عطر دونی

ASGHAشرکتOOOON های خودروسازی، از توربوشارژر به عنوان روشی ایدئال برای کاهش استعمال بنزین پیشرانه و انتشار گازهای آلاینده خروجی بدون به خطر انداختن قدرت آن یاد می کنند و تولیدکنندگان موتورسیکلت همچنین درون حال ابتدا استفاده از این وضع محلول هستند. بنا به گزارش ها، یاماها سرود دارد طیف وسیعی از پیشرانه های توربوشارژ را تولید کند که طی سال های آینده قدرت محصولات آن را تأمین خواهد کرد.

بوسیله گزارش موتورسایکل نیوز، مهندسان یاماها داخل سال ۲۰۱۷ ترقی فناوری توربوشارژ را آغاز کردند. این مشارکت دو طرح را آزمایش کرده است که اولی توربوشارژر را داخل اگزوز قرار می دهد و پیکربندی غیرمعمولی به نظر می رسد؛ درحالی که دیگری آن را نزدیک منیفولد اگزوز قرار می دهد و این همان چینشی است که معمولاً داخل صنعتی خودرومشاهده می شود. به دیدن می رسد که یاماها به دلایل نفقه ای و امانت بندی، راه محلول دوم و متعارف برنده را برگزینی کرده است.



استفاده از توربوشارژر، روشی میسر و تایید شده برای تزریق کارمایه بیشتر در موتورسیکلت های خویشتن ارائه می دهد تا بنده مقررات انتشار آلایندگی نشود. این معیارها، صنعت جهانی خودرو را به جانب جدیدی سوق می دهند که باعث جلب توجه یدکی خواهد شد؛ اما تولیدکنندگان موتورسیکلت همچنین نگرانی های خاصی دارند که بوسیله دلیل مجموعه ای از مقررات خاص است. به عنوان مثال، ساخت مدل های با کارایی فراز مانند موتورسیکلت ۱۶۰ اسب بخاری MT-10 از قدیم دشوارتر خواهد وجود.

باید ببینیم که کدام مدل ها برای اولین بار از توربوشارژر استفاده می کنند و چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد. قانونگذاران اروپایی مقدمات اجرای مقررات یورو ۵ را از اول ژانویه سال ۲۰۲۰ آغاز کردند، بنابراین احتمالاً یاماها باید ابتدایی موتورسیکلت مدرن و توربوشارژ خود را قبل از ته سال معرفی نرم. بااین حال، شرکت ژاپنی درباره برنامه های خویشتن بخاطر آینده اظهارنظر نکرده است.مقاله های مرتبط:یاماها TMax مدل ۲۰۲۰ رونمایی شدبرترین موتورسیکلت های یاماها برای تولید درون سال ۲۰۲۰

انتظار نداشته باشید که فناوری توربوشارژر بخاطر موتورسیکلت به همان اسلوب ای که بخاطر خودروها ترقی یافته است، تو موتورسیکلت ها نیز ترقی یابد و مورد استفاده قرار گیرد. یاماها به ترتیب درون سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ از دو مدل مفهومی رونمایی کرد، اما تو سال ۲۰۱۹ از تمرکز بر صنعت خودرو کنار کشید. مسئولان یاماها درون آن زمان اعلام کردند که «(تولید) خودرو در برنامه ی بلندمدت ما جایی ندارد».

اگرچه بیشتر موتورسیکلت های جدید موجود در سال ۲۰۲۰ از پیشرانه نفس کشیدن طبیعی بهره می برند، چند تولیدکننده روش های القای قهری خواه فناوری توربوشارژ و سوپرشارژ را آزمایش کرده اند. موتورسایکل نیوز خاطرنشان کرد که یاماها تو سال ۱۹۸۲ پیشرانه ۶۵۳ سی سی چهار سیلندر چهار-کاربراتوره XJ650 را توربوشارژ کرد تا قدرت خروجی آن بوسیله ۹۰ اسب بخار درون ۹،۰۰۰ دوربردقیقه برسد؛ البته تولید این موتورسیکلت در سال ۱۹۸۴ به عاقبت رسید و نتوانست جایی برای خویشتن در خط تولید یاماها پیدا کند. از یکسره سایر موارد می نبوغ بوسیله مدل خیابانی کاوازاکی نینجا H2 و مدل مخصوص پیست نینجا H2R اشاره کرد که از سوپرشارژر یکروز می برند. پیشرانه کاوازاکی نینجا H2R می تواند ۳۱۰ اسب بخار قدرت تولید یواش که آن را غصه صف پیشرانه فولکس واگن گلف R R قرار می.دهد بیشتر:بخوانید بوش از فناوری Help Connect برای ارتقای ایمنی موتورسیکلت کاربرد می کندچگونه پیشرانه بدون بادامک استعمال بنزین را کاهش می دهد؟قدرتمندترین موتورسیکلت های دنیا تو سال ۲۰۲۰موتورسیکلت برقی ورج TS بوسیله زودی تولید می شودایکس باکس سری ایکس و PS5 از آنریل انجین.4 25 پشتیبانی خواهند
  • ۹۹/۰۳/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی