عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین در روز دربی استقلال و پرسپولیس مثل سنوات گذشته مدیر زورخانه آزادی و یگان ویژه سفت تو ورزشگاه تعدادی از میهمان خود را عاری هماهنگی با سازمان لیگ وارد زورخانه کرده بودند که این موضوع تک اعتراض خبرنگاران رسانه های دیداری و نوشتاری قرار گرفت که به برهان کرونا به آنها اجازه حضور درون این بازی را ندادند.  صادق درودگر تو این خصوص به ایسنا گفته: تعداد نفراتی که داخل استادیوم حاضر شدند براساس آن تصمیماتی است که مدیران آویشن ها گرفته اند. برآن اساس نفراتی درون مرزوبوم اداری خواه مدیریتی باشگاه ها درگاه داشتند و علاوه بر این هم تعدادی از حامیان هواداران و افرادی که در حوزه تبلیغات محیطی پیشگاه دارند، داخل قضیه برگزاری مسابقات بخاطر نصب و خرابی این تبلیغات معاون می کنند. بعضی بی قراری ممکن است سهمیه ای برای هواداران داخل نظر گرفته باشند که من از آن خبر ندارم و مربوط بوسیله مدیران تیم هاست.

وی درون پاسخ به این سوال که این افراد چرا اجازه محضر در ورزشگاه را فاش کردند؟ گفت: یک پروتکل برای آن بازی پیش دماغ شده وجود و مسئولان دو باشگاه هم حضور داشتند. ما باید رفته رفته با شرایط کرونایی خودمان را سازوار کنیم. اگر خاطرتان باشد روزی که خواستیم لیگ برتر اسب سواری  را برگزار کنیم، مورد حمله وافر ها قرار گرفتیم و فشارهای زیادی به ما آمد و حرف های توهین آمیزی شنیدیم. صبوری کردیم و هیچگاه واکنشی مدال نداریم و تقلا کردیم بوسیله موضوع امین خودمان پایبند باشیم. این یک سنگ و علم جهانی بود. حتی یکسری می گفتند وقت برگزاری مسابقات ۵۰، ۶۰ کشته خواهیم عدل. یکسری ها می گفتند که اداره لیگ و مسئولانش تقاص خون کشته شده ها را باید بدهد.



بدنه هیات رییسه سازمان در پاسخ به این سوال که یعنی توانستید پروتکل ها را برای برگزاری مسابقات بوسیله نعوظ طولانی تجلیل کنید؟ گفت: با فداکاری همکارانمان، مسئولان، نیروهای انتظامی، مربیان، بازیکنان و کمیسیون ها مسابقات را برگزار کردیم و نشان دادیم که می توانیم بازی ها را بی عیب برگزار کنیم. البته بعضی از مربی ها و مدیران که تیمشان در آستانه افتادن بود، موضع بی اندازه شدیدی داشتند و بعضی از مالک ها و مدیران مجلس ها هم که تو چهار تیم ترفیع کننده به لیگ قهرمانان آسیا بودند و ممکن وجود با برگزاری مسابقات رله تیمشان بوسیله خطر بیفتند، مواضع دیگری داشتند.

وی اضافه کرد: تنها تیم هایی که داخل میانه های جدول بودند ما را حمایت کردند ولی ما سعی کردیم که به روز اجرا کنیم و مسابقات را برگزار کنیم. خوشبختانه مسابقات هم در همه رده ها برگزار شد. لیگ سه، لیگ دو و لیگ یک، لیگ برتر و شیشه گرفتن حذفی تیمار هنگفت از آقایان با برخی اشخاص هم لگن هایی داشتند و با برگزاری بازی ها مخالفت می کردند و می گفتند امکان مراعات پروتکل ها هیچ فراهم نیست و آویشن ها هم امکانش را ندارند. دیدید که ورزش ها به مرحمت برگزار شد و همه چیز قائم پیش رفت. حالا باید ملتفت فاز دوم شویم. به شکلی تماشاگران را با رعایت پروتکل ها آشنا کنیم و با رعایت این پروتکل ها رفته رفته یک بعضی از تماشاگران را به استادیوم ها بیاوریم.

درودگر درون پاسخ به این سوال که چگونه می شود باتوجه بوسیله شلوغی انباشتگی و عدم تعظیم پروتکل ها تو ورزشگاه، تماشاگران را بوسیله زورخانه آورد؟ گفت: عزب مشکلی که داریم هنگام ورود و خروج تماشاگران بوسیله استادیوم هاست. ازدحامی که ممکن است بوسیله بود بیاورد شاید این پاندمی را تشدید کند وگرنه تو خصوص حضور تماشاگران در زورخانه هیچ مشکلی نداریم و هر تماشایی در فاصله دو صندلی بشیند و الزام کنیم همگی ماسک داشته باشند. درون کشور آلمان و روسیه هم چنین کاری را انجام دادند.

وی امتداد داد: ما نباید از مشکلات فرار کنیم و باید به مشکلات حمله کنیم. یک شرایطی به وجود آمده است که سپس از همه این مسائل فداکار دوستان مطالبی احساسی مطرح می کنند و گپ هایی می کنند که پشتوانه علمی ندارد و با دیو و قلق و خواه اتهام زدن، حرف هایی را می زنند که نمی توانند اثبات کنند. این روش درستی نیست و ما باید علامت دهیم مثل بی نهایت از کشورهای پیشرفته گیتی می توانیم به روز زندگی کنیم و مسابقاتمان را بوسیله روز و پویا پر حرارت برگزار کنیم. ما هر مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش که می کنیم متاسفانه یک عده ای به صورت نسنجیده دست افزار می زنند.

رییس راه اندازی اقتصادی فدراسیون فوتبال تو واکنش به این که تبلیغات روی سکوها جلوه بدی دارد گفت: در حال حاضر خودم از شکل تبلیغات راضی نیستم و لباس شلخته ای دارد. از سال آینده بوسیله این شکل نخواهد بود. در هیات رییسه طرحی را مصوب کردیم که سال آینده به شدت با تبلیغات شلخته فاصله بگیریم و هارمونی استادیوم را به بی قراری نزنیم و شکلی از تبلیغات را داشته باشیم که طرز کار و زیبا باشد. هر دو لباس تاثیرگذاری باید حیات داشته باشد. ما رفته رفته داریم معایب را برطرف کنیم. بی عیب نیستیم ولی سعی می کنیم ایراد ها را رفع کنیم. سال آینده ان شاءالله تبلیغات به این شکل نخواهد بود و قدمی رو به جلو بر می داریم ولی نمی خواهم بگویم که کامل بی عیب می شویم. سعی می کنیم که کم عیب باشیم.
  • ۹۹/۰۶/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی