عطر دونی

داشتن ذهنی خلاق از مهم ترین ویژگی هایی است که هر طراح، نقاش یا عکاسی باید داشته باشد و الکس سولیس همچنین چنین موضوعی را اثبات می نرم. الکس، برنامه ریز انیمیشن سه گانه مربوط باینده است که البته درکنار حرفه پا بر جا خود به خلق آثار دیگری همچنین می پردازد.

فرض کنید داخل دنیایی موازی، میوه ها و سبزیجات نیز مانند انسان ها عمر می کردند. بوسیله نظرتان هر علیه یا سبزی چه خصوصیات اخلاقی می توانست داشته باشد؟ جواب این سؤال را الکس سولیس یافته است. الکس، نقاشی هایی از محصول ها و سبزیجات متنوع کشیده تا شخصیتی باتوجه به ظاهر و مختصات هریک خلق کردن درنگ.

درون مورد الکس گفته می شود که وی در میان دوستان و همکاران خویشتن به خاطر داشتن ایده های جذاب و دوشیزه معروف است. درواقع برخلاف نقاشان و طراحان خام که دنبال تکرار آثار هنرمندان دیگر هستند، الکس با نگاه ریزبینانه تیز به اتفاقات زندگی روزمره، سوژه های خود را به دست می آورد.

الکس پس از استقبال کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و اینستاگرام، فروشگاهی اینترنتی باز کرده است تا لوازم تزئینی و تا اینکه تی شرت هایی مزین بوسیله طراحی های خود را بفروشد. در امتداد می توانید گالری از نقاشی های الکس را مشاهده کنید.

















































نظرتان در مورد نقاشی های الکس سولیس چیست؟ دید خود را با دیگر اعضای زومیت به اشتراک بگذارید.بیشتر بخوانید:تصاویری ویرایش شده از نوزادان که عریضی های خنده داری را رقم زده اندکارت های مقوایی که به سوژه های عکاسی جان می دهندیک شلنگ تا آخرالزمان؛ تصاویری دلهره آور از واکنش آتش سوزی جنگل روی شهر رژه فرانسیسکوعکس هایی که تغییر به سند ابتلا بوسیله اختلال دوقطبی شدندتصاویری دیدنی از مانور عکس طنز حیوانات خانگی سال ۲۰۲۰
  • ۹۹/۰۷/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی