عطر دونی

نسل متاخر تویوتا سوپرا تو سال ۲۰۲۰ برای میدان جهانی عرضه و مدتی پیش مشخصات فنی مدل ۲۰۲۱ رونمایی شد. این کوپه اسپرت در میزان های دو لیتری و سه لیتری با امکانات رفاهی و ایمنی مختلف نمایش می شود. همچنین، مدل تولید محدود A91 با پیشرانه ی سه لیتری توربو به سبد محصولات تویوتا اضافه شده است.



تویوتا سوپرا دولیتری با قیمت پایه ی ۴۴ هزار دلار و ۸ هزار دلار اندک از مدل سه لیتری نمایش می شود. درصورت پند امانت ی امکانات ایمنی و فناوری، ۳ هزار و ۵۰۰ دلار به مقدار پایه اضافه می شود. این بسته شامل کروزکنترل انطباقی، سامانه تشخیص نقاط کور، آژیر ترافیک عقب، حسگرهای پارک خودرو، سامانه صوتی JBL تویوتا و برنامه های اپل کارپلی و تویوتا درخت سرو کانکت می شود.

مقاله های مرتبط:تویوتا سوپرا ۲۰۲۱ با تکثیر قدرت و کاهش وزن شناساندن شد

مدل سه لیتری سوپرا با بها محور ۵۲ هزار دلار و در نسخه ی پریمیوم با ارزش ۵۵ هزاره و ۵۰۰ دلار عرضه می شود که درمقایسه با مقیاس کنونی، غلبه و سامانه ی تعلیقش ارتقا یافته است. ودیعه ی امکانات فناوری و ایمنی تویوتا نیز با ارزش ۳،۱۵۵ دلار برای نسخه ی پایه سفارشی است که در استاندارد پریمیوم بوسیله رخساره معیار ارائه می شود. همین طور امانت ی کمک رانندگی خودکار با قیمت ۱،۱۹۵ دلار روی مدل پریمیوم عرضه می شود.

گران ترین معیار سوپرا، نسخه ی تولید محدود A91 است که با موتور سه لیتری شش استوانه توربو و ارزش ۵۷ هزار دلار بوسیله فروش می رسد که از میزان پرفورمنس لانچ ادیشن سوپرا ۲۰۲۰، ۷۴۰ دلار ارزش بیشتری دارد. مدل سه لیتری سوپرا ۲۰۲۱ بوسیله زودی در شعبه های تویوتا آماده ی فروش می شود؛ اما نمایش ی میزان دولیتری این خودرو تا پاییز امسال طول می کشد.بیشتر بخوانید:تسلا و پاناسونیک قرارداد جدیدی برای تولید باتری های لیتیوم یونی منعقد کردندتسلا نمونه اس؛ اولین خودروی الکتریکی با ظرفیت پیمایش بیش از ۶۵۰ کیلومترمرسدس AMG از توربوشارژر برقی در خودروهای آینده کاربرد می کندآئودی S8 ABT با توان ۷۰۰ اسب بخارلیفت تا سال ۲۰۳۰ فقط از خودروهای الکتریکی تو ناوگان خود مصرف خواهد کرد
  • ۹۹/۰۳/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی