عطر دونی

برای مدتی است که ایرپاد پرو به روزرسانی جدیدی قبض نکرده بود که درنهایت اپل بخاطر هدست های بی سیم خویشتن همچنین آپدیتی البته با ویژگی های نامشخص عرضه کرده است. متاسفانه برملا زدودن که آپدیت متاخر چه ویژگی هایی به ایرپاد پرو اضافه می کند یا چه ایراداتی برطرف شده اند.

بااین حال، برای مدتی می شد که کاربران از عملکرد ناتوان حالت لغو نویز محیط کوشا (Active Noise Cancellation) خواه موارد دیگر به اپل گزارش می فرستادند. به همین علت، حدس زده می شود که به روزرسانی جدید درون جهت برطرف خلق ایرادات ذکرشده توسط کاربران عرضه شده است.

علاوه بر موارد علو ، بخاطر مدتی می شود که افشاگران از احتمال ارائه قابلیت های متاخر برای ایرپاد پرو داخل iOS 14 اطلاع می دهند. احتمالا به روزرسانی متاخر شامل بخشی از کدهای تک نیاز برای قابلیت های متاخر ایرپاد پرو خواهد بود. یکی از این قابلیت ها برای ارائه نوا بوسیله رخساره سه گانه مربوط باینده خواه شمول (Surround) است که امکان ردیابی اصوات را بوسیله گونه ای بهتر بوسیله کاربر ارائه می دهد.

درحال حاضر به روزرسانی جدید برای دارندگان ایرپاد پرو نمایش شده است و در صورتی که گمارش شود، نسخه درنگ اسباب را به 2D27 ارتقا می دهد. در صورتی که مطمئن نیستید آپدیت جدید را ستاندن کرده اید خواه نه ازطریق مراحل زیر می توانید از دریافت یا عدم دریافت آپدیت جدید اول شوید:تامین شوید که ایرپاد به مایه مبتنی بر iOS متصل استبه تقدیر تنظیمات دستگاه برویدبه قسمت General برویدبه سرنوشت درباره دستگاه خواه About برویدگزینه ایرپاد را انتخاب کنیدنسخه نرم افزار را ضربت کنیددرصورتی که ورژن نرم وسایل 2D27 باشد آخرین به روزرسانی را دریافت کرده ایدمقاله های مرتبط:جعبه گشایی و بررسی ایرپاد پرو اپلتوانایی ثبت نبض قلب و سطح اکسیژن خون به ایرپادزهای آینده اپل می آید؟

اگر از دارندگان ایرپاد پرو هستید و آپدیت متاخر را اخذ کرده اید از تغییرات به حیات آمده در یواش افزار خواه عملکرد ایرپاد پرو ما و دیگر کاربران را مطلع سازید. آیا آپدیت جدید توانسته باگ های گزارش شده توسط کاربران را برطرف سازد؟بیشتر بخوانید:توان های Spatial Audio بخاطر صدای فراگیر و تحول خودکار دستگاه به ایرپادز می آیندبرنامه آزمایشی ایکس باکس وان امکان فعال کردن قابلیت صوتی DTS:X هدفون را مهیا می کندگلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو احتمالا ماه آینده معرفی کردن می شوندمشخصات هدفون سونی WH-1000XM4 فاش شدپاناسونیک اولین ایرباد تمام بی سیم خود را روانه میدان اروپا می نرم
  • ۹۹/۰۴/۰۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی