عطر دونی

۹ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش پایگاه شناسایی رسانی دربار انصاف اداری، در پی شکایت از راه اندازی سنجش آموزش کشور با خواسته باطل سد نخست صفحه ۴ دفترچه شماره یک راهنمای ثبت معروفیت شرکت تو آزمون و اذن شرکت داخل آزمون سال ۹۸ با وجود دو بار قبولی تو سال های قبل، هیات عمومی دیوان داد اداری، با نظر بوسیله اینکه قید ممنوعیت ادامه تحصیل داخل آزمون سراسری بخاطر افرادی که دو بار تو لفافه های روزانه پذیرش شده باشند، محدودیت بلا وجه و مغایر سد (۳) عنصر سوم و سی ام قانون رادیکال و نیاز به دستور قانونگذار داشته است، آن را فسخ کرد.

بر این اساس، ثبت نام افرادی که دو بار در آزمون های سراسری اطراف های قبل پذیرفته شده اند در کنکور سال های بعد بلامانع شد.
ASتصاویرHAROOOON و مشخصات فنی منتسب به گوشی معرفی نشده ی موتورولا موتو جی ۸ پلاس (Motorla Moto G8 Plus) ساعاتی پیش در فضای وب منتشر شدند. این تصاویر و مشخصات به ما امکان می دهند بفهمیم فراغت است با چه دستگاهی سروکار داشته باشیم. طبق گزارش رسانه ی وین فیوچر، گوشی موتورولاجی ۸ پلاس صبر است به دوربین اصلی سه گانه و تراشه ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکامو باتری چهارهزار میلی آمپرساعتی بهره ببرد.

سه دوربین پشتی موتو جی ۸ پلاس یک دوربین واقعی ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با لنز وسیع ۱۱۷ درجه ای و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی با توانایی تشخیص عمق به عزیمت ثبت جلوه ی بوکه را شامل می شوند. گفته می شود دوربین موتو جی ۸ پلاس از فناوری فوکوس خودکار لیزری برخوردار است. مشخصات دوربین موتو جی ۸ پلاس تا معادل بسیار زیادی به دوربینموتورولا وان زوم شباهت دارد، با این تباین که موتو جی ۸ پلاس از لنز تله فوتوی این گوشی پشتیبانی نمی درنگ. گفتنی است موتورولا وان زوم در ماه گذشته ی میلادی معرفی شده حیات.

مدل پیشین گوشی های قوم ی Moto G، یعنی موتو جی ۷ پلاس، از دوربینی دوگانه استفاده می کرد؛ بنابراین، روزی مندی موتو جی ۸ پلاس از دوربین سه گانه، پیشرفت مهمی بخاطر این گوشی داخل مقایسه با تبار قبل به شمار می آید. البته بهبودهای موتو جی ۸ پلاس در مقایسه با موتو جی ۷ پلاس، تنها بوسیله دوربین محدود نیست و بینایی های اخیر می گویند نسل جدید گوشی های قوم ی Moto G G ازلحاظ باتری نیز صعود درخورتوجهی بوسیله خود خواهد. 



دیدن ظاهرا موتو جی ۸ پلاس صبر است برخلاف نسل پیشین به دوربین سه گانه با فناوری فوکوس خودکار لیزری مجهز.

شود گوشی موتو جی ۷ پلاس از باتری سه گانه هزار میلی آمپرساعتی روزی مند بود؛ درحالی که موتو جی ۸ پلاس راحتی است به باتری چهارهزار میلی آمپرساعتی تجهیز. شود باتری موتو جی ۸ پلاس ضعیف مرطوب از گوشی موتو جی ۷ پاور است؛ ولی درهرصورت حجم یدکی دارد و می تواند عملکرد خوبی از خویشتن علامت. دهد متناسب تذکر است موتو جی ۷ پاور از باتری پنج هزار میلی آمپرساعتی استفاده می.

نرم علاوه بر آنچه گفته شد، دیگر مشخصات فنی علنی شده ی وین فیوچر نشان می دهند موتو جی ۸ پلاس راحتی است به نوعی دستگاهی میان رده. باشد این گوشی از نمایشگر/۶ ۳ اینچی IPS با وضوح 1080p یکروز خواهد گرفت و درون بالای نمایشگر آن بریدگی کوچک قطره ای شکل دیده می.شود موتو جی ۸ پلاس ازلحاظ دوربین و باتری، پیشرفت درخورتوجهی تو مقایسه با دوده قبل به خویشتن خواهد

دید موتو جی ۸ پلاس از چهار گیگابایت حافظه ی رم درکنار ۶۴ خواه ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی استفاده خواهد. کرد افزون پیاده شدن این، گوشی متاخر موتورولا از درگاه-USB C بخاطر شارژ و از جک/۳ ۵ میلی متری هدفون بهره مند خواهد. 

بود اگر موتورولا همچنان به سنت های پیشینش پای سد بماند، پیش بینی می کنیم این باهم اتحاد کردن بخواهد موتو جی ۸ پلاس را همراه با سه گوشی دیگر معرفی. کند رسانه ی Mobielkopen ساعاتی پیش تصاویر مربوط بوسیله یکی از این گوشی ها را برملا. کرد این رسانه می گوید تصویر فاش شده به یکی از دو گوشی موتو جی ۸ خواه موتو جی ۸ پلی مربوط می. شود جزئیات فاش شده از این گوشی اندکی اندک هستند؛ بااین حال، تصاویر فاش شده نشان می دهند دشت مذکور داخل پنل پشتی اش یک دوربین اندک از جی ۸ پلاس خواهد. داشت شاید این موضوع نشان دهد گوشی مهیا تو تصویر بی پرده شده ی Mobielkopen برضد موتو جی ۸ پلاس، از فناوری فوکوس خودکار لیزری استفاده نمی. 



کند گوشی دوم که فعلا صیت باریک بین آن رک نیست، شباهت اضافی به موتو جی ۸ پلاس دارد؛ اما از یک دوربین ناچیز تو پنل پشتی روزی می.

گیرد وین فیوچر درادامه ی گزارشش مدعی شده است موتورولا سرود دارد با برگزاری رویدادی اختصاصی در ۲۴ اکتبر (۲۰۱۹ ۲ آبان) ۱۳۹۸ تو ناحیه برزیل، گوشی های خانواده ی موتو جی ۸ را رونمایی. کند گوشی های قوم ی موتو جی ۷ در (فوریه بهمن سال) گذشته معرفی شده بودند و این نشان می دهد موتورولا ترانه دارد گوشی های جدیدش را زودتر از انتظارات معرفی کردن. نرم البته ازآنجاکه گوشی های خانواده ی موتو جی ۷ درزمره ی بهینه گوشی های میان رده ی بازار فراغت دارند، نمی توانیم چندان به غرض موتورولا بخاطر ارائه ی زودهنگام مدل جدید آن ها خرده.

بگیریم شما کاربران زومیتدرباره ی گوشی های جدید موتورولا چه نظریه

دارید؟ مقدار به روز و مشخصات فنی و هر اطلاعات موردنیاز دیگر برای معامله مفت و آگاهانه ی گوشی هوشمند را درون بخش محصولات زومیت. بیابید در این بخش، علاوه بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش های شما، امکان مقایسه ی دو یا چند ثمر درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد. بود داخل همچنین، می توانید برای اطلاع از  آخرین بها گوشی  سامسونگ،  شیائومی، هواوی  و آیفون های اپل از همین بخش مصرف. کنید مشاهده لیست قیمت گوشیبیشتر:بخوانید گوشی جدید موتورولا بوسیله زودی با دوربین سلفی منحصربه فرد معرفی خواهد شدموتورولا One Macro، با صفحه نمایش دارای بریدگی قطره ای و دوربین سه گانه گانه پشتی رویت شدگوشی هوشمند تاشدنی موتورولا RAZR تا پایان سال ۲۰۱۹ معرفی می شودموتورولا گوشی های 5G پرچم دارش را به زودی معرفی خواهد کردبا بهترین گوشی های هوشمند و تبلت های ایفا 2019 آشنا
به گزارش خبرگزاری ساختمانی ملت، نمایندگان در کنفرانس ظاهر نوبت عصر امروز (یک شنبه، ۲۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، تو جریان مطالعه طرح تنظیم برخی از هنجار مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و تحصیل با ماده ۵ این طرح با ۱۵۷ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۶ پلیس حاضر تو حیاط پیوستگی کردند.

براساس ماده ۵ این طرح؛ تبصره ماده (۵) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و نمایش مسکن مصوب ۲۵/۰۲/۱۳۸۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی باطل می شود و ماده واحده قانون الحاق چهار تبصره به ماده (۱۸) عادت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استانها، شهرستانها و مناطق کشور مصوب ۲۱/۰۲/۱۳۷۹ احیاء می شود و درون بند (۳) ماده (۱۳) قاعده تشکیل شوراهای آموزش و یادگیری استانها، شهرستان ها و مناطق کشور مصوب ۲۶/۱۰/۱۳۷۲ با اصلاحات و الحاقات بعد اینده عبارت «سه گانه درصد» جایگزین عبارت «تا پنج درصد» شد.

براساس این گزارش محمدمهدی مفتح عضو حلقه برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پیشنهاد رفع ابهام خود گفت: از آنجایی که در این ماده، ماده واحده قانون فرود امدن ۴ تبصره بوسیله ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استان ها، شهرستان ها و مناطق سرزمین احیا شده باید جملات مربوط به این ماده واحده عیناً در طرح تذکر شود تا قانونگذار بداند به چه متنی رأی می دهد و مجری همچنین از موضوعی که ملزم به ایفا شده به رخساره دقیق آگاه شود.

بر اساس این گزارش نمایندگان نیز با ۱۱۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۴ پلیس حاضر در میتینگ علنی با پیشنهاد الحاقی قاسم احمدی لاشکی موافقت کردند.

پیاده شدن بنیان پیشنهاد مذکور؛ دولت (وزارت آموزش و درس) مکلف است حداکثر تا پایان سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ کلیه واحدهای آموزشی تحت مدیریت را منحصراً به قیافه دولتی و غیردولتی راه اندازی یواش به وضع ای که به سوا مدارس فوق العاده دولتی تنوع داخل کشور نباشد و ملاک ثبت نام در مدارس دولتی شایان با فاصله نگرش سکونت با دبستان باشد.

تبصره – تأسیس هر نوع مدارس خاص صرفاً با مجوز مجلس شورای اسلامی امکان پذیر است. آیین نامه اجرایی این ماده حداکثر تا مدت ۳ ماه با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش به تصویب هیأت دولت می رسد.
نوکیا 8.1 به اولین تلفن همراه خانواده ی نوکیا تحول شد که با آخرین ورژن اندروید یعنی اندروید ۱۰ به روزرسانی می شود. شرکت HMD گلوبال مالک حق انحصاری نوکیا این خبر را اخبار کرده اما جزئیات بیشتری منتشر نکرده است.

بوسیله روزرسانی نوکیا 8.1 با اندروید ۱۰، حالت سبب یابی و سیستم پاسخ هوشمند این تلفن همراه را تحول خواهد عدل. این به روزرسانی همچنین کنترل حریم خصوصی، تم تاریک، حالت متمرکز و قابلیت یکدلی مایه های اعضای خانواده را به این دستگاه افزودن خواهد کرد.

HMD آماده می شود تا سال جاری میلادی اندروید ۱۰ را برای نوکیا ۷.۱ و نوکیا ۹ PureView تیمار منتشر کند.بیشتر بخوانید:چه گوشی هایی اندروید 10 را ستاندن می کنند؟برنامه ی Snip and Sketch بخاطر ویندوز 10 با قابلیت های جدید به روز شدفیچرفون مبتنی به خشکی امدن اندروید 8.1 نوکیا در ویدئویی کوتاه دیده شدبا بهترین گوشی های هوشمند و تبلت های ایفا 2019 آشنا شویدنوکیا 9 PureView امتیاز ناامیدکننده ۸۵ را از DxOMark دریافت کرد
مقاماتتایلندی می گویند تو این حادثه که روز شنبه ۱۳ نرمی درون آبشار ناروک درون ایالت سیرت شرقی ناخون راچاسیما رخ داد، دو فیل دیگر نجات داده شدند.
به گزارش ایرنا، همزمان با آغاز تظاهرات درون نقاط مختلف  بغداد که گفته می شود بسیار از ۱۰ خال از مناطق غیرمرکزی و حاشیه ای شهر است، صحنه اعتراضات شده است، عملکرد شبکه های مدنی فیسبوک، توییتر و واتساپ نخست روی نسخه های دسکتاپ و پس ازآن اپ های تلفن همراه بطور تقریبا تمام وزن شده است و سرعت اینترنت عراق نیز که بوسیله مانوس خود زیاد پایین است، به پایین ترین سطح ممکن گویا است.

برخی گزارش های تایید نشده مشعر از بست کردن بلوار مسیر بغداد به فرودگاه بین المللی این شهر از لفظ تظاهرکنندگان و از طریق برافروختن آتش و ایجاد موانع دیگر است.

حزن اکنون صدای تیراندازی که قدری مربوط بوسیله شلیک های اخطار نیروهای امنیتی و فدایی همچنین مربوط به تیراندازی هوایی از لفظ فداکار تظاهرکنندگان است، داخل جای جای بغداد بوسیله گوش می رسد و تو چند نقطه همچنین ستون دود ناشی از آتش زدن لاستیک خودرو خواه برخی امکان دیگر از لفظ برخی افراد درون میان تظاهرکنندگان، دیده می شود.

گزارش ها حاکی است در پی نشر فراخوان تظاهرات درون نقاط مختلف بغداد و نیز شهرهای استان بصره، دیوانیه، نجف، دیاله، کربلا، المثنی، ذی قار، میسان، واسط و کرکوک از چند زمانه پیش، از بی آرامی اکنون در فداکار از این نقاط تجمع هایی برپا شده است.

همزمان سفارتخانه های آمریکا و انگلیس در بغداد همچنین با صدور اطلاعیه های مجزا از برگزاری این تظاهرات حمایت و از آنچه کاربرد خشونت محصول تظاهرکنندگان خوانده اند، ابراز نگرانی کرده اند.

شبکه های سعودی داخل منطقه، الحره آمریکا و همچنین دیگر رسانه های نزدیک به روند بعثی در عراق، همچنان در خبرها و گزارش های تصویری و ویدئوی، بصورت وقت ای سعی در تحریک انسان و بزرگنمایی رخدادهای اعتراضات دیروز و امروز دارند و تلاش برای ترویج آمارهای جاهل رسمی و تا اینکه شایعات محصول نوبت و نیروهای امنیتی، خط خبری مدلل آنان است.  

داخل همین حال برخی شبکه های مربوط به احزاب اسلامی عراق همچنین تحت خاصیت فضای سنگین مسئله رسانه ای سعودی و بعثی، کم و بسیار با این روند همراه شده و به تشویق تظاهرکنندگان و نیز پخش شایعات این قضیه رسانه ای می پردازند، امری که باعث شگفتی ناظران شده است.

مقامات سیاسی و رهبران حزبی عراق ضمن امان از حق تعرض شهروندان، خواستار کف نفس از دخول بوسیله فاز خشونت و درگیری با ماموران امنیتی و نیز خودداری از شعارهای خلاف قانون از یکسو و نیز صبر و طاقت بیشتر از لفظ نیروهای امنیتی شده اند.
ایسنا نوشت: قیمت مسکوک کامل خزنده آزادی طرح متاخر در راسته امروز (یکشنبه) چهار میلیون و ۲۵ هزار تومان است که ۱۵ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش ارج دارد. اما سکه طرح ابد بدون تبدیل قیمت، چهار میلیون تومان است.

نیز نیم سکه تبدیل نفیس نداشته و همان دو میلیون و ۵۰ هزاره تومان روز قبل داد و ستد می شود. ولی ربع مبلغ ۳۰ هزار تومان گرانبها شده و یک میلیون و ۲۸۰ هزار تومان فروخته می شود.

سکه یک حرارت غم ۸۵۰ هزار تومان معامله می شود که ۱۰ هزاره تومان افزایش قیمت را امتحان کرده اسنت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار غصه حدود ۲۰۰۰ تومان گران شده و ۴۱۰ هزار تومان داخل طلافروشی ها معامله می شود.

این تو حالی است که در بازارهای جهانی، هر اونس طلا دگرگونی قیمتی نداشته و ۱۴۹۷ دلار است.

تو میدان ارز نیز سکون تقریب حاکم است؛ به متد ای که بانک ها امروز (هفتم مهرماه) هر دلار آمریکا را ۱۱ هزار و ۳۵۴ تومان و هر یورو را بوسیله قیمت ۱۲ هزار و ۵۴۱ تومان خریدند که بخشی اضافه ارزش را داشته است.

همچنین ارج خرید هر پوند انگلیس تو بانک ها ۱۴ هزار و ۹ تومان بود و ارز مسافرتی غم حدود ۱۳ هزار تومان از لفظ بانک ها تو اختیار متقاضیان فراغت گرفت.

اما صرافی های مشروع بانک مرکزی همچنین نرخ خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۵۰ تومان و ارج سودا آن را ۱۱ هزار و ۴۵۰ تومان اعلام کردند که نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.

این صرافی ها امروز هر یورو را بوسیله قیمت ۱۲ هزاره و ۶۰۰ تومان خریدند و ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان فروختند.
مسئول روابط عمومی اداره بازی و جوانان جنوب غرب تهران با اعلام این وقوف گفت: «این مسابقات در بخش بانوان داخل رده اهل سنت بزرگسالان و ووشوکاران جنوب باختر به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلشهر شهرستان چهاردانگه برگزار شد که «فرناز اسلام جمال» و «مائده موسویان» بوسیله نظم در کمیت های ۷۰ و ۷۵ کیلوگرم مقام اول را کسب کردند و «فاطمه اکبری پور» داخل پیمانه ۶۰ کیلوگرم مقام دوم را از آن خود کرد.»

«بلیغ محمودی» با بیان اینکه این افتخارآفرینان آبان ماه به مسابقات قهرمانی کشوری اعزام خواهند شد، افزود: «این مسابقات بوسیله میزبانی آذربایجان برگزار می شود.»
بوسیله گزارش ایلنا، کمیته انضباطی با عفو حدود ۴۸ شایسته کردن از بازی شهرآورد پایتخت چند بازیکن دو آویشن و مسئولان جماعت را جلب کرد. فرشاد احمدزاده

تو ابلاغیه کمیته انضباطی بخاطر احمدزاده آمده است: حسب گزارش واصله از مقامات رسمی دیدار تیم های رهایی و پرسپولیس از سری رقابتهای هفته چهارم لیگ گران کردن فوتبال، تخلفاتی از لفظ فرشاد احمدزاده ورزشکار پرسپولیس منعکس شده و از آنجائیکه تخلفات حادث شده با توجه به نوع آن که عبارت از شروع درگیری، برخورد فیزیکی، تحریک تماشاگران و سردستگی در فساد دسته جمعی در محک می باشد، تو خور صدور راحتی دستور موقت بوده و بوسیله استناد ماده ۱۰۰ مقررات انضباطی و تا صدور رای قطعی، وی از تمامی مسابقات معلق و محروم است. وی جهت ادای توضحیات داخل خصوص تخلفات خود باید روز ۷ مهر ماه داخل کمیته انضباطی جناب داشته باشد. باشگاه پرسپولیس، دلاور خلیل زاده، محمدحسین کنعانی زادگان

در ابلاغیه کمیته انضباطی برای حلقه پرسپولیس نیز آمده است: حلقه پرسپولیس به برهان تخلفات تماشاگرانش (شکستن صندلی، پرتاب به سمت تماشاگران آویشن مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته جمعی بازیکنان) و همچنین به شجاع خلیل زاده  به دلیل اقدام غیر ورزشی و نقض مقررات و تعرض قطعی به داوری و حسین کنعانی ذریه بوسیله دلیل رفتار غیر ورزشی، نقض هنجار و اعتراض شدید به داوری، نفرات فوق بوسیله همراه مسئولین حلقه پرسپولیس به خشکی امدن اساس بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۹۷/۱۲/۱۹ باید دفاعیات خویشتن را از کتاب این ابلاغیه (غره مهر ماه) به مدت دو روز بوسیله کمیته انضباطی به رخساره مکتوب ارسال کند. باشگاه استقلال، علی کریمی، عارف غلامی و سیاوش یزدانی

اما باشگاه استقلال همچنین از این ابلاغیه تو زنهار نماند. مجلس استخلاص به دلیل تخلفات تماشاگرانش (پرتاب سنگ و اشیا، شکستن صندلی، پرتاب به جانب تماشاگران تیم مقابل، فحاشی به بازیکنان تیم مقابل، نزاع دسته پرسنل بازیکنان) و همچنین به علی کریمی بوسیله برهان خطای موکد و رفتار غیر ورزشی، عارف غلامی بوسیله برهان اقدام جاهل ورزشی، بطلان مقررات و تعرض شدید بوسیله داوری و سیاوش یزدانی به برهان رفتار غیر ورزشی، فسخ هنجار و اعتراض شدید به داوری، نفرات فوق به همراه مسئولین کمیسیون استقلال پیاده شدن شالوده بند ۱۱ ماده ۲۱ از مقررات انضباطی مصوب ۹۷/۱۲/۱۹ باید دفاعیات خود را از تاریخ این ابلاغیه (یکم مهر ماه) بوسیله مدت دو روز به کمیته انضباطی به صورت مکتوب ارسال یواش».