عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ فیفا رسما باشگاه استقلال را ترساندن کرد در صورتی که مبلغ وام خویشتن به مارتین فورکل را پرداخت نکند، مقابل قوانین با آنها برخورد خواهد کرد. فورکل در دوران حضرت شفر به عنوان مربی بدنساز استقلال فعالیت می کرد و اخیرا کمیته تعیین وضعیت فدراسیون جهانی فوتبال فقره رحم آبی ها ۲۰ هزار یورو به این مربی پرداخت کنند. نامه روز ۲۳ آپریل(۴ اردیبهشت ماه) از لفظ فیفا برای فدراسیون ارسال شده و فدراسیون اندوه آن را در اصالت نجات صبر داده است. در این نامه تذکر شده آبی ها تا ۶ روز پس از ارسال آن، زمان دارند تا پول مارتین فورکل را پرداخت کنند. تاکید فیفا این است که مدارک واریز پول باید برای آنها ارسال شود. حتی اگر آبی ها یک روز پس ازآن از اتمام مهلت پول را واریز کنند، اثری نخواهد کرد.

مجلس استقلال عزب تا روز چهارشنبه زمان دارد تا پول دستیار سابق شفر را صیقلی یواش.

درون صورتی که خلاصی موفق بوسیله واریز این پول تا روز چهارشنبه نشود، پرونده به کمیته انضباطی فیفا می رود و روز ۱۱ می (۲۲ اردیبهشت) رای نهایی صادر خواهد بود. رای صادره بی آرامی کسر تشخیص خواهد بود. مقابل قوانین فیفا به خاطر پرونده بازیکنان باشگاهها از پنجره نقل و انتقالات محروم می شوند و با شکایت مربیان حزن از آنها امتیاز کسر می شود.
  • ۹۹/۰۲/۰۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی