عطر دونی

لازم به ذکر است که درون این میان، موردی نیز بوسیله نام ارج توافقی وجود دارد؛ شاید شما نیز از این موضوع اطلاع داشته باشید که قیمت های درج شده در آگهی های منتشر شده با صورتحساب و نرخ واقعی پرداخت شده ی نهایی تفاوت دارد.

به نعوظ کلی می قابلیت گفت نفقه ی شست و شوی فرش، قالی و موکت براساس متر مربع از سوی اتحادیه قالیشویان ظاهر و تعیین شده است؛ اما درون برخی موارد، هزینه ی نهایی به قیافه توافقی می باشد بدین ترتیب که طرفین پس از صحبت با یکدیگر، در قیمتی ظاهر به توافق می رسند؛ لازم به تذکر است که ارج به دست آمده به اذن العمل یا مصوبه ی خاصی بستگی ندارد. مواردی همچون شست و شوی تابلو فرش خواه فرش های قدیمی و نفیس و یا در صورتی که شست شوی فرش شما نیازمند خدماتی اختصاص و اضافی باشد... توصیه می شود حتما در نحوه ی توافق، دقت لازم و کافی را داشته و سندی از توافق خویشتن در اصالت داشته باشید.

قالیشویی های مجاز و غیر مجاز!

به شما توصیه می کنیم وقتی به آگهی های چاپ شده ی قالیشویان تو نیازمندی های نامه ها نگاه می کنید و خواه با چاره با دوستان و آشنایان خود، یکی از قالیشویی های شهر خویشتن را تفویض می کنید، بهتر است قبل از اعطا کردن آدرس به قالیشویی و تحویل فرش های خود بوسیله آن ها، بخشی طاقت به خرج داده و اتحادیه قالیشویی بطرف خانه محل اقامت خود تلفن کرده و خواه به وب سایت اینترنتی آن هم گذاری رجوع نمایید. اگر شهرت قالیشویی انتخابی توسط شما، در بین مسوده اسامی قالیشویان مورد تایید و مجاز آن اتحادیه وجود داشت، می استعداد گفت 50 درصد کار عمل شده است و باقی موارد بوسیله مداقه انتخاب شما مناسبت دارد. ولی چنانچه نام آن قالیشویی را درون فهرست اسامی اتحادیه ندیدید! آن قالیشویی را برای شست و شوی پاکت های خود بیخیال شده و دوباره به خیز و کرهء هوا بپردازید تا گزینه ی مناسبی را بیابید.

اما این پرسیدن پیش می آید که دلیل دریافتن بالای ما تو انتخاب قالیشویی چیست؟ پاسخ این است که چنانچه فرش های ما نفیس و گران قیمت باشند! بایستی بدانیم که فرش های خود را به چه کسی می سپاریم و از سرانجام امر خود، ناراحت و دلواپس نباشیم.

صورتحساب فرش های خود را به دقت وارسی کنید!

براساس یک سنت و سنت قدیمی تو میان ما ایرانی ها، فرش دستباف جزو سرمایه های اصلی زندگی محسوب می شود؛ پس موعظه می شود قبل از تحویل اعطا کردن تنخواه های خود به دست قالیشویی حلال انتخاب شده توسط شما، قرارداد یا فاکتور ارایه شده را بوسیله دقت بررسی کرده و از سوال کردن درباره آن، اصلا انفعال نکشید؛ اگر قرارداد ارایه شده بخاطر شما قانع کننده نبود می توانید با دفتر شرکت قالیشویی بستگی بگیرید و حتی در نهایت می توانید از نظرات کارشناسان هیئت قانونگذاری قالیشویان استفاده نمایید.

این نکته را فراموش ننماید که به هیچگاه اسکناس عجله نکنید و با اعتماد تمام و خونسردی کامل فرش هایتان را تحویل داده و تحویل بگیرید.

در قرارداد برخی از شرکت های قالیشویی، بندی بود دارد که داخل آن تصنیف شده است: هر اسلوب ضرر احتمالی بر عهده داری خریدار است.

زیرا معمولا فرش های دستباف و قیمتی دارای نرخ مادی بالایی می باشند؛ بنابراین هرگز این بند از قرارداد را نپذیرید؛ پند می شود چون از خدمات قالیشویی های حلال استفاده می کنید بنابراین قبل از امضای قراردادی با سد فوق، حتما در ابتدا با هیئت قانونگذاری قالیشویان وابستگی گرفته و این موضوع را با کارشناسان آن مرکز در میان بگذارید و پس از دانستن رویت و تایید آن ها، اقدام به امضای قرارداد نمایید.

همچنین موعظه می شود قالیشویی ای را انتخاب نمایید که در ازای دریافت مبلغی اضافی، فرش های شما را بیمه نماید تا در صورت ایراد زیان به پاکت های شما، بیمه ضرر شما را بپردازد و دستخوش مشکلات بیشتری نشوید.

به یاد داشته باشید کامل اطلاعات درج شده داخل رسید قالیشویی را چک کرده و صحت اطلاعات را با کارت خواه مشخصات قالیشویی مطابقت دهید؛ در مدت رسید قالیشویی عزب سند نزد شما خواهد بود. همچنین توصیه می شود به هیچ عنوان، رسید بدون مهر واحد قالیشویی یا توشیح را قبول نکنید.

در آخرین مرحله، توصیه می شود حتما مشخصات طولانی و عده وابستگی مامور تحویل گیرنده ی فرش و همچنین شماره پلاک خودرو اش را درون دنبال برگه ی رسید پیغام نمایید.



کارخانه کاتینت، تولیدکننده ی اسپانیایی وسیله قالیشویی، اولین مایه های قالیشویی دنیا را در سال 1992 تولید و روانه بازار کرد. در حال حاضر کاتینت تولیدکننده ی پیشتاز ماشین های قالیشویی حرفه ای آبی در گیتی است.

شست و شوی پاکت ها بوسیله رویه سنتی مناسب است صنعتی؟

بهتر است داخل ابتدا به این نکته اشاره کنیم که شست و شوی زیاد فرش، به خصوص فرش های قدیمی و فرش هایی که توسط انگشتان هنرمندانه ی اساتیدی مبصر بافته شده است و در قلب تار و پود آن ها، خاطره های بسیار وجود دارد؛ بوسیله هیچگاه نشانی مفید عاقلانه نیست و می نبوغ با روزی گیری از روش های دیگر به پاکیزه کردن این پاکت ها رفتار نمود. شما با اقداماتی ساده می توانید پاکیزگی نسبی را بوسیله این پاکت ها باز گردانید؛ می توانید با جاروب برقی گرد و غبار و مقبره را از دل تار و پود این پاکت های با نرخ بگیرید و سپس با روزی گیری و مصرف از شامپو های مخصوص و مفت برای فرش، پاکیزگی و درخشندگی را به پاکت های منزل خویشتن بازگردانید.

اما زمان هایی نیز وجود دارد که به مگر قالیشویی برگزینی دیگری حیات ندارد و بایستی پاکت هایتان را برای تمیز شدن به دست شرکت های قالیشویی بسپارید! این زمان ها عمدتا هنگامی هستند که یا فضای کار مناسبی داخل جوانمردی نداریم و یا لحظه کافی بخاطر انجام این کار نداریم. ولی چنانچه شما دارای فضای مناسب و نیز امکانات لازم برای ارتکاب این فقره می باشید؛ می توانید با کاربرد از مواد شوینده ی مناسب و آشنایی با نحوه ی محکم و صحیح آب گیری فرش ها، آستین ارتفاع خورده و خاطرات طفولیت خویشتن را حی نمایید! ولی در غیر تو این قیافه می توانید از خدمات قالیشویی های مجاز تو سطح خانه دادن که نحوه و سطح امر آن ها توسط اتحادیه ی صنف قالیشویان شهر تایید شده است و دارای مجوز های لازم برای ادا این خدمات هستند، استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاسبان مراجعه نمایید.
  • ۹۹/۰۷/۲۲

نظرات (۱)

قیمت که نزاشتین که ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی