عطر دونی

اتحاد جگوار لندرور و بی ام و راحتی است به ترقی ی پیشرانه های احتراق تویی گسترش یابد. برخی منابع آگاه طبق گفت وگوهای اخیر دو خودروساز این وقوف را منتشر کرده اند. دو مشارکت در ابتدا موافقت کردند درزمینه ی ترقی ی سیستم محرکه ی الکتریکی با یکدیگر مشارکت کنند؛ اما با توجه به گفته های منابع مختلف، آن ها حالا روی شرایطی درباره ی قراردادهای وسیع تر مانند جهیز های محرکه ی بنزینی و دیزلی و هیبریدی برای طیف وسیعی از خودروها ارامش کرده اند.



با توجه به ادعاهای منابع آگاه، بی ام و باید پیشرانه های احتراق داخلی چهار و ۶ ستون جگوار لندرور را تأمین نرم که هر دو با و عاری قابلیت های هیبریدی الکتریکی خواهند بود. گفته می شود این پروگرام بوسیله جگوار لندرور اذن می دهد سرمایه گذاری های خود را درزمینه ی پیشرانه های بنزینی و دیزلی و هیبریدی کاهش دهد و با مشارکت بی ام و در خرج های استفهام و ترقی خود درباره ی موتورهای الکتریکی صرفه جویی کند. توافقنامه ی اخیر برای خودروساز آلمانی با افزایش تولید برندهای بی ام و و مینی و رولزرویس همراه است.

مقاله های مرتبط:جگوار لندرور و بی ام و در تولید خودروهای الکتریکی شریک شدن می کنندچرا جگوار لندرور عهد سختی را دنبال سرمی گذارد؟

اخبار مربوط به توافق جگوار لندرور و بی ام و درزمینه ی ترقی ی پیشرانه های احتراق تویی زمانی منتشر می شود که مقام های نظارتی در بازارهای رادیکال جهانی، استانداردهای آلایندگی را با توجه خاص به سطوح دی اکسیدکربن و اکسیدهای نیتروژن (NOX) بخاطر مبارزه با آلودگی هوا سخت گیرانه تر کرده اند. بنابراین، افزایش هزینه های سرمایه گذاری برای مهندسی جهیز های محرکه ی بنزینی و دیزلی و هیبریدی ضروری به نظر می رسد.



جگوار لندرور و بی ام و امیدوار هستند که با تقویت همکاری ها درزمینه ی پیشرانه های الکتریکی و احتراق داخلی، بتوانند دستاوردهای سودمندی برای کاهش هزینه های تولید تصرف کنند و در شرایط رقابتی بازار همچنان باقی بمانند. ماه گذشته، این دو مشارکت خودروساز اخبار کردند به نعوظ مشترک درزمینه ی تحقیق و توسعه و مهندسی و تأمین سیستم محرکه برای تولید خودروهای الکتریکی سرمایه گذاری می کنند.بیشتر بخوانید:همکاری تنسنت و بی ام و تو توسعه فناوری خودرانالیور زیپسه مدیرعامل بی ام و شدZF بخاطر خودروهای برقی جعبه دنده دوسرعته تولید کردطراح قبلی جگوار، شریک شدن جدید پیدایش کردحمایت دولت بریتانیا از جگوار لندرور برای تولید خودروی الکتریکی
  • ۹۸/۰۴/۳۰

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی