عطر دونی

به گزارش خبرگزاری ساختمانی ملت، نمایندگان در کنفرانس ظاهر نوبت عصر امروز (یک شنبه، ۲۱ مهر ماه) مجلس شورای اسلامی، تو جریان مطالعه طرح تنظیم برخی از هنجار مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و تحصیل با ماده ۵ این طرح با ۱۵۷ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۶ پلیس حاضر تو حیاط پیوستگی کردند.

براساس ماده ۵ این طرح؛ تبصره ماده (۵) قانون ساماندهی و حمایت از تولید و نمایش مسکن مصوب ۲۵/۰۲/۱۳۸۷ با اصلاحات و الحاقات بعدی باطل می شود و ماده واحده قانون الحاق چهار تبصره به ماده (۱۸) عادت تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استانها، شهرستانها و مناطق کشور مصوب ۲۱/۰۲/۱۳۷۹ احیاء می شود و درون بند (۳) ماده (۱۳) قاعده تشکیل شوراهای آموزش و یادگیری استانها، شهرستان ها و مناطق کشور مصوب ۲۶/۱۰/۱۳۷۲ با اصلاحات و الحاقات بعد اینده عبارت «سه گانه درصد» جایگزین عبارت «تا پنج درصد» شد.

براساس این گزارش محمدمهدی مفتح عضو حلقه برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پیشنهاد رفع ابهام خود گفت: از آنجایی که در این ماده، ماده واحده قانون فرود امدن ۴ تبصره بوسیله ماده ۱۸ قانون تشکیل شوراهای آموزش و پرورش استان ها، شهرستان ها و مناطق سرزمین احیا شده باید جملات مربوط به این ماده واحده عیناً در طرح تذکر شود تا قانونگذار بداند به چه متنی رأی می دهد و مجری همچنین از موضوعی که ملزم به ایفا شده به رخساره دقیق آگاه شود.

بر اساس این گزارش نمایندگان نیز با ۱۱۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۴ پلیس حاضر در میتینگ علنی با پیشنهاد الحاقی قاسم احمدی لاشکی موافقت کردند.

پیاده شدن بنیان پیشنهاد مذکور؛ دولت (وزارت آموزش و درس) مکلف است حداکثر تا پایان سال تحصیلی ۹۹- ۹۸ کلیه واحدهای آموزشی تحت مدیریت را منحصراً به قیافه دولتی و غیردولتی راه اندازی یواش به وضع ای که به سوا مدارس فوق العاده دولتی تنوع داخل کشور نباشد و ملاک ثبت نام در مدارس دولتی شایان با فاصله نگرش سکونت با دبستان باشد.

تبصره – تأسیس هر نوع مدارس خاص صرفاً با مجوز مجلس شورای اسلامی امکان پذیر است. آیین نامه اجرایی این ماده حداکثر تا مدت ۳ ماه با پیشنهاد وزارت آموزش و پرورش به تصویب هیأت دولت می رسد.
  • ۹۸/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی