عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل عرشیان افزود: میزان اضافه قیمت نرخ کرایه تاکسی ها به رخساره کاغذ در اصالت رانندگان برای دیدن مسافران داده شده و تا یک هفته دیگر همچنین برچسب های پا بر جا حاضر و درون تاکسی ها نصب خواهد شد.

وی اظهار داشت: نرخ افزایش اجاره تاکسی بوسیله طور متوسط تا ۲۵ درصد اعلام شده تا جایی که برخی خطوط هیچ گونه افزایش بانوا ندارند و در فدایی خطوط نیز میزان افزایش های تو دیدن پژمرده شده تا ۱۰ درصد بوده است.

عرشیان افزود: مسافران مقدار کرایه خود را براساس تعرفه ای که بین رانندگان توزیع شده باید بپردازند و رانندگان نیز حق دریافت کرایه بیشتر را ندارند.

وی تصریح کرد:  امسال با توجه شیوع کرونا میزان مسافر ۲۵ درصد و مدل درآمد تاکسیرانان ۵۰ تا ۶۵ درصد کاهش یافت.

به گفته مدیر عامل اداره تاکسیرانی شهرداری قزوین، در آمد رانندگان تاکسی در خطوط منتهی بوسیله دانشگاه ها تا ۹۰ درصد کاهش یافته است.

وی افزودن کرد: افزایش ارج اجاره وانت بارها همچنین به خشکی امدن همین ماخذ تا ۲۱ درصد پیش بینی شده و رانندگان این نوع وسایل نقلیه راست دریافت اجاره بیشتری را از صاحبان وهله و کالا ندارند.

این مسئول امتداد انصاف: مسافران می توانند از چهار قاعده شکایت و پیشنهادات خود را یعنی توسط بازرسان واحد گشت، واحد جستجو به شکایات سازمان با شماره ۳۳۸۴۸ داخلی ۱۱۰، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۱۳۳ یا از ضابطه سامانه مناسبت بشریت (سامد) با شماره ۳۳۸۳۹ بوسیله عارض شبانه روزی اطلاع دادن کنند.
  • ۹۹/۰۳/۱۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی