عطر دونی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تو پی عالمگیر ویروس کرونا و مذاکرات کشورهای متنوع بخاطر از سرگیری پروازهای خارجی بسیاری از کشورها با توافق ها و پروتکل های مشترک بهداشتی اقدام بوسیله از سرگیری پروازهای خود کرده اند، ایران همچنین طی ماه های گذشته مذاکرات خود را آغاز کرده و در حال مهیا به بسیاری از مقاصد اجنبی و البته با وضعیت خاص پرواز می درنگ. اما ترکیه به عنوان یکی از کشورهایی که بیشترین پرواز را ایران به این مقصد داشت هنوز پروازهایش مشخص محو و بارها مسئولان این ملک برقراری مجدد پروازها بوسیله مقصد و از مبدأ ایران را اخبار کرده اند. ولی مجددا این پروازها الغا شده است.

اشتیاق اسعدی سامانی - دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی - درباره آخرین وضعیت پروازهای ترکیه گفت: بر اساس آخرین توافقات صورت گرفته، قرار شد اول سپتامبر مصادف با ۱۱ شهریور ماه پروازهای ایران به ترکیه از عادت محزون شود ولی دوباره این پروازها نقض شد و به ۱۱ مهر ماه یعنی اول اکتبر موکول شد.

وی با اشاره به این که مشخص ازاله که پروازهای ایران و ترکیه در تاریخ متاخر انجام شود، افزود: در حال حاضر فقط دو انبازی هواپیمایی پروازهای خود را به صورت خالی به ترکیه انجام می دهند، اگر مسافرانی در این کشور باشد آنها را به ایران باز می گردانند و به نظر می رسد همه چیز بستگی به وضعیت شیوع ویروس کرونا و کنترل آن دارد.

اسعدی سامانی گفت: پروازهای موردی ایرلاین های داخلی داخل هفته چند بار برای بازگرداندن مسافران به کشور انجام می شود، این در حالی است که شرکت هواپیمایی قطر بوسیله قیافه پروازهای کانکشنی مسافران را بوسیله استانبول می برد که این پروازها یا از فرودگاه معصوم خمینی(ره) بوسیله دوحه و پس از آن به استانبول می جوی خواه آن که پس از عدول کردن به دوحه به بلگراد رفته سپس به مقصد فرودگاه استانبول پرواز می نرم.
  • ۹۹/۰۶/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی