عطر دونی

وان پلاس با ساخت گوشی وان پلاس نورد نشان داد که عزب گوشی پرچم دار نمی سازد و سرود دارد سهمی غم تو بازار گوشی های میان رده ازآنِ خویشتن کند. اینک این شرکت با معرفی دو گوشی میان رده جدید علامت داد که بوسیله این میدان زیاد فرع دارد و می خواهد محصولات بیشتری هم برای این پاره از بازار ارائه یواش.وان پلاس نورد N10 5G

گوشی وان پلاس نورد N10 5G گوشی میان رده جالبی به شمار می آید که انفراد های مناسبی دارد. این گوشی به صفحه نمایش ۶٫۴۹ اینچی LCD با وضوح ۱۰۸۰ مجهز شده که درمقایسه با مقیاس قبلی گوشی نورد، تفاوتی نکرده است. حسگر تشخیص اثرانگشت در قاب پشتی گوشی استراحت دارد.

دوربین واقعی گوشی نورد ۱۰ مدل 5G از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استعمال می کند و یک حسگر اولتراواید نیز آن را همراهی می کند. دو حسگر ماکرو و تشخیص عمق غصه برای این گوشی تو نظر خمود شده است.

دوربین جلو این تلفن همراه هوشمند درون مقایسه با مدل سابق تغییراتی شاهد بوده است. این دوبین ۱۶ مگاپیکسلی بوسیله صورت حفره ای کوچک روی ورق ارائه دیده می شود. ناگفته نماند مدل قبلی گوشی نورد از دوربین جلو ۳۲ مگاپیکسلی اولتراواید یکروز می برد.

باتری ۴۳۰۰ میلی آمپرساعتی مواجب تأمین انرژی گوشی وان پلاس نورد N10 5G را برعهده دارد که ازطریق Warp Charge 30T شارژ می شود. این گوشی به تراشه اسنپدراگون ۶۹۰ مهیا شده که شباهت یدکی بوسیله تراشه اسنپدراگون 765G دارد. پردازنده قرارگرفته روی این تراش از دو هسته Kryo 560 روزی می برد و پردازنده گرافیکی آدرنو 919L آن را پیوند می نرم. گفتنی است مودم X51 اسنپدراگون سبب می شود گوشی از شبکه 5G بهره مند شود.



موضوع عمده پر حرارت قیمت این گوشی است. گوشی وان پلاس نورد N10 5G به ۶ گیگابایت ذهن رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه پس انداز سازی مجهز است و با قیمت ۳۵۰ دلار خواه ۳۳۰ یورو راهی راسته می شود. برای مقایسه ردی نیست بوسیله معیار قبلی گوشی نورد اشاره کنیم که ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت ذهن ذخیره سازی داشت و با ارزش ۳۸۰ یورو راهی بازار شده بود. البته باید بوسیله این موضوع رمز کنیم که حافظه ذخیره سازی گوشی N10 را می توان با کارت حافظه افزایش داد.وان پلاس N100

دومین گوشی جدید وان پلاس، وان پلاس N100 صیت دارد که از شبکه 5G پشتیبانی نمی کند. این گوشی با نرخ ۱۸۰ یورو یا ۲۰۰ پوند راهی بازار می شود و جزو محصولات پایین رده قرار می گیرد. ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت ذهن داخلی برای این گوشی در رویت گرفته شده است؛ بااین حال ظرفیت حافظه تویی را می توان با کارت حافظه microSD ارتقا داد.

وان پلاس N100 با خراش اسنپدراگون ۴۶۰ راهی میدان می شود. این تراش ارزان قیمت با معماری ۱۱ نانومتری ساخته شده است و از هسته های Cortex-A73 استفاده می نرم. پردازنده گرافیکی قرارگرفته روی تراشه اسنپدراگون ۴۶۰ هم آدرنو ۶۱۰ است.

گوشی وان پلاس N100 از صفحه نمایش ۶٫۵۲ اینچی با صراحت ۱۶۰۰ درون ۹۰۰ پیکسل نصیب می سرما. این روشنی اندکی از روشنی تصویر ۷۲۰ بیشتر است و بوسیله ۱۰۸۰ هم نمی رسد. این گوشی نیز بسان استاندارد قبلی از بلندگوی استریو برخوردار و حسگر تشخیص اثرانگشت آن غم روی قد پشتی قرار گرفته است.

وان پلاس تمرکز خود را در ساخت N100 روی باتری گذاشته است؛ به رویه ای که آن را به باتری ۵،۰۰۰ میلی آمپرساعتی فراهم کرده و برایش شارژر ۱۸ واتی هم در نظر پژمرده شده است.



دوربین حقیقی وان پلاس N100 از حسگر ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار است؛ البته دو دوربین دیگر آن را وحدت می درنگ: یکی بخاطر عکس ماکرو و دیگری بخاطر تشخیص عمق.

هر دو گوشی N100 و N10 با سیستم عامل OxygenOS 10.5 راهی بازار می شوند. این سیستم عامل براساس اندروید ۱۰ ساخته شده؛ اما برخی از ویژگی های منحصربه فرد وان پلاس را به همراه دارد. این گوشی ها بوسیله زودی درون اروپا و آمریکا عرضه می شوند.بیشتر بخوانید:مشخصات گلکسی اس ۳۰ اولترا فاش شدنسخه های لاکچری آیفون 12 پرو و پرو مکس معرفی کردن شدند؛ از بین جنگجویان انتخاب کنیدگوشی ال جی Q52 رسما معرفی کردن شدiFixit نتایج کالبدشکافی آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو را منتشر کردمشخصات گوشی هواوی نوا ۸ اس ای معین شد
  • ۹۹/۰۸/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی