موسیقی جهان را به دفتر خویشتن تو واشنگتن دی سی دعوت می نرم تا برای پروگرام Tiny Desk Concert یک اجرای زنده داشته باشند. زنده یاد استاد شجریان به تماس نوروز ۹۲ بوسیله استودیو این رادیو رفت و همراه با سهراب و تهمورس پورناظری و پرکاشنیست فرانسوی رابین واسی «از عشق» را ارتکاب کرد.

این برنامه ۲۰ می ۲۰۱۳ (آخرین روز فروردین ۹۲) از شبکه NPR پخش شد؛ زمانی که استاد تو ۷۳ سالگی بوسیله یاد شباب های خویشتن آواز می خواند و حالا پس از حدود هفت سال دید آن داخل روزهای اولیه فراق لله شجریان خالی از لطف محو. پیش درآمد این انجام موسیقی متن ابتدایی سریال صلاحیت دار «وضعیت سفید» به کارگردانی حمید نعمت الله است که سهراب پورناظری آهنگساز آن بود. مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی بطی ء.
فایل آن را از اینجا دانلود کنید: video/mp4
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، در سیلان معاملات امروز میدان آزاد تهران، قیمت هر قطعه مبلغ تمام بهار آزادی طرح متاخر ۱۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، مبلغ طرح قدیم ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، شقه سکه ۷ میلیون و ۸۸۰ هزاره تومان و یک چهارم مسکوک ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است. تکثیر فروشنده های سکه در راسته | جدیدترین قیمت ها در راسته

هر مبلغ یک گرمی نیز داخل این بازار به بها ۲ میلیون و ۶۰۰ هزاره تومان سودا می شود.

هر اونس زر در بازارهای جهانی ۱۹۱۲ دلار و ۸۶ رسوم و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۱ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۲۴۳ تومان است. وضعیت لغزان معامله گران دلار | افت سکه و اسکناس آمریکایی ادامه نیافت
توجهSGHAROOOONSGHAROOOONSGHAROOOON به بازار تبلت ها، بوسیله ویژه تبلت های اندرویدی، مدتی بود که ناچیز از قبلی شده بود؛ ولی اگر بوسیله فعالیت همدستی های تولیدکننده درون دو سال اخیر توجه کرده باشید، بیدار تلاش آن ها برای به دست آوردن سهمی از این میدان می شوید. سال گذشته، سامسونگ با معرفی کردن دو تبلت میان رده از سری A، قدم مثبتی برای محضر در بخش تبلت های میان رده برداشت. گلگسی تب های جدید سامسونگ مشخصات مناسب و ارزش مناسبی دارند و داخل دو نسخه ی گلگسی تب ای 8.0 و گلگسی تب ای 10.0 دردسترس هستند.

نسخه ی ۸ اینچی گلگسی تب A A کمی از نسخه ی ۱۰ اینچی کوچک تر و سبک تر است؛ اما اختلاف های این دو نسخه به همین دو مورد محدود نمی. شود درون حصه نمایشگر، نسخه ی ۸ اینچی از پنل TFT با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و غلظت پیکسلی ۱۸۹ پیکسل براینچ و نسخه ی ۱۰ اینچی نمایشگری از سنخ IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۲۲۴ پیکسل براینچ بهره می.

سرما پردازنده ی بوسیله کاررفته در گلگسی تب ای.8 0 اسنپدراگون ۴۲۹ است؛ اما سامسونگ رجحان داده درون نسخه ۱۰ اینجی از پردازنده ی اختصاصی اکسینوس ۷۹۰۴ استفاده. درنگ ناگفته نماند واحد گرافیکی به کاررفته درون نسخه ی ۸ اینچی Adreno 504 و در نسخه ی ۱۰ اینچی-Mali G71 است و ۲ گیگابایت حافظه ی رم داخل هر دو نسخه بخش شیرهدار افزار دو تبلت ارزان سامسونگ را همراهی می. کنند باتری ۵،۱۰۰ میلی آمپرساعتی انرژی موردنیاز گلگسی تب ای.8 0 و باتری ۶۱۵۰ میلی آمپرساعتی انرژی موردنیاز گلگسی تب ای.10 0 را تأمین می.

کند تماشا داخل | یوتیوب تماشا در | آپارات تماشا در

IGTV دیدگاه شما درباره ی گلگسی A Tab.A 8 0 A و.Tab A 10:0 چیست؟بیشتر بخوانید نمایشگر گلکسی زد فولد 2 با ناخن تراش برمی داردرابط کاربری.One UI 3 0 به زودی به خط تولید گلکسی S20 می رسداپلیکیشن ناظر بیرونی اپل واچ، عامل رجوع ی غیرضروری به پزشکنگاه نزدیک زومیت بوسیله ال جی وینگآیا اینترنت
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی بی سی، کارشناسان معتقدند این رفتار پاپ فرانسیس می تواند متجاوز از پیش به روابط شکننده و نه چندان دوستانه واتیکان با واشنگتن دامن بزند. پیش نم مایک پمپئو از اقدام واتیکان در ادامه ربط دوستانه با دولت چین انتقاد کرده وجود و اکنون پاپ و همراهانش وزیر امور خارجه و دیگر مقام های بزرگ آمریکا را به سوء کاربرد از واتیکان برای طلبیدن دید رای دهندگان انتخابات بزرگواری جمهوری ماه نوامبر متهم می کنند.

برخی گروه های حقوق بشری می گویند پیروان کلیسای کاتولیک داخل چروک چندان آزادی عمل ندارند و به بهانه های مختلف تحت پیگرد فراغت می گیرند. با این حال، واتیکان سال ۲۰۱۸ یک قرارداد با پکن امضا کرد و درون آن متعهد شد کشیش های کلیسای کاتولیک گره را معرفی و منصوب بطی ء. پاپ فرانسیس در آن زمان ابراز امیدواری کرد این قرارداد گزند های گذشته را التیام بخشد و عاملی بخاطر اتحاد بیشتر کاتولیک های چین باشد.

با وجود مخالفت برخی قسمت قسمت کردن های کاتولیک از جمله در آمریکا، تمایل می جوی قرارداد همکاری پکن و واتیکان ماه آینده تسلسل شود. وزیر امور خارجه ایالات متحده تو سخنرانی روز چهارشنبه خود در رم، پایتخت ایتالیا مدعی شد هیچ جای دنیا آزادی مذهبی بوسیله پیمانه گره مافوق ضیق نیست و از واتیکان صدای زیر مردانه از آزادی کاتولیک های چینی دفاع یواش. این در حالی است که مقام های ارشد واتیکان اطلاع دادن کرده اند روابط آنها با چروک هیچ ارتباطی بوسیله آمریکا ندارد.

کاردینال پیترو پارولین، دبیر طالع و مطران اعظم پل گالاگر، وزیر امور خارجه واتیکان با انتقاد از سخنان سریع وزیر امور خارجه آمریکا خطاب به پاپ گفتند که رهبر کاتولیک های جهان داخل دوران فعالیت های انتخاباتی هرگز سیاستمداران را به حضور نمی پذیرد و این رسم از دیرباز در واتیکان مرسوم بوده است. این دو مقام بزرگ واتیکان اطلاع دادن کردند سخنان پمپئو بیشتر بخاطر اخذ رای از کاتولیک های آمریکایی گفته شده و این طور موضوع هایی می بایست محرمانه بررسی شود.

وزیر امور خارجه ایالات متحده که برای شرکت در کنفرانسی درباره آزادی مذهب به رم عروج کرده، ناچار شد به دیدار با مقام های مبصر بخت واتیکان رضایت دهد. پمپئو امروز پنجشنبه با کاردینال پارولین و کشیش اعظم گالاگر دیدار و گپ کرد. او پیش نم با همتای ایتالیایی خود هم دیدار کرده بود.
آرم دو سال پیش درون حرکتی غیرمنتظره، پلتفرم آرم نئوورس (Arm Neoverse) را برای سرورها معرفی کرد.  Arm Neoverse نوعی فناوری کم کاربرد برای رایانش محسوب می شود که به نعوظ ویژه برای مصرف در دیتاسنترها ساختن شده است. آرم یک سال پس از شناساندن نئوورس، تو سال ۲۰۱۹ دو پتلفرم Neoverse N1 و Neoverse E1 را به نشانی مقدماتی پلتفرم های رسمی نئوورس رونمایی کرد. داخل آن زمان، آرم ادعا کرد این پلتفرم ها ۶۰ درصد غلبه پردازشی بیشتری از هسته های Cortex-A72 ارائه می دهند. آرم در همین بن به لطافت مرحله ی بعدی پروژه ی نئوورس را برای رسانه ها توضیح کرد. نقشه ی راه متاخر آرم حالا شامل دو پلتفرم جدید نئوورس است. پلتفرم Neoverse V1 با SVE

نئوورس V1 نخستین پلتفرم سری V بوسیله حساب می آید و مقابل ادعای آرم، داخل پردازش های مورد ترِدی (Single-Threaded) بیش از ۵۰ درصد قدرتمندتر از N1 است؛ البته برای وظایفی که بیشتر روی عملکرد و پهنای باند پردازنده ی مرکزی (CPU) متکی هستند.

نکته ی مهم این است که نئوورس V1 از افزونه های SVE (موسوم بوسیله Scalable Vector Extensions) پشتیبانی می درنگ. پشتیبانی از افزونه های SVE بدین معنی است که پلتفرم جدید آرم توان زیاد زیادی برای عملکرد عالی تو مرزوبوم ی رایانش ابری با قدرت زیاد (High-Performance Cloud) و رایانش عادی با قدرت بسیار (High-Performance Computing) و پرورش سامان (Machine Learning) دارد. SVE با استفاده از نوعی مدل برنامه نویسی درنگ افزاری امکان اجرای دستورالعمل های SIMD (دستور چندداده ای) را در مقیاس عدد صحیح و فرمت خال ی شناور bfloat16 داخل واحدهای وکتور بیشتر حاضر می درنگ. 



نقشه ی راه پروژه ی نئوورس آرم پلتفرم Neoverse N2 بخاطر عملکرد مقیاس پذیر

دومین پلتفرم جدید آرم نئوورس N2 نام دارد که بیشتر روی مقایس پذیر وجود داشتن متمرکز است. این پلتفرم درمقایسه با پلتفرم جدید دیگر آرم، قدرت پردازشی بیشتری ارائه می دهد تا منابع موردنیاز جهیز برای مقیاس گذاری افقی به نیت اضافه نودها دردسترسش قرار بگیرد. این غلبه پردازشی زیاد جهیز را قادر می سازد پردازش های مختلفی در حوزه ی رایانش ابری و SmartNICها و شبکه سازی سازمانی ادا دهد. افزون براین، نئوورس N2 درمقایسه با N1 درحدود ۴۰ درصد غلبه پردازشی بیشتری در پردازش های تک تردی نمایش می دهد؛ آن اندوه درحالی که مصرف انرژی نئووروس N2 برابربا نئوورس N1 است و هر دو پلتفرم فضایی مانند اشغال می کنند. 

آرم می گوید پردازنده های جدیدش را بوسیله اسلوب ای طراحی کرده است تا با زیرساخت های فعلی سازگار باشند و از چندین سیستم عامل، سیستم های نظارتی، Xen و KVM و Docker پشتیبانی کنند. همچنین، آرم اعلام کرده پلتفرم های جدیدش از Kubernetes پشتیبانی می کنند. آرم می گوید پلتفرم های متاخر پروژه ی نئوورس به مرورزمان در حال ظهور در زیرساخت های سرور و سیستم-روی-چیپ (SoC) هستند و نرم افزارها و ابزارهای مختلف با آن ها سازگاری بیشتری هویدا می کنند. 

بخاطر کسب جزئیات بیشتر درباره ی پروژه ی نئوورس می توانید به این مقالهدر سایت آرم مراجعه کنید. دیدگاه شما کاربران زومیت دراین باره چیست؟بیشتر بخوانید:عهد تمسخر پردازنده های گرافیکی مجلس لپ تاپ ها بوسیله انتها روان استپردازنده AZ1 Neural Edge آمازون با انبازی مدیاتک معرفی کردن شدTSMC سال ۲۰۲۴ ترانزیستورهای 2 نانومتری MBCFET را به تولید انبوه می رساندکرش وسیع کارت گرافیک RTX 3080 طی اجرای بازی؛ موضوع چیست؟سرویس بازی ابری آمازون از پردازنده های گرافیکی انویدیا T4 استفاده می کند
داشتن ذهنی خلاق از مهم ترین ویژگی هایی است که هر طراح، نقاش یا عکاسی باید داشته باشد و الکس سولیس همچنین چنین موضوعی را اثبات می نرم. الکس، برنامه ریز انیمیشن سه گانه مربوط باینده است که البته درکنار حرفه پا بر جا خود به خلق آثار دیگری همچنین می پردازد.

فرض کنید داخل دنیایی موازی، میوه ها و سبزیجات نیز مانند انسان ها عمر می کردند. بوسیله نظرتان هر علیه یا سبزی چه خصوصیات اخلاقی می توانست داشته باشد؟ جواب این سؤال را الکس سولیس یافته است. الکس، نقاشی هایی از محصول ها و سبزیجات متنوع کشیده تا شخصیتی باتوجه به ظاهر و مختصات هریک خلق کردن درنگ.

درون مورد الکس گفته می شود که وی در میان دوستان و همکاران خویشتن به خاطر داشتن ایده های جذاب و دوشیزه معروف است. درواقع برخلاف نقاشان و طراحان خام که دنبال تکرار آثار هنرمندان دیگر هستند، الکس با نگاه ریزبینانه تیز به اتفاقات زندگی روزمره، سوژه های خود را به دست می آورد.

الکس پس از استقبال کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، فروشگاهی اینترنتی باز کرده است تا لوازم تزئینی و تا اینکه تی شرت هایی مزین بوسیله طراحی های خود را بفروشد. در امتداد می توانید گالری از نقاشی های الکس را مشاهده کنید.

















































نظرتان در مورد نقاشی های الکس سولیس چیست؟ دید خود را با دیگر اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:تصاویری ویرایش شده از نوزادان که عریضی های خنده داری را رقم زده اندکارت های مقوایی که به سوژه های عکاسی جان می دهندیک شلنگ تا آخرالزمان؛ تصاویری دلهره آور از واکنش آتش سوزی جنگل روی شهر رژه فرانسیسکوعکس هایی که تغییر به سند ابتلا بوسیله اختلال دوقطبی شدندتصاویری دیدنی از مانور عکس طنز حیوانات خانگی سال ۲۰۲۰
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایسنا، محسن هاشمی بامداد امروز تو ابتدای جلسه معین شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ۴۰ سال پیش درون  ۳۱ شهریور ماه توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد به نشانی «روز جهانی صلح» نام‎گذاری شد و مصادف شدن این روز با تهاجم سپاه بعثی صدام برای تحمیل یک نزاع به ایران باعث شده که همه ایرانیان و جهانیان این روز را گرامی بدارند.

وی با رمز به سخنان اخیر مقام معظم رهبری افزود: متاسفانه یکی از مسائلی که در فرهنگ و تاریخ معاصر ما ابراز یافته است، مقدس کردن شورش و نادیده اخذ صلح است. چیزی که اخیرا مقام معظم رهبری نیز ضمن سخنان خود متذکر شدند.

هاشمی  ادامه عدالت: دفاع ملت ایران در جنگ تحمیلی نظری صلح جویانه بود و خیر رفتاری نزاع طلبانه و این عملکرد به موفقیت هم رسید و صلح ایستادگی که هنوز پس از ۳۰ سال شاهدش هستیم را به حیات آورد.