عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هنرآنلاین،لوریس چکناواریان آهنگساز و راهنما ارکستر درباره فعالیت این روزهای خود گفت: در این مدت قطعاتی برگرفته از آثار ادبی قرین قطعه "غریبه" از آلبر کامو، سه گانه قطعه از "بوف کور" صادق هدایت و همچنین قطعاتی از "یولسیز" (اولیس) جیمز جویس را ساختم و تو حال حاضر مشغول ساخت قطعاتی از مجموعه "خسرو و شیرین" هستم. هواخواه رمان هستم و به همین دلیل تصمیم گرفتم آثار ادبی را مبنای کارم استراحت بدهم.

او امتداد قسط: عادت دارم همیشه شب و روز کنار روی تاسیس موسیقی کار کنم، حتی شده برای پیدایش قطعاتی، یک هفته درون منزل مانده ام و بوسیله ساخت قطعات موسیقی مشغول شدم. تنها برای رهبری کنسرت مجبور می شوم از منزل خارج بیایم و معمولاً در مواقع آهنگسازی تا صبح مسبوق می مانم و قطعاتی را می سازم.

چکناواریان درباره مضرات کرونا بوسیله پیکر موسیقی همچنین گفت: کرونا به اجرای موسیقی ضربات زیادی واقف کرد. آمدن مردم به کنسرت های موسیقی پیوستگی خوبی است، اما مسری این ویروس باعث شد آدم نتوانند به کنسرت بروند و بوسیله چاپ موزیسین ها و خنیاگر ها ضررهای مادی زیادی دیدند. این موضوع در تک ارکستر نیز صدق می بطی ء و رهبران ارکستر درون این مدت نتوانستند ارکستر خودشان را نوسازی کنند.

او درباره آموزش آنلاین موسیقی در فرجام گفت: بوسیله شخصه 50 سال است که آموزش آنلاین موسیقی نداده ام، اما چنانچه موزیسین ها بتوانند با آموزش آنلاین موسیقی بوسیله جوانان بااستعداد و فرع مند کمک کنند، متجاوز ایده جالب و خوبی است و من هم از این موضوع استقبال می کنم.
  • ۹۹/۰۴/۱۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی