عطر دونی

بوسیله گزارش همشهری آنلاین، علی ربیعی امروز ۱۱ فروردین ماه تو مقدماتی نشست خبری با رسانه ها در سال ۱۳۹۹ که به عارض ویدئو جلسه برگزار شد تو بخشی از اظهاراتش با بیان اینکه جفایی درون ضایع رئیس جمهور تو فساد کرونا عارض اندوهناک است گفت: آن روزی که رئیس جمهور گفت همه چیز عادی می شود، تصمیمات متفرقه ای در قلمرو اتخاذ شد و هر استان برای خودش یک جور تعطیلی اطلاع دادن می کرد. ستاد کرونا غرض گیری در خصوص تعطیلات را به استان ها واگذار کرد و هر استان تصمیمات مجزا ای اتخاذ کرد اما بوسیله عنوان مثال در یک وزارتخانه واحد، سه جور تصمیم گیری شد. بنده شاهد بودم که رئیس جمهور گفت «از شنبه همه چیز بوسیله حالت معمولی بازمی گردد، تصمیم با ستاد ملی کرونا است». رسانه ها قسمت دوم را اعاده نمی کنند و قسمت مقدمه صحبت های رئیس جمهور را طنین می دهند.

سخنگوی نوبت با بیان اینکه قصد دفاع بی منطق ندارم، گفت: بنده در آن کنفرانس حضور داشتم و تماشاچی هستم که نیمی از مصاحبت های رئیس جمهور نقل شد و نیمی دیگر نقل نشد. منظور رئیس جمهور از اینکه گفتند همه چیز به روال معمولی برمی گردد، این وجود که همگی چیز به روال عادی غرض گیری ها توسط ستاد ملی کرونا بازمی گردد.

ربیعی افزودن کرد: بنابراین این مناظره به خاطر این بود که از بی سر و سامانی داخل تصمیم گیری ها صرف نظر شود و اگر گفته شد همه چیز بوسیله روال معمولی برمی گردد یعنی به روال عادی تصمیم گیری که فقط ستاد ملی کرونا می تواند تصمیم گیری بطی ء.

متن کامل اظهارات علی ربیعی را از اینجابخوانید.
  • ۹۹/۰۱/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی