عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، حمید علیرضایی چهارشنبه ۷ خرداد افزود: با فرا فرود امدن فصل گرما، آمادگی طولانی از لفظ جمعی آتش نشانی خرم آباد برای پیشگیری و مهار حریق بود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای کنترل و کاهش آتش سوزی ها انبازی لازم را با منابع غریزی و جهادکشاورزی داریم، ضمن این که تاکنون چندین کنفرانس با شهرداری، مدیریت فساد و فرمانداری شهرستان داخل این خصوص برگزار شده است.

مدیرعامل سازمان آتش عنوان و خدمات کنف شهرداری خرم آبادبیان کرد: بیش از ۹۰ درصد آتش سوزی ها داخل مراتع و مزارع عامل انسانی دارند. این عامل جهت شده ۷۰ درصد استعداد نیروهای سازمان درون این طرز صرف شود، حال این که می توان این ظرفیت را در بخش آموزش و توانمندسازی پرسنل به کار گرفت.

این مسئول یادآور شد: متاسفانه تمامی خودروهای آتش نشانی ویژه اطفای حریق شهری بوده و کارایی لازم برای نیستان ها و مراتع را ندارد و تنها قادر به خاموش کردن آتش در سطح شهر هستند.

علیرضایی ناوگان دایره آتش نشانی خرم آباد را قدیمی و فرسوده خواند و گفت: بوسیله بسیاری از این خودروها طی سیلاب گذشته و همچنین عملیات ضدعفونی و گندزدایی خسارت زیادی زده شده است.

وی تصریح کرد: خریداری تجهیزات و ماشین آلات آتش نشانی مستلزم صرف کردن نفقه فوقانی است و منابع شهرداری کفاف مطمئن خرید آن را نمی دهد، از این رو نیازمند شریک شدن مسئولان بزرگ استان برای تامین منابع مالی برای شکل پذیری این مهم هستیم.
  • ۹۹/۰۳/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی