عطر دونی

برای مدتی است که اخبار مختلفی از ابطال شدن رویدادهای بزرگ حوزه فناوری می شنویم. نمایشگاه های بزرگی ازجمله MWC 2020 نه تنها فسخ شدند؛ بلکه برخی از آن ها حالت استریم آنلاین نیز نداشتند و شاهد بودیم که مشارکت های مختلف سازنده گجت های قابل حمل از محصولاتشان در رویدادهای ویدیویی آنلاین و بدون حضور تماشاگران یا خبرنگاران رونمایی کردند.

یکی از ارشد ترین رویدادهای سال که پیش روی ما است نمایشگاه IFA 2020 خواهد وجود که از ۳ الی ۵ سپتامبر (۱۳ الی ۱۵ شهریور ۹۹) برگزار می شود. حال، اخباری منتشرشده که گویا سران برگزارکننده ی نمایشگاه IFA 2020 در نظر دارند رویدادی متفاوت و البته با ویژگی های مختلف برگزار شود و تنها تعداد محدودی حق ورود به نمایشگاه و دیدار از غرفه ها یا انبازی درون کنفرانس های خبری را داشته باشند.

گویا تپش از ابتلای همکاری کنندگان داخل رویداد ارشد برلین به بیماری کرونا باعث شده است که برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 تمامی جوانب را تو دید اندوهناک و تصمیم به اعمال انفراد در نوع برگزاری رویداد امسال کنند. یکی از سران برگزاری رویداد IFA تو مصاحبه ای گفت:پس از بطلان شدن نمایشگاه های مختلف، صنعت ما نیازی ضروری به پلتفرمی دارد که تو آنجا شرکت ها بتوانند نوآوری و خلاقیت داخل محصولات جدیدشان را علامت دهند.

درون آوریل، برگزارکنندگان نمایشگاه IFA اعلام کردند که روشی خلاقانه برای برگزاری رویداد تو رویت خمود اند که با وجود چالش های بلای ناگهانی همه گیر کرونا، همکاری ها و سازندگان محصولات متنوع حوزه فناوری امکان معرفی محصولاتشان به علاقه مندان را داشته باشند.عزب افرادی تو نمایشگاه IFA 2020 حضور خواهند یافت که فراخوانی روزنامه شهود کنند

این طور اتفاقی در حالی قیافه می دهد که شهردار ایالت برلین فردی های فراخ ای درون برگزاری نمایشگاه و رویدادهای مختلف اعمال کرده است؛ به نحوی که رویدادها تنها اجازه ی میزبانی ناچیز از ۵،۰۰۰ نفر شرکت کننده را دارند. مقامات برگزارکننده نمایشگاه IFA همچنین با درنظرگرفتن قوانین جاری خانه دادن برلین درون رویت گرفته اند که رویداد امسال بخشی متفاوت نسبت به سال های گذشته برگزار شود.

ابتدایی انفراد در سنخ پذیرش همدستی کنندگان خواهد بود که گویا تنها افرادی که به نمایشگاه فراخوانی شده باشند، امکان حضور در نمایشگاه IFA 2020 و دیدار از غرفه ها یا شریک شدن در کنفرانس ها را خواهند داشت. همچنین گفته شده است که هر روز عزب ۱،۰۰۰ نفر امکان حضور داخل نمایشگاه را خواهند داشت.

درکنار آن، هرساله نمایشگاه IFA داخل یکی از ارشد ترین مراکز کنفرانس خانه دادن برلین برگزار می شد؛ اما امسال نمایشگاه به ۴ تقدیر انشعاب شده است که مقدر شدن حقیقی نمایشگاه IFA همراه با دو یا سه کنفرانس خبری با حضرت بیش از ۸۰۰ روزنامه نگار برگزار می شود. گویا یکی از کنفرانس ها نیز متعلق به شرکت کوالکام خواهد بود و احتمالا از محصولات جدید این شرکت رونمایی خواهد شد.مقاله های مرتبط:باطل سازی برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودبرگزارکننده نمایشگاه MWC 2020 از استرداد خرج ی دریافتی از مشارکت ها خبر انصاف

بخش دوم دربرگیرنده IFA SHIFT و IFA NEXT می شود که به رخساره لایو استریم منتشر خواهند شد و تماشاگر معرفی خدمات یا محصولات باهم اتحاد کردن های مطرح مملکت فناوری خواهیم بود. بخش سوم IFA Global Markets نام دارد که مختص شرکت ها و کسب وکارهای مبصر و کوچک است تا فرصتی بخاطر عقد قراردادهای تجاری با یکدیگر داشته باشند.

مدخل آخر نیز Virtual IFA Experience نام دارد که درواقع برای علاقه مندان بوسیله مملکت فناوری طراحی شده است. این طور بخشی به علاقه مندان دستور می دهد که به صورت واقعیت رمزی از غرفه های نمایشگاه دیدن کنند.

تو شرایطی که بیشتر رویدادهای مبصر سال ۲۰۲۰ باطل سازی شده، اقدام برگزارکنندگان نمایشگاه IFA 2020 ستودنی است. زومیت تمامی اتفاقات مهم رویداد ارشد برلین را پوشش خواهد عدل.  


بخاطر مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی IFA 2019 مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:فسخ برگزاری حضوری نمایشگاه IFA 2020؛ ایفای امسال با روشی نوآورانه برگزار می شودمصاحبه با مدیرعامل شرکت Razer؛ از پروژه ی آتنا، AMD و پیدایش تُستِر تا چرخ کوفتن در فیسبوکفرمت ویدئویی HDR10 در تلویزیون های 8K سامسونگ پشتیبانی می شودجمع بندی رویداد عمل ۲۰۱۹JBL دو اسپیکر جدید Link Music و Link Portable را برای رقابت با گوگل هوم معرفی کرد
  • ۹۹/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی