عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، صادق ضیاییان گفت: امروز ۱ مرداد در برخی مناطق استان های اردبیل، سواحل دریای خزر، شمال استان های آذربایجان خاوری و آذربایجان غربی، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات شرقی هرمزگان باران بارش گاهی همراه با رعد و صاعقه و وزش تورم پیش بینی می شود.

هنگام روزهای پنجشنبه تا شنبه در برخی نقاط استان های ساحلی خزر بارندگی و در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و خراسان شمالی داخل برخی ساعات وقوع رگبار و رعد و برق همراه با وزش پف دور از خواهش نیست.

مدیرکل پیش بینی و بانگ سریع العمل اداره هواشناسی افزود: فردا داخل جنوب سیستان و بلوچستان، فدایی مناطق هرمزگان و جنوب فارس و طی روز شنبه درون ارتفاعات البرز مرکزی در استان های سمنان، تهران و ارتفاعات چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد نیز رگبار پراکنده باران همراه با توسعه عظیم و برق و وزش باد رخ می دهد.

وی با رمز به اینکه خلال روز یکشنبه هوای بیشتر مناطق کشور صاف پیش بینی می شود، گفت: طی روزهای جمعه تا یکشنبه دمای هوا در نوار شمالی ملک بین ۴ تا ۶ درجه سانتی گراد افزودن می یابد. همچنین طی دو روز آینده تو اواخر دم داخل سواحل دریای خزر وزش پف موکد خواهیم داشت و دریا مواج می شود.

به گفته ضیاییان، طی فردا و پس فردا شرق دریای عمان مواج پیش بینی می شود و در شرق قلمرو به ویژه منطقه زابل تا پایان هفته وزش دمل شدید گاهی همراه با خیزش گرد و مقبره خواهیم داشت.

مدیرکل پیش دماغ و بانگ سریع دایره هواشناسی در عاقبت درباره وضعیت رود تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: عرش تهران فردا کمی ابری تا نیمه ابری در پس ازآن از قفا همراه با وزش نفخ با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتی گراد و روز جمعه بی پیرایه تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۸ منصب سانتی گراد پیش بینی می شود.
  • ۹۹/۰۵/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی