عطر دونی

به گزارش همشهری انلاین؛ برخی از افشاگران همان موقع اعلام کردند که چینش دوربین چندگانه این گوشی نامنظم نیست و اکنون جدیدترین رندر منتشر شده از سمت OnLeaks  چینش واقعی دوربین های این گوشی را نشان می دهد.

همانطور که می توانید ببینید، گلکسی اس ۱۱ پلاس از دوربین چهارگانه بهره می برد که سه عدد از این دوربین ها درون سمت چپ ماژول قرار دارند و در جانب ضایع هم یک سنسور و یک فلش LED تعبیه شده است.

هفته قبل، یکی از افشاگران مملکت تکنولوژی که با نام کاربری Ice Universe در توییتر فعالیت می کند، تصویر بخشی از ماژول دوربین این گوشی را منتشر کرد و اعلام کرد دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی اس ۱۱ پلاس از استعداد اختلاط ۹ پیکسل مجاور نصیب می برد.



نیز گفته می شود سنسور راحتی اندوهناک در بخش فوقانی جانب چپ، از نوع اولترا واید است که در بالای سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و داخل پایین سنسور اصلی غم می توانیم یک دوربین پریسکوپی را مشاهده کنیم که قرار است زوم اپتیکال ۵ برابری را به ارمغان بیاورد. این یعنی سنسور چهارم بوسیله احتمال زیاد بوسیله نشانی سنسور ToF انجام مواجب می یواش.

موافق نو ترین گزارش ها، بوسیله دید می رسد داخل کتاب ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) گوشی های گلکسی اس ۱۱ معرفی کردن می شوند و این یعنی هنوز متجاوز از دو ماه تا شناساندن این گوشی ها فاصله داریم. تا آن زمان بدون شک جزییات بیشتری از مشخصات این گوشی ها معین خواهد شد.

منبع: GSM Arena
  • ۹۸/۱۰/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی