عطر دونی

آئودی از برنامه های خویشتن برای «پروژه ای با فناوری پیشرفته» موسوم به آرتمیس (Artemis) رونمایی کرد. جزئیات اضافی درباره ی پروژه ی آرتمیس دردسترس نیست، اما این پروژه به سرپرستی الکس هیتزینگر خواهد وجود که هم اکنون مسئولیت پروژه فناوری خودران فولکس واگن را پیاده شدن عهده داری دارد و پیش از این بوسیله عنوان مدیر فنی کمپین LMP1 پورشه فعالیت کرده است. از یکسره سایر مسئولیت های هیتزینگر می قابلیت بوسیله فعالیت درون تویوتا موتوراسپرت، کازورث، ردبول فن شناسی و همچنین پروژه خودرو خودران اپل رمز کرد. 



مسئولان آئودی می گویند که هیتزینگر مقرری دارد استاندارد جدید پیشگامی را توسعه دهد که به طور بالقوه بتواند از منابع و فناوری های سایر اعضای گروه فولکس واگن استفاده درنگ. آن نعوظ که گفته می شود، این پروژه درون نهایت منجر بوسیله تولید یک خودروی الکتریکی بسیار کارآمد می شود که می تواند از اوایل سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شود. این مدل همچنین می تواند از جدیدترین فناوری خودروبرقی و سیستم رانندگی کاملا خودران یکروز ببرد. تیم خلاق آئودی اکوسیستم وسیع ای را در دوره این خودرو ایجاد خواهد کرد، بنابراین استاندارد تجاری جدیدی برای تمامی کاربردها طراحی می بطی ء.



اگرچه آئودی رمز ی زیادی به جزئیات پروژه ی آرتمیس نکرده، احتمالاً این مدل روی یکی از پلتفرم های خودروی الکتریکی که قبلا معرفی کردن شده است، سوار شود. پلتفرم evo MLB مشهورتر بوسیله نظر می رسد، اما آئودی خودروهای برقی خود را براساس پلتفرم های J1 و MEB و PPE همچنین خواهد ساخت.

مدل های J1 روی عملکرد و غلبه متمرکز شده اند، درحالی که استاندارد های MEB به گونه ای طراحی شده اند تا کم هزینه و مقرون بوسیله نفع باشند. از سوی دیگر، پلتفرم PPE برای پشتیبانی از نمونه های فول سایز و لوکس طراحی شده است و انواع خودروها شامل کراس اور و خودروی اسپرت می توانند از آن استعمال کنند.

مقاله های مرتبط:خودروهای برقی آئودی براساس چهار پلتفرم تولید خواهند شدنگاهی ژرف به آئودی E-Tron

پروژه ی آرتمیس علاوه کنار توسعه ی این مدل انباشته رمزوراز، طرحی برای روانی ترقی ی سریع و چابک درون گروه خودروسازی فولکس واگن مهیا می بطی ء. مارکوس دوسمن، مدیرعامل آئودی در این زمینه گفت:طرح خلاقانه و نو فعلی در گروه فولکس واگن با ۷۵ استاندارد برقی که برای تولید تا سال ۲۰۲۹ برنامه ریزی شده است، به نعوظ غریزی تمام ظرفیت های ما را به اندوه پیوند می زند. سؤال بدیهی این بود که چگونه می توانیم بنچ مارک های زیاد پیشرفته دیگری را بدون بوسیله سربزرگی انداختن مدیریت پروژه های موجود پیاده سازی کنیم و درعین حال از فرصت های جدید درون بازارها نیز نصیب ببریم.



تیم آرتمیس بوسیله عنوان بخشی از تلاش ها برای سرعت بخشیدن به تولید و توسعه خودرو، در سطح جهانی فعالیت خواهد کرد و آزادی انجام بسیار زیادی خواهد داشت. داخل حالت ایدئال، چنین آزادی هایی به آن ها امکان می دهد سریعاً به حاجت های بازار پاسخ دهند و خودروها را سریع العمل نم تولید کنند.بیشتر بخوانید:نسخه تمام برقی بی ام و M5 با ۱،۰۰۶ اسب بخار قدرت شناساندن می شودکراس اور فولکس واگن نیووس رونمایی شدچرا خودروهای الکتریکی محبوب هستند؟آیا خودروهای برقی به معادل ی کافی ایمن هستند؟مرسدس بنز روی تولید باتری خودرو الکتریکی تمرکز می کند
  • ۹۹/۰۳/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی